بیل ماهر تماس برای شکستن از آمازون و طعنه جف بزوس: 'چه چیزی اشتباه است با این مرد؟'

پس از یک هفته وقفه طولانی, Bill Maher بازگشت به زمان واقعی در شب جمعه. و به جای دفاع از سرخی, رها کردن مطالب ن

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

پس از یک هفته وقفه طولانی, Bill Maher بازگشت به زمان واقعی در شب جمعه. و به جای دفاع از سرخی, رها کردن مطالب نژادپرستانه و های بدترین coronavirus طول می کشد او در زمان هدف در مرد خواهد شد که به احتمال زیاد اولین trillionaire: جف بزوس عزیز رهبر از آمازون.

"در بازار آنلاین آمازون تبدیل شده است و تنها بازی در شهر و بود که قبل از یک رویداد اتفاق افتاده ساخته شده است که هر کس در خانه بمانند و سفارش همه چیز آنلاین" ارائه ماهر.

به جای کاوش شلیک دهندگان و برنامه ریزی شده نژادپرستانه اسمیر—علیه کارگران کارخانه صحبت کردن در برابر فقیر شرایط کاری در طول همه گیر مانند شبکه-mate John Oliver, ماهر اشاره آمازون افزایش قیمت سهام در میان COVID-19 بحران (حدود 25%) و نیز سلطه خود را بر بازار محصول است.

"در حالی که ما همه داخل شدن نرمتر و hairier است, [Amazon] در خارج وجود دارد بزرگتر و قوی تر است. و اگر ما چیزی را انجام نمی, ما در حال رفتن به بیرون آمدن از ما سوراخ و کشف که وجود دارد تنها یک فروشگاه—و این می داند که در آن شما زندگی می کنند" گفت: ماهر.

در ماه مارس گذشته پس از انتخابات ریاست جمهوری نامزد بهداشت ، الیزابت وارن (D-MA) پیشنهاد شکستن چند تا از عمده شرکت های فن آوری است که تولید 25 میلیارد دلار و یا بیشتر درآمد سالانه—از جمله Google, Facebook, و بله, آمازون است. این طرح لغو برخی از ادغام است که اجازه تکنولوژی تیتان به گوشه بازار به عنوان مثال آمازون و تمام مواد غذایی و همچنین ممنوعیت آمازون از فروش آمازون-مارک محصولات را در سایت خود.

این طرح با همکاری امضا شده توسط ماهر در روز جمعه. "الیزابت وارن در حال برنامه ریزی برای شکستن آمازون است. و من می گویم: بیایید برای آن" استدلال ماهر. "هنگامی که یک شرکت می شود تا بزرگ آن را smothers همه رقبا در گهواره که ضد سرمایه داری مانند زمانی که آمازون نابود start-up Diapers.com برش آمازون خود را پوشک هزینه های زیر هزینه. با یک برآورد بزوس از دست داد 100 میلیون دلار در تلاش خود را به گوشه ای آنلاین پوشک بازار است. اما او صاحب آن در حال حاضر که پرسش: چه چیزی اشتباه است با این مرد؟"

او افزود: "عیسی مسیح شما تا به حال یک ایده درخشان: زمانی که مردم مست را در خانه آنها بروید آنلاین و خرید گه که آنها لازم نیست. بزرگ. تبریک می گویم. شما برنده. شما بهترین است. اما یکی از قوانین بازی سرمایهداری است: شما می توانید برنده بزرگ اما نه آنقدر بزرگ که هیچ بازی."

"هنگامی که یک تامین کننده به ارمغان می آورد شما همه چیز شما مشتری—شما وابسته است."

ماهر استناد جان دی راکفلر که انحصار نفت اجازه داده او را به تبدیل شدن به ثروتمندترین مرد در تاریخ مدرن با اوج ارزش خالص حدود 418 میلیارد دلار (تنظیم شده برای تورم) و یا 2 ٪ از کشور و کل اقتصاد است.

"راکفلر تا به حال تنها یک محصول: روغن. آمازون به فروش می رساند 119 میلیون آیتم های مختلف و زمانی که یک تامین کننده به ارمغان می آورد شما همه چیز شما مشتری—شما وابسته به" ادعا ماهر. (آمازون به فروش می رساند بیش از 600 میلیون دلار محصولات.)

"آمازون, آیا شکار بر این پاشنه آشیل آمریکا بود. ما را به فروش روح ما برای راحتی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن