بتسی DeVos نمی تواند وعده معلمان و بچه ها نمی بیمار پس از بازگشایی مدارس

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در صبح روز یکشنبه نمی تواند وعده دانش آموزان و والدین است که آنها نمی مریض از co

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در صبح روز یکشنبه نمی تواند وعده دانش آموزان و والدین است که آنها نمی مریض از coronavirus اگر مدارس به طور کامل بازگشایی این سقوط به عنوان برگ برنده دولت شده است به شدت هل دادن در روز های اخیر.

DeVos رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی یک فشار مبارزات این هفته به زور و تهدید دولت های ایالتی و محلی مدارس به طور کامل بازگشایی مدارس به صورت تمام وقت در فرد یادگیری است. DeVos خودش گفته است او می خواهد همه مدارس را متعهد به باز بودن پنج روز در هفته و هدایت روشن از راه دور, یادگیری, حتی به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر به سطح رکورد در کشور است.

مصاحبه DeVos در سی ان ان دولت از اتحادیهمیزبان دانا باش لگد کردن طولانی و در زمان ستیز گفتگو بلافاصله با فشار دادن DeVos در این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق متحده در حال حاضر در حال دیدن نرخ های بالاتر از coronavirus از زمانی که مدارس تعطیل مارس.

"بستری شدن در بیمارستان در حال کوهنوردی در چند متحده است. برخی از Icu هستند و یا در نزدیکی ظرفیت" باش گفت. "بله یا نه ؟ می تواند به شما اطمینان دهم دانش آموزان و معلمان و پدر و مادر است که آنها نمی خواهد coronavirus چرا که آنها در حال رفتن به مدرسه؟"

آموزش و پرورش و رئیس اما قادر و یا تمایلی به ارائه است که اطمینان.

"مهم این است که بچه ها را برای بازگشت به مدرسه" DeVos پاسخ داد. "ما می دانیم که وجود دارد در حال رفتن به نقاط داغ و کسانی که نیاز به رسیدگی مورد به مورد و بر اساس. اما حکومت باید این باشد که بچه ها رفتن به مدرسه این سقوط است."

پس از DeVos همچنان به اصرار دارند که کودکان نیاز به بازگشت به کلاس های تمام وقت به خاطر آنها از دست رفته بیش از حد یادگیری به عنوان باش بارها و بارها اشاره کرد که هیچ کس مخالف با آن است اما می خواهد به می دانم که این می تواند انجام شود با خیال راحت.

"ما می دانیم که کودکان دریافت ویروس در مراتب پایین تر از هر بخش دیگری از جمعیت" وزیر امور خارجه اعلام کرد. "و دوباره هیچ چیز وجود دارد در داده ها است که نشان می دهد که بچه ها از پشت در مدرسه خطرناک است به آنها."

سی ان ان میزبان در ضمن به ارمغان آورد تا نمونه از مهد کودک و اردوهای تابستانی برای کودکان و نوجوانان است که تبدیل به superspreader حوادث. علاوه بر مراکز کنترل بیماری نیز داخلی هشدار داد که کامل بازگشایی مدارس K-12 خواهد بود "بالاترین خطر" برای COVID-19 گسترش یافته است.

باش در می رفتن به کوره DeVos در CDC دستورالعمل برای بازگشایی مدارس اشاره به این که با وجود تهمت شکایت که آنها را "سخت و بسیار گران قیمت" CDC رئیس جمهور گفت: این مرکز توصیه ها تغییر نخواهد کرد.

"بنابراین به عنوان وزیر آموزش و پرورش باید مدارس در ایالات متحده به دنبال CDC توصیه یا نه؟" باش فکر با صدای بلند.

"دکتر Redfield به وضوح گفت که این توصیه و هر وضعیت در حال رفتن به نگاه کمی متفاوت" وزیر امور خارجه demurred. "و کلید برای آموزش رهبران و این مردم هوشمند هستند که می تواند همه چیز شکل. آنها می تواند کشف کردن آنچه در جریان است به حق خود را برای موقعیت های خاص."

DeVos ادامه خواهد داد به کاهش به ارائه یک بله ساده-بدون پاسخ به اینکه آیا بخش را دنبال CDC ارشاد بارها و بارها تکیه به عقب در صحبت کردن نقطه است که مدارس باید به طور کامل بازگشایی این سقوط.

در یک نقطه او اذعان کرد که برخی از مناطق ممکن است به طور خلاصه تغییر برنامه در صورت وجود "عود ویروس" گفت که شاید مدارس می تواند انجام دهد از راه دور یادگیری اگر "وجود دارد که در کوتاه مدت flare-up برای چند روز" اما این است که "یک وضعیت متفاوت از برنامه ریزی برای کل سال تحصیلی در پیش بینی از چیزی است که اتفاق افتاده است."

باش در نهایت خواسته DeVos در مورد معلمان که ممکن است احساس راحتی بازگشت به کلاس درس با توجه به خطرات بهداشتی و اشاره کرد که یک مطالعه اخیر نشان می دهد یک چهارم از معلمان در معرض خطر بیماری با توجه به سن و یا بیماری های همراه.

"این چیزی است که برای آنها به کار کردن با آنها محلی و منطقه" DeVos پاسخ داد. "اما دوباره که استثنا و نه قاعده. این قانون نیاز به مدارس نیاز به باز کردن. کودکان و نوجوانان نیاز به بازگشت به مدرسه."

"خانم وزیر شما در حفظ و تکرار آن و هیچ کس به مخالفت با شما" باش ضرب گلوله کشته است. "من از شما درخواست بسیار دقیق سوال در مورد چگونه به انجام این کار مکانیسم و قوانین و راهنمایی است که شما آنها را به عنوان بالا به فرد در این منطقه فدرال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب