'بیلبو بگینز' بازیگر Ian Holm درگذشت 88

بهترین و شناخته شده برای بازی بیلبو بگینز در "ارباب حلقه ها" فیلم سه گانه, این بازیگر همچنین ستاره دار در ده ه

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

بهترین و شناخته شده برای بازی بیلبو بگینز در "ارباب حلقه ها" فیلم سه گانه, این بازیگر همچنین ستاره دار در ده ها تن از نقش های دیگر. در طول عمر خود به زبان انگلیسی بازیگر نامزد شش بفتا و همچنین به عنوان یک جایزه اسکار.

بازیگر بریتانیایی Sir Ian Holm درگذشت "مسالمت آمیز" در بیمارستان در روز جمعه در سن 88 را عامل الکس اروین اعلام کرد

"آن را با غم و اندوه بزرگ است که بازیگر Sir Ian Holm CBE گذشت صبح امروز در سن 88," نماینده او در بیانیه ای گفت. "او درگذشت مسالمت آمیز در بیمارستان با خانواده و مراقب."

حلم به حال دچار یک بیماری مرتبط با پارکینسون در سال های اخیر بیانیه ای گفت:.

"درخشان خود شوخ طبعی همیشه همراه بازیگوش چشمک زدن در چشم" خود را عامل الکس ایروین گفت. "جذاب, نوع و ferociously با استعداد ما را از دست او بسیار."

ارباب حلقه ها

حلم امن شهرت در سراسر جهان برای نقش خود به عنوان بیلبو بگینز در "ارباب حلقه ها" سه گانه به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس J. R. R. Tolkien کتاب. او همچنین به طور خلاصه به نظر می رسد به عنوان سالمند بیلبو در بخش بعد از سه گانه "هابیت."

او در فیلم دیگر نقش شامل پدر کورنلیوس در "عنصر پنجم" آندروید خاکستر در "بیگانه" ناپلئون بناپارت در "زمان راهزنان" نویسنده لوئیس کارول در "Dreamchild" و سلطنتی پزشک در "جنون شاه جورج."

حلم برنده یک جایزه فیلم آکادمی و دریافت حمایت-بازیگر نامزد اسکار برای به تصویر کشیدن مربی دو و میدانی سام Mussabini در فیلمهای 1982 فیلم "ارابههای آتش است." این بازیگر همچنین نامزد دریافت شش British Academy of Film and Television Arts (بافتا) جوایز.

بافتا گفت "بسیار متاسفم" به شنیدن از خود مرگ است.

Excelling در مرحله

متولد در اسکس شرق لندن در سال 1931 حلم اول تاسیس خود را به عنوان یک زن روی صحنه تئاتر با شرکت رویال شکسپیر (RSC) که او پیوست و در سال 1958. او همچنین به نظر می رسد به طور منظم در تلویزیون بریتانیا.

حلم در رفت و برنده جایزه تونی برای بهترین بازیگر برجسته به عنوان لنی در هارولد پینتر بازی "بازگشت به خانه" در سال 1967.

در سال 1998 حلم برنده Laurence Olivier, جایزه بهترین بازیگر برای عملکرد خود را در نقش "شاه لیر" در تئاتر ملی.

RSC مدیر هنری گرگوری Doran به نام بازیگر "یکی از RSC بزرگان است."

"ایان کاملا اصلی است. به طور کامل یک" Doran گفت. "او نهفته سرد فشرده آتشفشانی حس درنده خویی از خطر یک اجاق گاز فشار بازیگر نادر و با شکوه استعداد. وجود یک روح رفته است."

ادای احترام ستاره ها

بازیگر آمریکایی و سابق, مد, مدل, Mia Farrow گفت: حلم بود "در میان غول های تئاتر است."

"ما ملاقات کرد در حالی که کار در RSC...او در سینما و تلویزیون واجب درخشان" او هنوز توییتی.

انگلیسی, بازیگر و کمدین ادی ایزارد پرسیدم فوق العاده بازیگر و این خیلی غم انگیز به دیدن او بروید. خداحافظی شما انجام کار بزرگ ،

mvb/msh (AFP, dpa, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن