نویسنده پل Trittin با افتخار ارائه خود را رمان تاریخی رمان با عنوان "Jacobus: یک خواجه ایمان کتاب یک شاگرد"

Jacobus پدر' قرارداد او را به بستگان در سیسیل به عنوان یک شاگرد یادگیری حمل و نقل کسب و کار خود خانواده یهودی

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

Jacobus پدر' قرارداد او را به بستگان در سیسیل به عنوان یک شاگرد یادگیری حمل و نقل کسب و کار خود خانواده یهودی در قرن اول امپراتوری روم در چهارده سن قانونی پرداخته است. حال آنچه یونانیان به نام "طبیعی خواجه" او در بر داشت خود را زندگی می کنند با دو Carthaginian "برش خواجه" برده شد که خود را عاشقان.
 
به عنوان کارآموزی خود را پیشرفت خانواده به رسمیت شناخته شده و طبیعی خود توانایی های رهبری پیشی گرفتن سن و سال او. توسط شانزده سالگی در توسعه یک استراتژی برای ورود به تجارت هند که موفق به فراتر از انتظارات است. او همچنین تبدیل شدن به دومین "همسر" پسر عموی خود را مدیر ایتنا حمل و نقل. همه چیز در زندگی خود را تغییر زمانی که یک شب او برادر در قانون سیمون از Cyrene بیدار شد وحشتناک بینایی است که باعث شده برخی از اقوام را به سیمون برای عید فصح به اورشلیم با یهودی-هند شرکای.
 
در کتاب دوم در حالی که آماده سازی برای دیگر هند سفر Jacobus ملاقات رسول توماس حضور در یک کنیسه در شهر اسکندریه. توماس تصمیم به پیوستن به آنها را با سفر تا نیل و سپس با کشتی به هند, جایی که او برای بقیه عمر خود را به عنوان یک مبلغ. او در سال های آخر Jacobus سفر توسط فیل با وفادار Carthaginian دوست, از هند به بیت المقدس شاهد ترور وجود دارد.
 
لذت بردن از شگفتی ادبیات تاریخی از پل Trittin با حمایت از او در کتاب "Jacobus: یک خواجه ایمان" به او ارائه آن به این 22 ژوئیه سال 2020 به تاریخ 26 ژوئیه سال 2020 در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
 
Jacobus: یک خواجه ایمان
نویسنده | پل Trittin
ناشر | نویسنده شهرت مطبوعات
| تاریخ انتشار آوریل 7 2019
نوع | داستان های تاریخی
ISBN-13 | 9781970081077
شومیز قیمت | $12.99
 
درباره نویسنده
 
پل Trittin زیستی. 1946 جنوب کالیفرنیا بومی در حال حاضر در Carson Valley, Nevada. با حضور پیشتاز دانشگاه در Costa Mesa, California. رئیس Tweener وزارتخانه اسپانسر مسابقات بین المللی برای دانش آموزان دبیرستان به نوشتن و یا نشان دادن کودکان کتاب های کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود. به سفارش هنرمند. Co-founder, گی, Christian Fellowship بین المللی است. خارجی مبلغ برای ما مبتنی بر فرقه پروتستان 16 سال. در حال حاضر معاون رئیس جمهور از Agape جهان, ماموریت, Inc. – اوگاندا, شرق آفریقا – یک شفقت وزارت دهکده برای نجات پرتاب-دور کودکان از خیابان های شهر کامپالا و خوراک, آموزش و ارائه آنها را با خدمات پزشکی. یک مستور گی مسیحی از قبل از بلوغ به سال 2009.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب