زیبایی دایرکتوری: 50 سیاه و سفید متعلق به مارک های زیبایی به فروشگاه در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای

زیبایی و این پروسه اند و همیشه پیچیده و تجربه شخصی برای زنان از رنگ بسیاری از آنها رشد مو سالن و یا نشستن بین

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

زیبایی و این پروسه اند و همیشه پیچیده و تجربه شخصی برای زنان از رنگ بسیاری از آنها رشد مو سالن و یا نشستن بین مادران آنها به عنوان او جدا خود مو و روغن خود را سر. زیبایی اتیوپی به فرهنگ سیاه و سفید و این جای تعجب نیست که مصرف کنندگان آمریکایی آفریقایی حساب برای حدود 90 درصد از کلی صرف در قومی مو و زیبایی کمک دسته ها با توجه به یک 2019 گزارش Nielsen. هنوز زنان اغلب نادیده گرفته شده است و محروم وقتی که می آید به محصولات زیبایی و سایه است که مطابقت با تعریف و یا آدرس منحصر به فرد ما محصولات مراقبت از پوست نیاز دارد.

با این وجود, وجود دارد باید شده است تلاش ساخته شده در سال های اخیر برای رسیدگی به این نیاز دارد. برای مثال عمده و خرده فروشی مارک های زیبایی را در نهایت شروع به گسترش خود بنیاد سایه محدوده به فراگیر تر از بسیاری از سایه های قهوه ای پوست. در حالی که آن را ستوده است که همه مارک های زیبایی را در نظر و تهیه کردن به نیازهای سیاه مصرف کنندگان واقعی پیشرفت ساخته نمی شود تا زمانی که بیشتر سیاه و صدای یک صندلی در ضرب المثلی زیبایی میز. از جمله سیاه و سفید, صدای, پشت صحنه, علامت های تجاری و مصرف کنندگان به طور یکسان می تواند اطمینان حاصل شود که متنوع کمپین های تبلیغات و فراگیر محصول خطوط در حال اجرا اصیل و با موفقیت. سیاه و سفید متعلق به زیبایی مارک های زیر انجام شده است کار از محور سیاه زنان و مردان و کودکان برای سال و سزاوار حمایت خود را در طول سال. این تریل بلیزرز در حال ایجاد محصولات که به طور خاص آدرس های مختلف قومی مراقبت از پوست نیاز به عمد شامل نزدیک به 60 بنیاد سایه ها و ته و ایجاد زیبایی روند روزانه است که در ادامه به درایو میباشد.

با زمان و فشار لازم برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و در طول زمان از عمده ناآرامی های اجتماعی و بی عدالتی در جهان در اینجا 50 سیاه و سفید متعلق به مارک های زیبایی با محصولات برای تمام اعضای خانواده است که شما می توانید از تقویت و خرید از در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای.

Camille Rose Naturals

آغاز شده توسط Janell استفنز در سال 2011, Camille Rose طبیعی است که یک وگان مواد تشکیل دهنده بر اساس طبیعی پوست و مو مراقبت از خط. مادر پنج شلاق تا او اولین دسته ای از در حال حاضر بیش از 30 محصول مراقبت از مو خط در آشپزخانه خود از تمایل به ایجاد تمیز کردن محصولات زیبایی است که متناسب با نیازهای کودکان حساس و اگزما-پوست مستعد. این برند با استفاده از بالا پایان, خوراک شناس, مواد تشکیل دهنده مانند Morrocan گلابی, شیر بادام/روغن buritti شهد و nangai نفت است.

لورن نپر زیبایی

"وجود دارد در مصرف آن است." شعار است از این بالا پایان, پاک کردن آرایش, پاک کردن شرکت تاسیس شده توسط لورن نپر. دستمال مرطوب گردد از نیاز به یک پاک کننده آرایش, پاک کردن ذوب می شود که آرایش کردن بدون ترک مواد شیمیایی خشن ، حاوی مواد تشکیل دهنده مانند آلوئه آب رز و ویتامین K این آرایش دستمال مرطوب بسته بندی برای زنان بر روی بروید که عشق پاک و زیبایی است.

فر

تاسیس سابق شرکت فورچون 500, مدیر بازاریابی, Mahisha Dellinger, فر ایجاد شده بود از میل به "ایجاد قابل توجه, با کیفیت بالا, طبیعی, مراقبت از مو خط برای نادیده مخاطبان است." با خطوط محصول است که تهیه کردن به هر دو بچه ها و بزرگسالان فر چیزی برای فرو نشاندن همه فر و آنها را پاپ.

محدوده زیبایی

پس از توجه به عدم آرایش سایه های موجود در عکس و باند فرودگاه را نشان می دهد Alicia اسکات ایجاد محدوده زیبایی برای پر کردن skintone شکاف در زیبایی. محدوده دارای یک پایه و اساس خط بیش از 20 بنیاد سایه با هر رنگ پوست و کمرنگ در ذهن است. "آرایش با محصولات مراقبت از پوست مزایای" این شرکت با استفاده از پاک کردن مواد تشکیل دهنده است که نمی التهاب و اگزما و آکنه پوست مستعد.

گلدان عسل

Bea Dixion ایجاد Honey Pot Co. به زنان طبیعی قاعدگی زنانه و محصولات گزینه های. دوبله عنوان "اول کامل زنانه مراقبت از سیستم است که پاک محافظت می کند و تعادل خود را از مهبل (واژن)" گیاهی مبتنی بر خطوط شامل شستشو اسپری, قاعدگی, فنجان, تامپون, پد, و بیشتر.

Mented آرایشی و بهداشتی

بسیاری از زنان از رنگ مشکل در تلاش برای پیدا کردن کامل, برهنه, رژ لب برای پوست و Mented آرایشی و بهداشتی ایجاد شده بود برای پر کردن جای خالی. KJ میلر و آماندا Johnson باور "هر زن باید قادر به پیدا کردن خودش را در جهان از زیبایی مهم نیست که پوست خود را." این وگان رژ لب مناسب, برهنه برای هر پوست.

لب نوار

راه اندازی در سال 2012, ملیسا باتلر ایجاد لب بار در آشپزخانه خود را پس از رشد سرخوردگی از رسانه توصیفاتی از چه زیبایی باید مانند نگاه. شروع کردن با حروف درشت, روشن, رژ لب و در حال گسترش به صورت کامل خط چیزی برای همه وجود دارد برای اضافه کردن به کیف آرایش.

پت مک گراث Labs

دوبله به عنوان "تاثیر گذار ترین آرایش هنرمند در جهان" توسط Anna Wintour, پت مک گراث ایجاد اسم خط به انقلابی در صنعت زیبایی. یاد آرایش خط شامل بیش از 50 رژ لب و سایه و مداد طرح کلی و لب مداد که تحت فشار قرار دادند تجاری به ارزش 1 میلیارد دلار در دو سال پس از آغاز به کار خود.

Fenty زیبایی

ایجاد شده توسط نوازنده و مغول ریحانا Fenty زیبایی در زمان صنعت زیبایی توسط طوفان با راه اندازی با 40 پایه های سایه برای انواع پوست. این Fenty زیبایی راه اندازی منتقل صنعت زیبایی و تابیده بسیار مورد نیاز نور در تنوع رنگ پوست در افراد در رنگ و اهمیت فراگیر زیبایی خط. این نام تجاری در حال حاضر بیش از 50 ساتر سایه و دیگر محصولات زیبایی.

این مداد رنگی مومی مورد

آرایش با خط تازه و آماتور در ذهن Raynell مباشر در زمان آرایش جهان توسط طوفان با "جعبه مداد رنگی" پالت گریم. با یک بازی سرگرم کننده, مدرسه, تم خط شامل "سست برگ" دستمال مرطوب آرایش, مداد, مدل, آرایش, برس و سفید کردن خط چشم.

دختر سیاه, کرم های ضد آفتاب

بسیاری از کرم های ضد آفتاب مارک های ایجاد شده هستند با رنگ در ذهن و در نتیجه معمولا ترک چسبنده سفید باقی مانده بر روی پوست. دختر سیاه, کرم های ضد آفتاب بدون ظروف سرباز یا مسافر کرم های ضد آفتاب ایجاد شده با رنگ در نظر داشته باشید که خشک روشن دارای مواد طبیعی و مرطوب و جوان سازی صورت و بدن خود را.

مردم از رنگ و زیبایی

ایجاد شده با بسیاری از پوست تن از مردم از رنگ در ذهن ژاکلین کارینگتون مردم ایجاد شده از رنگ زیبایی به ایجاد ناخن است که مکمل های مختلف از سایه های قهوه ای پوست. با رنگ های روشن و رنگ پریده, عکس گوناگون وجود دارد یک ناخن لهستانی رنگ برای همه.

بازی چاله

بازی چاله ایجاد شده توسط Kameron پاول به عنوان یک راه برای ارائه یک محیط امن بچه دوستانه, طبیعی, بهداشت, گزینه برای کودکان با سبک زندگی فعال است. آن را در حال حاضر دئودورانت خطوط برای تمام اعضای خانواده.

زیبایی نانوایی, آرایش

تاسیس شده توسط ترمه نیکول, زیبایی, نانوایی, یک آرایش خط با الهام از شیرین خوشمزه رفتار میکند! با آیتم های نام بعد از کیک های شکلاتی و ناپلی میله وجود سرب مبانی و شاخص برای برآوردن بسیاری از دوستداران زیبایی دندان شیرین.

مخروطي

مخروطي یک خط از محصولات اصلاح با مردان از رنگ را در نظر داشته باشید که ایجاد شد برای کاهش ورم و سوزش پوست. و همچنین قبل و بعد از اصلاح-محصولات مراقبت از پوست است که مرطوب و تغذیه پوست.

Felicia Leatherwood برس

ایجاد شده توسط افراد مشهور سبک و مو متخصص این نرم کننده مو برس بهترین کار برای ضخیم, طبیعی, بستن, مو فرفری. برس طراحی شده است که باز و انعطاف پذیر در بالا اجازه می دهد تا برای برس به حرکت خود را با مو به صورت آسان نرم کننده مو.

الگوی زیبایی

ایجاد شده توسط مگا استار, Tracee Ellis Ross, الگوی زیبایی امیدوار است تا "به شما امکان دسترسی به بهترین فر در حمام خود را." ارائه شامپو تهویه مطبوع عمیق یک ظاهر طراحی شده کرم ها و ابزارهای مو وجود دارد چیزی برای مو خود را نیاز دارد.

Luv اسکراب

ایجاد شده برای کمک به شما در بالا بردن دوش خود تجربه Luv اسکراب یک لایه بردار شبکه است که کمک می کند تا برای اسکراب پوست مرده دور حذف خاک و ترویج سالم و تمیز کردن پوست است. کف خالص در حمام و استحمام مانند نرمال به عنوان خالص کمک خواهد کرد unclog منافذ پوست, جلوگیری از موهای فرورفته و حتی پوست تن.

Mielle آلی

مو و خط مراقبت از پوست است که باعث حذف مواد لازم برای تشویق سالم پوست و مو. راه اندازی در سال 2014 با نام تجاری مخلوط گیاهان و اسیدهای آمینه و مواد معدنی برای موهای شما, پوست و ناخن رشد و درخشش است.

Curlbox

زیبایی جعبه اشتراک می فرستد که چندین کامل اندازه طبیعی مو محصولات برای قیمت با تخفیف است که اجازه می دهد تا دوستداران زیبایی به سعی کنید مارک های مختلف از محصولات و ابزارهای مو.

Juvia محل

آرایش خط و با الهام از حاکمان و ملکه آفریقایی امپراطوری. با شدت بالا رنگدانه غنی پالت سپیده عکس از ملکه که تبدیل آرایش خود را نگاه کنید.

Taliah وااجيد زیبایی

پایدار محصولات طبیعی مو با مواد طبیعی ساخته شده برای هر حلقه ، با چهار مجموعه های مختلف است که طیف وسیعی از مو, مراقبت از مو, مراقبت از کودکان, مراقبت از مو و محافظ یک ظاهر طراحی شده.

ملانین مراقبت از مو

ایجاد شده توسط موی طبیعی YouTuber ویتنی سفید پوست محصولات مراقبت از مو ارائه می دهد محصولات است که ساخته شده با کیفیت بالا و طبیعی و ایمن مواد مصنوعی به ارائه ساده و مقرون به صرفه محصولات برای زنان و مردان و کودکان.

Kyn مراقبت

ایجاد شده نیاز به درمان اگزما پوست مستعد این خط مراقبت از پوست است که بیشتر شناخته شده برای آن شلاق بدن گیاهی. با یک مجموعه است که شامل بدن و صورت روغن و قند و رطوبت مالش Kyn مراقبت از پوست مرطوب نگه می دارد به عنوان یک اولویت است.

گلابی نوا

این همه کرم, ناخن ایجاد شد به ظلم و ستم رایگان و وگان دوستانه و در سایه های مختلفی اعم از مرد به metallics و زرد روشن.

قبل از خواب Headz

ایجاد شده توسط رسانه های شخصیت لاتویا رایت این خط از 100% ابریشم توت bonnets بودند طراحی شده برای نگه داشتن موهای خود را محافظت شده در شب. از جمله یک خط از کودکان bonnets و همچنین در طرح های زیبا.

پایه کره

با یک ماموریت برای کمک به ایجاد محصولات مراقبت از پوست آسان برای پوست چرب و ترکیبی انواع پایه کره تاسیس شد و توسط او جلو جانسون و Nicolette گور. نام تجاری می خواهد به محصولات مراقبت از پوست روش ساده و بی خطر و موثر با محصولات است که پاک هستند و طبیعی است. آنها در یک ماموریت به "دوباره تعریف ادراک زیبایی و تاثیر آن در روابط ما با پوست ما."

کارول دختر

ایجاد شده توسط لیزا قیمت, سرود است و از دستکاری در آشپزخانه خود را در بروکلین و تبدیل به یک نام تجاری در مو طبیعی جامعه ارائه هر دو مو و محصولات مراقبت از پوست خطوط است که تهیه کردن به احیای مختلف پوست و مو مراقبت نیاز دارد.

Blk + Grn

یک بازار برای همه, طبیعی, زیبایی و سلامتی, محصولات ایجاد شده توسط سیاه و سفید صنعتگران و کارآفرینان است.

کامارا AUniqe زیبایی

برنده جایزه مشهور هنرمند آرایش و زیبایی, مربی کامارا منحصر به فرد ایجاد این صنایع faux mink lashes. بسیاری از مژه ها به نام پس از دوستان و همکار زنان در زیبایی.

یال انتخاب

ایجاد شده توسط یک پرستار و پزشک duo, این, طبیعی, مراقبت از مو خط ایجاد پایه و اساس آن بر "زیبایی و سلامت, علمی" رویکرد به ایجاد چندین محصول مجموعه, ویتامین ها و محصولات سلامتی که کلی ترویج بهداشت و سلامتی.

Oyin دست ساز

پر از سبزیجات عصاره عسل موم زنبور عسل و ابریشم پروتئین Oyin دست ساز است مجموعه, مراقبت از مو, مراقبت از پوست و خوشبو کننده برای تمام خانواده است.

در زیر ماسک خود را

دانا جکسون ایجاد این محصولات مراقبت از پوست خط پس از غلبه بر یک سفر منحصر به فرد با لوپوس و مایل به پیدا کردن محصولات است که التیام و ترمیم پوست بعد از این همه دارو و درمان. جکسون "به دنبال ایجاد محصولات که امن و غیر تحریک کننده و غیر سمی برای پوست جذب و که نمی خواهد به چالش کشیدن سیستم ایمنی بدن است."

KNC زیبایی

ایجاد شده توسط کریستن Noel کرولی, KNC زیبایی است که به خوبی شناخته شده برای همه طبیعی کلاژن تزریق لب ماسک و حاوی رتینول ماسک دور چشم است که در زمان Instagram توسط طوفان.

ماه x آرایشی و بهداشتی

شناخته شده برای آن قابل توجه گل رز بسیار روغن چند منظوره است که کمک می کند تا با التهاب پوست, بزرگ سیاه و سر سفید هیپرپیگمانتاسیون و بیشتر. بنیانگذار Mariee حرمت به فروش می رسد در هشت دقیقه طول راه اندازی اولیه.

بیش از حد پوست

بهترین و شناخته شده برای خود ویتامین C سرم بیش از حد پاک کردن بیش از حد پوست ایجاد شد به مبارزه با آکنه, تاریک, علائم هیپرپیگمانتاسیون و روشن کردن پوست است.

Nyakio زیبایی

با الهام از بنیانگذاران جهانی سفر Nyakio محصولات مراقبت از پوست شامل منابع در سطح جهانی مواد تشکیل دهنده مانند روغن بادام از اسپانیا و سیاه صابون از غنا به ایجاد مجموعه ای است که هدف های مختلف محصولات مراقبت از پوست نیاز دارد.

اپال سیاه و سفید زیبایی

با تمرکز بر هیپرپیگمانتاسیون نفت کنترل و سایه-مطابق عقیق سیاه شده است در اطراف برای بیش از 25 سال طراحی و توسعه "برای اولین بار از فن آوری های پیشرفته مراقبت از پوست و لوازم آرایشی برای زنان از رنگ است."

ساشا آرایشی و بهداشتی

محبوب خود را برای ساشا آلاله پودر این لوازم آرایشی و بهداشتی خط شروع آن ظهور را به شهرت بودن "خالق اولین و تنها کرم پودر توسعه یافته برای نور و تیره رنگ پوست."

Uoma زیبایی

ایجاد شده توسط زیبایی سابق اجرایی شارون Chuter, UOMA زیبایی ایجاد شده بود به "بازنویسی قوانین فراگیر و تنوع برای ایجاد یک جهان زیبایی که واقعا برای همه ما است." شناخته شده برای آن برنده جایزه بنیاد می آید که در 51 سایه.

TPH توسط Taraji

ایجاد شده توسط تحسین بازیگر Taraji P. Henson, TPH توسط Taraji کاملا با تمرکز بر ترویج سر سلامت به منظور ایجاد یک "محیط زیست مطلوب برای موهای سالم"

Soultanicals

سم-رایگان وگان و مو, مراقبت از بدن, خط ایجاد شده به تغییر راه که مصرف کنندگان فکر می کنم در مورد تمام زیبایی های طبیعی مراقبت.

Unsun آرایشی و بهداشتی

کرم های ضد آفتاب خط ایجاد شده به ارائه تمیز بدون باقی مانده حفاظت از اشعه ماوراء بنفش برای زنان رنگ همراه با بودن سازگار با محیط زیست

Oui مردم

اصلاح و مراقبت از پوست خط اختصاص داده شده به کمک خود را اصلاح فرایند به عنوان آسان به عنوان امکان پذیر است در حالی که جلوگیری از موهای فرورفته تیغ سوختگی و پوست خشک.

Epara محصولات مراقبت از پوست

مربا بسته بندی شده با مواد تشکیل دهنده این مواد آلی و طبیعی مراقبت از پوست خط توسعه داده شد برای تغذیه و محافظت از پوست. Epara به معنی "به پیله خود" در نیجریه گویش Ebira و نام تجاری می خواهد شما را به انجام درست آن با خود روغن و سرم.

امیرحسین زرشکی زیبایی

تاسیس زیبایی maven و آرایش مشهور هنرمند ع زرشکی زیبایی تاسیس شد از یک ضرورت به "محصولات را به زنان از رنگ است که در واقع کار می کرد و نمی اکسیده یا تغییر دهید."

Briogeo مراقبت از مو

یک ضربه بزرگ در Sephora, Briogeo است با کارایی بالا مراقبت از مو مجموعه که شامل قدرت بسته بندی شده از مواد طبیعی مجموعه ای برای احیای خود را فر.

بهشت Bodyworks

پس از برخورد با یک مو-آسیب های شیمیایی, سوختگی, Eden Bodyworks ایجاد شد به ارائه محصولات با کیفیت با مواد تشکیل دهنده امن به "درمان و حفظ و طبیعی بدن طراحی شده است." مجهز به هر دو پوست و مو مراقبت از خطوط به تهیه کردن به چندین, پوست و مو نیاز دارد.

دختر+مو

ایجاد شده توسط یک زن سیاه پوست, متخصص پوست, دختر,+مو الهام گرفته شده بود توسط دکتر کامیل خواسته برای پیدا کردن و ایجاد محصولات سالم به استفاده از در حالی که با پوشیدن محافظ سبک مانند نوارهای کلاه گیس بافت و پسوند. این خط شامل محصولات است که کمک به پاک کردن و مرطوب کردن مو در حالی که در این محافظ سبک.

پوست قهوه ای دختر جین

گیاه و CBD-بر اساس تنتور محصولات سلامتی که شامل ارضا روی صورت, سرم, روزانه, گرم, صمیمی, روغن و کره بدن. این برند با استفاده از THC-رایگان CBD محصولات برای کمک به ترویج پوست سالم, خواب بهتر, واژن, سلامت, و بیشتر.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن