بیل ماهر است که بدترین حالت را در Adele وزن از دست دادن: 'قدیمی Adele نه کرایه نیز با COVID-19'

Adele ارسال یک پیام به کانال های رسانه های اجتماعی این هفته ضمن تشکر از کسانی که در خط مقدم مبارزه با COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

Adele ارسال یک پیام به کانال های رسانه های اجتماعی این هفته ضمن تشکر از کسانی که در خط مقدم مبارزه با COVID-19. در این روند, جشن, خواننده, پرده برداری از یک قاب نازک تر و اینترنت تا به حال بسیاری از افکار در مورد آن تقریبا تمام زباله.

وارد Bill Maher, اشاره, #MeToo شکاک با شاید بیشترین زباله را از همه آنها را.

در شب جمعه طی مصاحبه ای بخشی از HBO نمایش زمان واقعیاز کمدین شروع با قرار دادن بخش عمده ای از سرزنش برای بالا مقدار COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده در مقایسه با کشورهای دیگر در آمریکا مشکل چاقی—نه گفتن این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیست تنها چیزی که در طول ماه فوریه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"مهم ترین چیزی که به انجام آنها می تواند گفته اند این است که خود را در شکل بهتر است. شما می توانید سلامت خود را با مشخصات زیادی در دو ماه" استدلال ماهر. "ما می تواند در یک موقعیت بسیار بهتر است و آن را درست مثل هنگامی که جورج دبلیو بوش گفت: پس از 9/11, 'خرید' و این شد که نگه داشتن غذا خوردن است.' من می دانم که نفرت مردم این پیام را بشنود و من از آنها بدم میاید به آن می گویند اما حقیقت آن است: هسته اصلی این مشکل در این کشور یک دلیل—بدیهی است که علاوه بر Trumpian مزخرف—این است که ما به عنوان یک کشور...شما نگاه کنید در این شماره از کشورهای دیگر در سراسر جهان تقریبا با میزان مرگ و میر به دلیل آنها نمی باید همان چاقی مشخصات."

من هیچ ایده چه جهنم 9/11 مقایسه است در مورد هیچ سوالی وجود دارد که امریکا به یک مشکل چاقی, اما آن را نیز گرفتار بی منطق رهبری در یک سیستم مراقبت های بهداشتی یک گسترش شکاف ثروت و کشاورزی اپیدمی که قرار دادن ناسالم مواد شیمیایی به مواد غذایی ما و بسیاری از این عوامل به چاقی است. برای ذخیره کردن مقصر برای این کشور مشکل چاقی به طور کامل بر دوش مردم آن زباله است و به حداقل رساندن نقش برگ برنده دولت در اجازه می دهد این ویروس به گسترش در سراسر کشور است و حتی بیشتر زباله.

"برای ذخیره کردن مقصر برای این کشور مشکل چاقی به طور کامل بر دوش مردم آن زباله است و به حداقل رساندن نقش برگ برنده دولت در اجازه می دهد این ویروس به گسترش در سراسر کشور است و حتی بیشتر زباله."

اما ماهر نبود به پایان رسید. "زمانی که شما صحبت کردن در مورد این موضوع آن را بسیار آسان برای افراد دیگر به نمره ارزان امتیاز با حمله به رسول زمانی که حقیقت این است که آنها را قادر می سازد مردم است. اساسا ما بدست به این محل که در آن ما با افتخار از پرخوری," مجری برنامه تلویزیونی گفت: قبل از اینکه به نوعی گره زدن این همه به آدل اخبار.

"آدل از دست داده مقدار زیادی از وزن آن را بیش از همه مطبوعات و تاپیک بحث در مورد این. این بحث برانگیز است! این صرفا یک چیز خوب" ارائه ماهر. "و راه, قدیمی Adele خواهد نه کرایه نیز با COVID-19. ما تحسین کارکنان مراقبت های بهداشتی که آنها صرفه جویی در زندگی افراد دیگر; ما باید تحسین مردم دیگر من فکر می کنم زمانی که آنها را یک حرکت برای نجات زندگی خود را."

او سپس شروع به خواندن برخی از توییت در مورد آدل عکس. "آیا ما دوباره فشار یکی دیگر از فرد عاقل در کانون توجه به اختلال در غذا خوردن?" ماهر, بخوانید, قبل از توزین در: "این اختلال در غذا خوردن است که خوردن بیش از حد! این دیوانه است که آنها فکر می کنم یک اختلال در غذا خوردن می رود در جهت دیگر."

بله در لایحه ماهر عجیب و غریب دنیا, تنها اختلال در غذا خوردن است که خوردن بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب