این اطلاعات به سادگی احتمالا شما را به تغییر می‌رساند} جکوزی بادی تکنیک

جکوزی بادی ۴ نفره لاکچری اینتکس یک جکوزی پر تابل با قابلیت استفاده در تمامی مکانها و دارای قیمتی بسیار ارزانت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی ۴ نفره لاکچری اینتکس یک جکوزی پر تابل با قابلیت استفاده در تمامی مکانها و دارای قیمتی بسیار ارزانتر از جکوزیهای بتنی و ثابت است که برای استفاده آب درمانی و رهایی از بیماریهای آزار دهنده عضلانی نقش بسیار پر رنگی دارد. علاوه بر آن پمپ تصفیه عاملی بسیار مهم در حفظ پاکیزگی آب استخر و ضد عفونی آن از ذرات معلق و ته نشین شده در کف استخر میباشد. سوراخ هایی در کف آن گذاشته شده و از آن ها حباب های آب خارج می شود که زیبایی منحصر به فردی به جکوزی بادی بخشیده است. از جمله: جت ماساژ از کف یا همان حباب ساز که برخلاف مدل های دیگر برندها این حباب ها گرم می باشند، براحتی میتوان روی لب آن بدون اینکه بدنه فرو رود، نشست، نمایش دما به هر دو صورت سانتی گراد و فارنهایت، افزایش دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد، دارای یک صفحه ی مانیتور که براحتی هر چه تمام تر می توانید با جکوزی ارتباط برقرار کنید. از دیگر وسیلههای مهم مورد نیاز انواع جکوزیها، پمپ تصفیه آب استخر است. از معایب جکوزی پیش ساخته بادی شاید این باشد که این محصول برای سرویس، نازل و سایر قطعات خود نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارد تا آب گرم با فشار عالی همیشه دردسترس باشد.

This  po᠎st has ​be en gener᠎ated with t​he ᠎he​lp of GSA Conte​nt᠎ G en er​ator D​emoversion.

54138 بالای شماره ی بارکد به چشم می خورد. 28454 در قسمت درب پایین چاپ شده است، کنار این کد تاییدیه کیفی و علامت استاندارد به چشم می خورد، تصاویر و محتوای استفاده شده در دو طرف کارتن شبیه به هم می باشد، توضیحات نوشته شده محتوایی درباره ی نحوه نگهداری و استفاده و همینطور مشخصات فنی جکوزی بادی می باشد، این نوشته ها در چند سطر و در قالب چند ستون چاپ شده اند، لوگوی کارخانه سازنده به صورت INTEX در بالای هر قسمت جعبه بسته بندی قابل مشاهده می باشد، همینطور نشان فایبر تکنولوژی در یک آیکون زرد رنگ در چند بخش کارتون مورد استفاده قرار گرفته است، تصویر نهایی و آبگیری شده ی جکوزی بادی به همراه توضیحات فنی در وسط بخش رویه به چشم می خورد، زیر این تصویر عکس دو نفر که در حال استفاده از جکوزی اینتکس می باشند قابل مشاهده است، نوشته بزرگ Pure Spa در قسمت پایین صفحه ی کارتن درج شده است، چند تصویر کوچک نیز از مراحل آبگیری، و استفاده و همینطور منوی تنظیم آپشن در انتهای این بخش گذاشته شده است، نوشته ی گوشه سمت چپ مربوط به جکوزی بادی و کارخانه ی سازنده می باشد، برای اطمینان از صحت اعتبار کارخانه ی تولید کننده و محصول یک کیو آر کد در گوشه پایین سمت راست درج شده است.  Th​is  post w​as generated wi᠎th G​SA C᠎on tent Gen erator  DEMO !

این سه لایه در کنار یکدیگر یک دیواره بسیار مستحکم بادی را تشکیل می دهند. 54113 بالای ارقام بارکد چاپ شده است، بک گراند قسمت رویه کارتن تصویری افرادی را نشان می دهد که از جکوزی بست وی استفاده می کنند، کنار این عکس چند آیکون مربوط به آپشن های محصول وجود دارد که به قابلیت حباب سازی، منوی تنظیمات و متریال به کار رفته در بدنه اشاره دارد، نشان Lay-Z-Spa بالای سمت چپ این قسمت دیده می شود، آیکون های کوچکی نیز در بالای سمت راست وجود دارد که نشان دهنده ی زمان سنج، حباب ساز، ظرفیت استفاده، قرارگیری متریال، عدم استفاده از ابزار در هنگام نصب و درجه حرارت جکوزی بادی می باشد، لوگوی اختصاصی بست وی با رنگ آّبی در پایین صفحه قابل مشاهده می باشد، در قسمت کناری خصوصیات و مشخصات فنی آورده شده است، پایین آن منوی تنظیمات وجود دارد که می توان آپشن های جکوزی بادی را به وسیله ی آن شناسایی کرد. همچنین دو عدد بالشتک سر فومی روی قسمت فوقانی دیواره داخلی جکوزی قرار گرفتهاند که مخاطب هنگام نشستن درون جکوزی بادی لاکچری، میتواند برای حفظ نهایت آرامش سر خود را به این بالشتکهای فومی تکیه دهد. محصول مورد نظر دارای ابعادی به قطر ۱۹۶ و ارتفاع ۷۱ سانتی است که تا ۴ فرد بزرگسال را میتواند به طور همزمان درون خود جای دهد.

این ویژگی بهمپیوستگی آنها در دنیا بیمانند است، به گونهای که با ایستادن در کوریدورهای آن امکان تماشای چهار مسابقه همزمان وجود دارد. برای تخلیه راحت آب جکوزی و همچنین عبور آب از دستگاه هیتر چند دریچه آب روی بدنه تعبیه شده که هر کدام دارای درپوش خاص خود می باشد تا امکان جلوگیری از خروج آب نیز فراهم شود. این پمپ، آب آلوده شده جکوزی را به بهترین نحو تصفیه نموده و همچنین قابلیت حباب سازی نیز دارد. در داخل بدنه جکوزی یک کفپوش قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید آب را خارج کرده و توسط شلنگ متصل به مسیر دیگری هدایت کنید. استفاده از درپوش برای جکوزی بادی در مصرف آب و هدر رفتن آن نقش مثبتی داشته و مانع از ورود آلودگیهای اطراف محیطی به درون جکوزی میشود. با توجه به ابعاد محصول استفاده از پمپ های باد برقی پر قدرت در افزایش سهولت راهاندازی و عمل پمپ زدن تاثیر مثبتی دارد. برای باد کردن ابعاد جکوزی بادی میتوانید انواع پمپ های باد برقی و دستی اینتکس یا بست وی را خریداری نمایید. با خرید پمپ بادی برقی یا دستی میتوانید بدون انجام کار خاصی و در عرض چند دقیقه جکوزی بادی ارزان اینتکس را پر از باد کنید.

آخرین مطالب