Bank Mandiri همکاران تابلو به ساخت یک data-driven فرهنگ

نرم افزار تابلو فرش پیشرو تجزیه و تحلیل پلت فرم اعلام کرد که بانک Mandiri مستقر شده داده های خود را تجزیه و تح

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

نرم افزار تابلو فرش پیشرو تجزیه و تحلیل پلت فرم اعلام کرد که بانک Mandiri مستقر شده داده های خود را تجزیه و تحلیل راه حل برای کمک به سرعت بخشیدن به داده ها محور تصمیم گیری در سراسر سازمان است. اندونزی بزرگترین موسسه مالی آن است که به دنبال توانمند سازی هر بخش در بانک با سلف سرویس تجزیه و تحلیل توانایی برای تصمیم گیری بهتر استفاده عملی بینش.

کلید توابع کسب و کار مانند پرداخت وام و نوسازی و همچنین به عنوان مشتری پروفایل و نامزدی در حال حاضر دسترسی به تابلو راهنمای تصمیم گیری. تابلو را سلف سرویس داشبورد نیز به طور قابل توجهی ساده فرآیندهای کسب و کار و بهبود سرعت تحویل اطلاعات داخل بانک. کسب و کار گزارش های اطلاعاتی استفاده می شود که به مدت دو هفته برای ایجاد, در حال حاضر می تواند در عرض دو روز.

"مشخص شده بهبود در سرعت دسترسی به داده ها درک نسبت تجسم داده است که هیئت مدیره از مدیریت و سایر ذینفعان مسلح با اطلاعات به موقع به انجام شغل خود را بهتر است. ما قادر به هدف بهتر مشتری با ارائه محصولات مناسب و برنامه ها و بهبود تعامل" گفت: Billie Setiawan معاون ارشد رئیس جمهور از شرکت اطلاعات مدیریت (EDM) گروه Bank Mandiri. "کار با تابلو تقویت شده است ما متمرکز بر مشتری ماموریت آوردن ما نزدیک تر به هدف ما از بودن در اندونزی پیشرو بانک های دیجیتال."

به عنوان بخشی از چشم انداز خود را برای ساخت یک دیتا فرهنگ Bank Mandiri را افزایش داده سواد در درون سازمان. این بانک راه اندازی یک Mandiri تابلو گروه کاربری به همراه کارکنان با هم برای یادگیری و به اشتراک گذاری. سینه توسط اطلاعات مربیان از EDM بخش—ویژه بخش راه اندازی شده توسط بانک برای حمایت از استفاده از تجزیه و تحلیل داده—این جلسات ماهانه پشتیبانی جدید تابلو کاربران از طریق به اشتراک گذاری بهترین شیوه و خود را پاسخ داده سوالات. این باعث ایجاد یک جامعه از آموزش و ترویج فرهنگ داده ها در بانک. این بانک نیز ارائه تجزیه و تحلیل داده های دوره های آموزشی برای کارکنان.

"هدف ما برای حذف داده ها و رفع موانع برای کسب و کار های مختلف گروه از طریق گسترده تر کاربر آموزش و پرورش و تعامل. کار با تابلو فرش ما نگاه به جلو به را قادر می سازد سلف سرویس تجزیه و تحلیل در مقیاس بزرگ و توانمند سازی کارکنان با دسترسی به داده ها و درک آنها نیاز به موفقیت" اضافه شده Setiawan.

"موسسات مالی امروز باید اهرم تجزیه و تحلیل داده برای تبدیل کسب و کار خود و ماندن بگیرید پیش از منحنی. ما هیجان زده به همکاری با یک سازمان به جلو فکر کردن مانند Bank Mandiri است که در خط مقدم تحول کسب و کار با پرورش شرکت گسترده اطلاعات و فرهنگ" گفت: Leslie, Ong, کشور, مدیر, جنوب شرقی آسیا, تابلو فرش. "ما مشتاقانه منتظر به کار با و حمایت از بانک Mandiri در دستیابی به آن اهداف کسب و کار و چشم انداز مدرن از طریق تجزیه و تحلیل راه حل است."

در مورد Bank Mandiri
Bank Mandiri تاسیس شد در 2 اکتبر سال 1998 به عنوان بخشی از تجدید ساختار بانک برنامه دولت اندونزی است. در جولای سال 1999 چهار بانک های دولتی - بانک Bumi Daya, بانک Dagang نگارا, بانک Exim و Bapindo - ادغام شد به بانک Mandiri. Bank Mandiri در حال حاضر یکی از بزرگترین بانک در اندونزی با مجموع دارایی های IDR 1,318 Tn و مجموع بدهی IDR 933.1 Tn (به عنوان در دسامبر 2019)

چشم انداز ما این است که به مشتریان ما ترجیح شریک مالی توسط یکپارچه ادغام مالی ما محصولات و خدمات به مشتریان ما' زندگی با ارائه ساده, سریع, دیجیتال, راه حل های بانکی. ما در حال حاضر با تمرکز به برجسته فروشی بانک فراتر از اعطای وام; ترویج پایدار نرخ رشد SME; تبدیل به اندونزی #1, مدرن, دیجیتال, بانک های خرده فروشی.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Bank Mandiri در www.bankmandiri.co.id

در مورد تابلو
تابلو فرش کمک می کند تا مردم از دیدن و درک اطلاعات. تابلو را سلف سرویس تجزیه و تحلیل پلت فرم سبب مردم از هر سطح مهارت برای کار با اطلاعات. از افراد و سود برای سازمان های دولتی و فورچون 500 دهها هزار نفر از مشتریان در سراسر جهان با استفاده از تابلو برای دریافت سریع بینش و موثر داده محور تصمیم گیری. ببینید که چگونه تابلو می تواند کمک به شما با دانلود رایگان آزمایشی در www.tableau.com/trial.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب