آزول سیستم آدرس دهی فرصت های بازار افزایش به $2.5 B به عنوان Oracle حرکت می کند به دور از رایگان جاوا پشتیبانی و به روز رسانی می گوید: تحلیلگر مستقل

بر اساس یک نظرسنجی از شرکت Java کاربران راه اندازی شده توسط آزول سیستم (آزول) و انجام شده در ماه دسامبر 2019 ت

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

بر اساس یک نظرسنجی از شرکت Java کاربران راه اندازی شده توسط آزول سیستم (آزول) و انجام شده در ماه دسامبر 2019 توسط یک پیشرو جهانی مستقل استراتژیک شرکت مشاوره[1] ، Azul—جهان مورد اعتماد ترین منبع باز پلت فرم جاوا—چهره یک رشد فوق العاده ای فرصت. اوراکل منتقل شده از ارائه رایگان جاوا تغييرات نیاز به پرداخت اشتراک برای حفظ تولید Java SE 8 و Java SE 11 استقرار امن و به روز. این تغییر یک تغییر قابل توجهی است که در ادامه به سنگ بازار فوق العاده در حال گسترش آزول کل بازار آدرس دهی به $2.5 B.

با توجه به این شرکت گزارش بر اساس یک نظرسنجی از 432 ارشد, جاوا, تصمیم سازان در سراسر طیف گسترده ای از صنایع برخی از مشتریان تصمیم به ماندن با خود موجود اوراکل ساخته شده JDKs اما در حال پیدا کردن که حمایت خود را از هزینه ها به احتمال زیاد به موشک وار رفتن به عنوان یک نتیجه. بقیه -- به طور کامل از 80 درصد از Oracle JDK کاربران—در حال حاضر در این روند با توجه به گزینه های دیگر. برخی از این ارزیابی رایگان و متن باز محصولات; اما با حمایت و یا فوری تکه های ارائه شده این ژست خطرات قابل توجهی. بقیه -- در حدود نیمی از زمان Oracle JDK کاربران—نیاز به هزینه و موثر شرکت در کلاس راه حل هایی که می آیند به موقع و تولید با کیفیت و به روز رسانی و در نتیجه "برای grabs."

در یک مطالعه مشابه از توسعه دهندگان نرم افزار منتشر شده در فوریه سال 2020 Oracle JDK تا به حال کاهش یافته و به 34 درصد[2]از 70% "ترجیح توزیع امتیاز" گزارش همین منبع در 2019 با بخش عمده ای از کاربران موجود در حال حرکت به طور رایگان و یا پشتیبانی OpenJDK-بر اساس استقرار. تحلیلگران معتقدند که این یک برنامه به طور بالقوه حماسه تغییر در بازار که آزول است در یک موقعیت قوی برای به دست آوردن سهم بازار قابل توجهی در طول shake-up.

"پیشرو در صنعت تحلیلگران معتقدند که اکثریت JVM اوراکل به دنبال مشتریان بیشتر مقرون به صرفه منبع باز راه حل های که پشتیبانی می کند در غیر این صورت پشتیبانی نسخه های قدیمی تر" گفت: لایحه Coleman آزول را رئیس هیئت مدیره (و از بنیانگذاران شرکت نرم افزار آیکون BEA Systems). "پتانسیل رشد فرصت برای آزول بسیار زیاد است. هر Java مشتری باید شامل آزول در ارزیابی خود را در حال حاضر. آنچه که آنها را پیدا کردن است که آزول OpenJDK است نیمی از هزینه متوسط برای آنچه که در اصل همان محصول همراه با صنعت پیشرو و پشتیبانی بسیار بالا و رضایت مشتری است. آزول OpenJDK—Zulu, آیا سرمایه گذاری و یا جاسازی شده است—معادل محصول به اوراکل اما آن را 100 ٪ منبع باز با پشتیبانی از بیشتر سیستم عامل ها و سیستم های دیگر را فراهم می کند پشتیبانی برای جاوا نسخه های تولید به موقع آماده وصله های امنیتی با سخت Sla و عمیق تر و گسترده تر پشتیبانی از مشتری است."

"علاوه بر این" کلمن افزود: "آزول Zing JVM است بالاتر انجام pauseless راه حل با بهبود توان آن درایو بازده بهبود رضایت کاربر و زمان به بازار و کاهش هزینه های زیرساخت."

مستقل بررسی را فراهم می کند پشتیبانی برای کلمن اظهارات. "ملموس ترین مزایای استفاده از آزول OpenJDK توضیح داد:" یکی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی یک CTO/CIO در یک شرکت در حال رشد "است که من می توانید آن را با یقین کاملا در همه جا. در مقابل دیگر JDKs ، Azul قابل استفاده است با همان کیفیت عملکرد در سراسر ابر فروشندگان و برای من در محل راه حل ها در ویندوز و لینوکس و یا هر چیز دیگری."

همانطور که برای آزول Zing JVM به عنوان یک مشتری یک مدیر ارشد استراتژی افسر توضیح داد: در این نظرسنجی: "آزول واقعا بهینه سازی JVM برای ایجاد یک برتر, بالاتر عملکرد فن آوری است. آنها به شما بالاترین SLA و انعطاف پذیر هستند در اطراف قیمت گذاری زمانی که نیاز بود. حمایت خود بی نظیر است. اگر شما نیاز به آن درجه از توان عملیاتی خود را از طریق سرور آزول JVM است که تا بحال بهترین گزینه است."

به عنوان بزرگترین شرکت 100% متمرکز بر جاوا و JVM به طور انحصاری ارائه JVMs به این شرکت برای 15 سال و استفاده توسط صدها نفر از هزاران نفر از توسعه دهندگان جاوا و میلیون ها نفر از دستگاه های متصل آزول را قدرت های بزرگ است که عمق و وسعت و کیفیت و پاسخگویی از مشتریان خود پشتیبانی می کند. با این روشن مزایای بیش از اوراکل آزول است که به شدت موقعیت برای به دست آوردن سهم قابل توجهی در این بازار تغییر است.

آزول محصول نمونه کارها شامل:

  • آزول Zulu سازمانی—100 ٪ منبع باز به طور کامل مطابق با استاندارد Java Development Kit (JDK) و پلت فرم در زمان اجرا با قیمت گذاری انعطاف پذیر و حمایت از طرح های, هیچ اختصاصی و مجوز و یا زمینه استفاده از محدودیت به موقع به روز رسانی های امنیتی و صنعت بهترین پشتیبانی از آزول را در سطح جهان توزیع شده تیم پشتیبانی. سطح حمایت بسیار مهم برای بسیاری از مشتریان به عنوان یک نظر سنجی جواب VP جهانی امنیت اطلاعات توضیح داد: "یکی از مزایای بزرگ Zulu آن پشتیبانی قوی و optionality از سطح حمایت شما می خواهید برای دریافت. مشتریان درک آزول به عنوان واقعا در تلاش برای کار با آنها برای پیدا کردن بهترین راه حل است که متناسب با کسب و کار خود نیاز دارد."
  • آزول Zulu جاسازی شده—تنها 100 ٪ منبع باز پلت فرم جاوا برای ISVs به علاوه IoT و oem ها تعبیه شده است که به طور کامل گواهی for Java SE انطباق و به طور کامل قابل تنظیم برای سیستم های جاسازی شده در Java مبتنی بر محصولات از قبیل روتر و سوئیچ های خودپرداز نقطه فروش (POS) سیستم های نجوم سیستم های RFID, خوانندگان و خودرو و لوازم و همچنین به عنوان قوی بالا-عملکرد طرح در سراسر IoT. "من توصیه می کنم آزول Zulu تعبیه شده برای هر کسی که می خواهد برای شروع و یا سوئیچ از اوراکل" گفت: یکی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی یک CTO. "من تا به حال یک تجربه بزرگ در پشتیبانی و قیمت گذاری. آنها سریع پاسخ به مسائل فعال در Java جامعه و واکنشی که یک اشکال وجود دارد."
  • آزول Zing—تنها JVM با pauseless جمع آوری زباله تکنولوژی حصول اطمینان از راه اندازی سریع و سازگار با عملکرد بالا بدون GC مکث با عصبانیت سخن گفتن و یا برنامه وقفه. بهینه سازی شده برای لینوکس و سیستم عامل های x86 در حال اجرا در محل و یا در ابر جیغ شدید و تند طراحی شده است برای برنامه های کاربردی سازمانی و تولید حجم کار اعم از وب رو برنامه و انسان رو به زمان پاسخ به تاخیر حساس تجاری و پرداخت سیستم عامل است. "آنها تنها JVM است که ما واقعا می تواند در اعتماد به شکست ما" گفت: یک نظر سنجی جواب یک معاونت از زیرساخت های فناوری و DevOps. "در بالا و مخاطرات محیط زیست گفت: یکی دیگر از جواب یک CTO "شما نمی توانید هر چیزی کمتر از Azul."

آزول سیستم

آزول سیستم بزرگترین شرکت 100% متمرکز بر جاوا و ماشین مجازی جاوا (JVM) ارائه جهان مورد اعتماد ترین منبع باز جاوا سازمانی پلت فرم. آزول را جاوا runtimes قدرت مایکروسافت Azure; ابر زیرساخت از شرکت هایی مانند Bazaarvoice, Priceline و روز کاری و عملیات و محصولات Avaya, BMW, Credit Suisse, Deutsche Telekom, LG, مسترکارت, Mizuho و نرم افزار AG. آزول به مشتریان شامل 26 درصد از فورچون 500 و 50 درصد از فوربس Top 10 World با ارزش ترین برندها و تمام 10 از برتر جهان 10, مالی, شرکت های تجاری. آزول راه حل های در دسترس برای توسعه دهندگان ISVs شرکت با پپ گواردیولا و ابر استقرار و همچنین برای oem ها ساختمان تعبیه شده و دستگاه های IoT. بازدید azul.com و به دنبال ما در توییتر @azulsystems.

[1] بررسی انجام شده توسط یک پیشرو جهانی مستقل شرکت مشاوره استراتژیک در دسامبر 2019. منبع بررسی 432 ارشد, جاوا, تصمیم سازان در سراسر طیف گسترده ای از صنایع از جمله سرمایه گذاری, بهداشت و درمان, بیمه, آن, آموزش, خدمات نفت و گاز و حمل و نقل. حدود 80 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی بودند CIO/CTOs مدیران یا سرور مجازی کار عمدتا برای شرکت های بزرگ و پوشش کامل خود را از فعالیت های توسعه.

[2] JVM اکوسیستم گزارش 2020, p. 7; https://snyk.io/wp-content/uploads/jvm_2020.pdf



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن