بانکو سانتاندر و IE بنیاد ارائه 100 کمک هزینه تحصیلی برای نوآوری در فن آوری کاربردی برای بخش مالی

بانکو سانتاندر از طریق سانتاندر دانشگاهها و IE بنیاد در حال ارائه 100 سانتاندر Tech انقلاب در امور مالی – IE د

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

بانکو سانتاندر از طریق سانتاندر دانشگاهها و IE بنیاد در حال ارائه 100 سانتاندر Tech انقلاب در امور مالی – IE دانشگاه کمک هزینه تحصیلی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان در دو سال آخر علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) درجه است.

این سانتاندر Tech انقلاب در امور مالی-IE دانشگاه, بورسیه در حال ارائه در نه کشور (آرژانتین و برزیل و ایالات متحده و اسپانیا و مکزیک و شیلی و لهستان و پرتغال و انگلستان) و به دانش آموزان در سن 20 تا 28 که باید تا سه سال تجربه کاری. هدف از این کمک هزینه تحصیلی به پیشنهاد دریافت کنندگان ابزار اساسی به طوری که آنها می تواند درک ثروت از گزینه های شغلی در بخش مالی.

از دانش آموزان دریافت خواهد کرد, آموزش آنلاین, منحصرا زبان انگلیسی از استادان از IE دانشگاه IE دانشکده علوم انسانی و فن آوری است. پنج هفته را با تمرکز بر روی فن آوری های جدید مانند محاسبات ابری cryptocurrencies, هوش مصنوعی, داده های به اشتراک گذاری و اقتصاد دیجیتال مدیریت صندوق های سرمایه گذاری می توان به بخش مالی.

یعنی دانشگاه و تیم از سانتاندر دانشگاهها و سانتاندر شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانکی (SCIB) با هم کار کرده در طراحی این برنامه و محتوا برای ایجاد بنیادی دانش آموزان آگاه از گزینه های شغلی در بخش مالی.

"بنیادی افراد دیده می شود به عنوان کلید توسعه اقتصادی و نوآوری است که به ویژه در بخش مالی. ما به طور کامل آگاه از این است که چرا IE و بانکو سانتاندر در حال راه اندازی "انقلاب تکنولوژی در امور مالی" کمک هزینه تحصیلی به طوری که این دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر می تواند کشف گزینه های شغلی ارائه شده توسط جهان از امور مالی" گفت: José M. لینارس ارشد معاون اجرایی رئیس جمهور و جهانی سر سانتاندر CIB.

"هدف ما به عنوان یک پایه و اساس است که به ارائه بهترین استعداد های بین المللی اولین-میزان آموزش در پتانسیل فن آوری های جدید برای مالی اکوسیستم و مهارت های خود را برای کمک حرفه ای و تاثیر آنها بر جامعه در آینده است. و قادر به انجام این کار در همکاری با بانکو سانتاندر یک امتیاز است" اشاره کرد گونزالو Garland, معاون اجرایی رئیس جمهور از IE پایه و اساس است.

برنامه های کاربردی آنلاین باز در www.becas-santander.com تا 23 سپتامبر سال 2020 است.

---------

در مورد سانتاندر دانشگاهها و سانتاندر CIB

بانکو سانتاندر است بصورتی پایدار و محکم متعهد به پیشرفت و فراگیر رشد پایدار با یک تعهد به آموزش عالی است که آن مجموعه جدا از دیگر موسسات مالی. با بیش از یورو 1,800 میلیون سرمایه گذاری در طرح های دانشگاهی از سال 2002 از طریق سانتاندر دانشگاه و بیش از 430,000 دانشگاه کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی اعطا شده از سال 2005 آن را به رسمیت شناخته شده به عنوان شرکت که سرمایه گذاری بیشتر در آموزش و پرورش در سراسر جهان (Varkey/یونسکو, فورچون 500 گزارش) با 1000 موافقت نامه در محل با دانشگاه ها و موسسات در 22 کشور جهان است.

سانتاندر شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانکی (سانتاندر CIB) است بانکو سانتاندر را تقسیم جهانی است که پشتیبانی از شرکت های بزرگ و سازمانی مشتریان ارائه مناسب خدمات و ارزش افزوده محصولات عمده فروشی مناسب برای خود پیچیدگی و پختگی و به عنوان مسئول استانداردهای بانکی است که کمک به پیشرفت جامعه است.

در مورد IE بنیاد

یعنی پایه و اساس (فوندکین Instituto de Empresa) یک سازمان غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار به منظور افزایش IE اجتماعی تاثیر از طریق استفاده از منابع خود و همکاری با شرکای استراتژیک. ایجاد شده در سال 1997 بنیاد شده است به طور فعال ترویج این نهاد با ارزش کارآفرینی تنوع فراگیر و نوآوری برای بیش از 20 سال با تاکید ویژه قرار داده شده در علوم انسانی به عنوان یک جنبه ضروری رویکرد خود را به آموزش عالی است.

در مورد IE دانشگاه

یعنی دانشگاه ارائه می دهد فن آوری های یادگیری مبتنی بر اکوسیستم برای رهبران به دنبال ایجاد اختلاف در جهان از طریق نوآوری یک چشم انداز جهانی, یک طرز فکر کارآفرینی و رویکرد منحصر به فرد مبتنی بر علوم انسانی. یعنی هیئت علمی دانشگاه از بیش از 500 نفر از دانشگاهیان در حال حاضر آموزش درجه کارشناسی ارشد, دکتری و اجرایی آموزش به دانش آموزان از 131 کشور جهان است. یعنی دانشگاه پلت فرم از بیش از 60 ، 000 فارغ التحصیلان در حال حاضر در 165 کشور جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب