استون استخدام Vini Letteri به عنوان یک مقام ارشد مدیر عامل برای رشد سهام سرمایه گذاری

استون (NYSE: BX) اعلام کرد که Vini Letteri خواهد شد پیوستن به استون رشد ("BXG") این شرکت به تازگی راه اندازی ج

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

استون (NYSE: BX) اعلام کرد که Vini Letteri خواهد شد پیوستن به استون رشد ("BXG") این شرکت به تازگی راه اندازی جهانی رشد سهام سرمایه گذاری پلت فرم. او خواهد بود یک مقام ارشد مدیر عامل و به ارمغان می آورد دو دهه تجربه به عنوان یک چاشنی رشد حقوق صاحبان سهام سرمایه گذار و انجام عملیات حرفه ای. آقای Letteri می پیوندد BXG از KKR NGT رشد سهام پلت فرم که در آن او بود سر از NGT آمریکای شمالی و اولین کارمند در شرکت رشد سهام کسب و کار. او خواهد شد در استون در سان فرانسیسکو و منجر BXG را خدمات مالی تلاش در میان سایر ارشد رهبری که او فرض خواهد شد در سراسر کسب و کار.

در سال گذشته استون راه اندازی یک رشد سرمایه گذاری در سهام پلت فرم به رهبری جان Korngold. BXG فراهم می کند سرمایه برای شرکت ها به دنبال به حداقل رساندن اعدام خطرات مرتبط با رشد بالا در محیط. به تازگی وجوه اداره شده توسط استون اعلام کرد سرمایه گذاری در MagicLab که می سازد و در عمل منجر دوستیابی و برنامه های شبکه های اجتماعی از جمله سرهم بندی کردن و Badoo.

Korngold اظهار داشت: "Vini دارای نادر skillset بودن هر دو بسیار با استعداد رشد حقوق صاحبان سهام سرمایه گذار و در سطح جهانی عامل حرفه ای است. که یک ترکیب قدرتمند به ما کمک به کارآفرینان اهرم استون مقیاس و عامل منابع برای سرمایه گذاری در فرآیندی فرصت های رشد."

دیوید بلیتزر جهانی سر از استون تاکتیکی فرصت های کسب و کار گفت: "ما با خوشحالی به استقبال Vini به استون به تیم. دانش گسترده او از رشد سهام سرمایه گذاری چشم انداز و چگونه به ساخت اولین-رای شرکت خواهد بود یک دارایی در سراسر کسب و کار ما تمام."

Vini Letteri افزود: "من بسیار هیجان زده هستم برای پیوستن به جان و BXG تیم. استون فوق العاده خوبی برای ارائه یک مقیاس عامل پشتیبانی است که در غیر این صورت در دسترس سنتی رشد سهام شرکت های. که می تواند نقش حیاتی در کمک به کارآفرینان به نوبه خود در رشد سریع شرکت ها به رهبران جهانی."

قبل از پیوستن به KKR NGT آقای Letteri مشغول به کار در شرکت عملیات تیم KKR Capstone و یکی از اولین KKR Capstone کارکنان در آسیا, که در آن او به کمک در توسعه این شرکت با حضور در سراسر منطقه است. او همچنین به سرب KKR سبز, نمونه برنامه, تلاش برای افزایش پایداری در شرکت های نمونه کارها. قبل از او سیزده سال در KKR آقای Letteri رهبری توسعه کسب و کار برای Nike ID نایک بزرگترین تجارت الکترونیک و کسب و کار. او همچنین چندین سال در McKinsey & Co. در این شرکت سهام خصوصی خرده فروشی و مصرف کننده فضاهای. او موفق به دریافت یک AB با درجه ممتاز از دانشگاه هاروارد و MBA از دانشگاه استنفورد.

در مورد استون
استون یکی از جهان پیشرو شرکت های سرمایه گذاری. ما به دنبال ایجاد اقتصادی مثبت تاثیر و ارزش بلند مدت برای سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه گذاری ما و جوامع است که در آن کار می کنیم. ما این کار را با استفاده از مردم فوق العاده و انعطاف پذیر سرمایه برای کمک به شرکت در حل مشکلات است. ما مدیریت دارایی های کسب و کار با $538 میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت شامل وسایل نقلیه سرمایه گذاری با تمرکز بر سهام خصوصی, املاک و مستغلات, عمومی بدهی و حقوق صاحبان سهام و رشد سهام فرصت طلب و غیر سرمایه گذاری درجه اعتبار دارایی های واقعی و ثانویه بودجه, همه در یک مبنای جهانی. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.blackstone.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب