شرکت هواپیمایی اتریش coronavirus به روز رسانی: توافق با خدمه پرواز و زمین پرسنل در بحران سهم

• * * * شرکت, موفق, نتیجه مذاکرات با زمین با این نسخهها کار امروز شورای• مسائل کلیدی مقاله برای کابین خدمه روز

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

• * * * شرکت, موفق, نتیجه مذاکرات با زمین با این نسخهها کار امروز شورای
• مسائل کلیدی مقاله برای کابین خدمه روز گذشته به امضا رسید
• COO Ritter: "حفظ می تواند به عنوان بسیاری از کارکنان که ممکن است در طول بحران"

پس دیروز توافق میان شرکت هواپیمایی اتریش با نمایندگان "پرواز پرسنل" توافق رسیده بود امروز با ویژگی های تجاری و کارکنان. این شامل ایستگاه ها و همچنین فنی و اداری کارکنان متشکل از نزدیک به 3000 7000 نفر برای کار در اتریش قرمز-سفید-قرمز حامل های ملی.

شرکت هواپیمایی اتریش پیش بینی بسیار آهسته بهبود پس از بحران. به منظور حفظ به عنوان بسیاری از کارکنان که ممکن است در طول یک دوره کم تقاضا توافق رسیده بود با این نسخهها کار شورای دراز مدت برنامه کوتاه مدت کار مدل تا سال 2022. وجود خواهد داشت هیچ عرفی سالانه افزایش حقوق و دستمزد و یا تنظیم برای تورم در این دوره است.

پس از زمان کوتاه کار حقوق و دستمزد خواهد بود چشم پوشی برای همه کارکنان. امروز این شرکت و کارمند نمایندگان توافق موقت کاهش زمان پرداخت حقوق برای کارکنان زمین در دوره آوریل 20, 2022 تا دسامبر 31, 2023. کاهش پرداخت از نظر اجتماعی مبهوت و مساوی بین دو تا پانزده درصد است. بعلاوه اجتماعی طرح پرداخت غرامت است که در اثر برای بسیاری از سال تمدید خواهد شد تا 31 دسامبر سال 2025 است. این بسته از اقدامات خواهد بود و پس از آن رای داده بودند. در کابین خلبان و کابین خدمه را چشم پوشی بین 5.9 درصد و 12.7 درصد از حقوق خود را در سال های 2022 تا سال 2024 به عنوان به خوبی به عنوان کمک های صندوق بازنشستگی. این خواهد بود تکمیل مختلف پس انداز و flexibilization اقدامات در سطح شیب دار تا فاز.

در تعادل 7000 کارکنان را تحمل فشار از برخی یورو 80 میلیون دلار صرفه جویی سالانه قادر می سازد هزینه های پرسنل می شود کاهش می یابد 20 درصد است. بر این اساس خود را تجمعی سهم را برابر با 300 میلیون یورو تا سال 2024.

"توافق رسیده کارکنان مربوط به هزینه اقدامات ما را قادر می سازد برای حفظ به عنوان بسیاری از کارکنان که ممکن است در طول بحران. علاوه بر این, ما گرفته اند یک گام مهم در جهت شروع مجدد عملیات پرواز. در این روش کارکنان در حال ساخت یک سهم نسبت به کمک به شرکت هواپیمایی اتریش مدیریت بحران" متحده Austrian Airlines COO ینس Ritter.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن