بر این گزارش گفت DOJ مقامات را امتحان کنید و تضعیف مایکل کوهن اعتقاد

همان روز که دادستان کل ویلیام بر اصرار وجود دارد "هیچ الگوی" از او در حال کار برای پیشبرد منافع شخصی رئیس جمهو

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

همان روز که دادستان کل ویلیام بر اصرار وجود دارد "هیچ الگوی" از او در حال کار برای پیشبرد منافع شخصی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منابع مختلف ذکر شده توسط نیویورک تایمز گفت: یکی از اولین حرکت پس از سوگند به دفتر در اوایل سال 2019 در تلاش بود برای پیدا کردن راه هایی برای تضعیف اعتقاد دیرین تهمت دلال مایکل کوهن.

بر برخاستیم و بارها و بارها مورد سوال دادستان بیش از اتهامات عنوان شده علیه کوهن که التماس گناه در ماه اوت سال 2018 به جرائم مالی است که شامل hush-پرداخت پول به زنان که به اتهام آنها در امور با مغلوب ساختن پیشی جستن. او تا آنجا پیش رفت که به دستور وزارت دادگستری و مقامات به پیش نویس یادداشت های حقوقی, ریخته گری, شک در مشروعیت کوهن اعتقاد با توجه به منابع ذکر شده توسط این بار اما آنها حاضر به انجام این کار.

در ضمن در یک NPR مصاحبه منتشر شده روز شنبه, Barr تمسخر در تصور او بوده است ترویج تهمت را در دستور کار در هزینه کردن قانون آن را "رسانه های روایت" و گفته است "هیچ گونه الگوی." او در ادامه دفاعی در مصاحبه چندین بار.

بر ساخته شده است چند بحث مداخلات به موارد مربوط به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران. در اوایل ممکن است او تصمیم به رها کردن وزارت دادگستری مورد برابر تهمت سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین یک تصمیم که بدستآمده تاول انتقاد به عنوان فلین در حال حاضر گناه التماس کرد. هر چند مایکل فلین شد رئیس جمهور مشاور امنیت ملی بر رد هر گونه فشار سیاسی به رها کردن اتهامات علیه او: "من نمی دانم که آیا من می مراجعه به او به عنوان یک دوست از هر دولت است."

و اگر فلین اعتراف به دروغ به FBI Barr هنوز هم بازیگران از اتهامات عنوان شده علیه ژنرال بازنشسته به عنوان مضحک: "بسیاری از hinky مسائل در فلین مورد. همه می دانستند که. همه میخواستم بدونم که چرا این مورد تا کنون به ارمغان آورد?"

وقتی پرسیده شد که در مورد هرج و مرج حذف هفته گذشته جفری برمن سابق آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک است که درگیر در تحقیق بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان Barr را رد کرد و این حرکت به عنوان چیزی بیش از یک استاندارد پرسنل تصمیم گیری است.

"من قطعا آگاه بود که با توجه به محیط زیست در حال حاضر در هر زمان شما را به یک پرسنل حرکت می کند, شما می دانید نظریه پردازان توطئه نشان می دهد که وجود دارد چیزی است که وجود دارد برخی از انگیزه های نهان درگیر است. اما احساس من این بود که در واقع یک زمان خوب به آن را انجام دهد چرا که من نه آگاه از هر چیزی است که باید در واقعیت به افزایش است که," او گفت:. او گفت: برمن بود "زندگی در زمان قرض گرفته شده از آغاز است."

با وجود اصرار او رفتار همه موارد به همان اندازه او ظاهرا نمی تواند نام تنها یک مورد به رئيس جمهور در دایره درونی که در آن او تا به حال صحنه آخرین لحظه مداخله مشابه که در فلین مورد.

زمانی که فشار در مورد رئیس جمهور قدرت اجرایی بر تکرار commander-in-chief را لفاظی و تلاش برای تغییر مسیر گفتگو. او بدحجابی مطبوعات برای عدم به مورد مداقه قرار دادن دولت و استانداران که به منظور مبارزه با کروناویروس جدید شده است "قرار دادن کل جمعیت در خانه بازداشت و به مردم بگویند که آنها مجبور به تعطیل امرار معاش خود و کسب و کار خود را," او گفت:. این رئیس جمهور است که اغلب گفت که اقدامات انجام شده در برابر coronavirus بدتر از بیماری خود. Barr تصریح کرد: یکی دیگر از تهمت صحبت کردن در نقطه زمانی که او گفت که انتخابات با تعداد بالا پست الکترونیکی-در برگه های رای می تواند محل را ایمن. او گفت: شواهد بود "آشکار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب