#پل: ما چرخه نژادپرستانه و خشونت طنین انداز در آفریقا

خشم بر ما نژاد پرستی طنین انداز در آفریقا: Gambians می خواهید به زانو زدن با آمریکایی ها Zimbabweans در حال مق

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

خشم بر ما نژاد پرستی طنین انداز در آفریقا: Gambians می خواهید به زانو زدن با آمریکایی ها Zimbabweans در حال مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و آفریقای جنوبی است که بازتاب خود را در آن خشونت پلیس.

غنا

"ما ایستاده ایم با ما معرفت و قوم و خویش در امریکا در این شرایط سخت و بار تلاش میکنیم و امیدواریم که تاسف و غم انگیز مرگ جورج فلوید را الهام بخش یک تغییر پایدار در چگونه امریکا در برابر سر در مشکلات از نفرت و نژادپرستی" رئیس جمهور نانا Akufo-Addo گفت.

مردم دنیا در غنا را تشکیل می دهند یکی از بزرگترین گروه های آفریقایی در ایالات متحده است.

"غنا اول رئیس جمهور دکتر قوام نکرومه در عنا گفتند: آزادی چیزی است که یک نفر می تواند سبب دیگری به عنوان یک هدیه است. آنها ادعا می کنند آن را به عنوان خود را دارند و هیچ کدام می توانید آن را نگه دارید از آنها' #پل" از ادیسون خواهر که اجرای یک شکلات شرکت در آکرا توییتی.

بیشتر بخوانید: آمریکایی های آفریقایی تبار, چهره مرگبار بومی خشونت پلیس در آمریکا

گامبیا

فعالان حقوق بشر در حال سازماندهی یک تظاهرات در خارج از سفارت آمریکا در پایتخت آن بانجول به جای هفته آینده. Alieu Bah قصد دارد در میان صدها نفر خواهد شد که نگاهی به زانو در سکوت.

"من شرکت برای گسترش همبستگی و به همه درک کنند که ما همه در همان مبارزه است. سیاهی است که ما مخرج مشترک. ما باید همه با هم به مبارزه برای یک دنیای بهتر برای همه ما" Bah گفت: DW.

دولت گامبیا است به دنبال وضوح بیش از عکسبرداری از یک Gambian شهروند در آتلانتا و جورجیا پس از یک تعقیب و گریز خودرو پلیس با. قربانی شده است به عنوان Momodou Lamin Sisay از Gambian دیپلمات.

Sisay ادعا شده است که باز آتش در پلیس قبل از او کشته شد. یک افسر پلیس دخیل در مرگ او گزارش شده است که تحت بررسی است.

سخت COVID-19 مستندات در سراسر آفریقا را جسارت به مرحله همبستگی تظاهرات غیر قانونی است.

ادامه مطلب: آیا coronavirus مستندات در آفریقا را حس ؟

اوگاندا

معمولا صریح رئیس جمهور Yoweri Museveni است نه اظهار نظر در مورد تحولات در ایالات متحده, اما شهروندان شرق کشور آفریقایی را سخاوتمندانه خود را به اشتراک گذاشته انداز و تسلیت در مرگ جورج فلوید. هشت ساله نوازنده Felista ساخته شده ویژه ادای احترام.

   

"من اعتقاد دارم تظاهرات توجیه هستند اما خشونت بیش از حد است. سوختن ماشین پلیس, حمله پلیس و ضرب و شتم آنها را — من باور نمی کنم که. این اعتراضات باید ادامه خشونت باید متوقف" Lubowa فرانسیس گفت: DW.

یک کامپالا ساکن حمایت آمریکا اعتراض کرد و گفت: "من فکر می کنم تبعیض علیه سیاه مسابقه در جریان بوده است برای مدت زمان طولانی و به همین دلیل شما می بینید که معترضان پیوست شده توسط سفید پوستان است. من فکر می کنم تبعیض علیه سیاه آمریکایی ها باید محکوم شود."

زیمبابوه

یک ردیف بین آفریقایی جنوبی کشور و ایالات متحده پس از فوران جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین متهم زیمبابوه همراه با چین با استفاده از رسانه های اجتماعی برای استوک ناآرامی در ایالات متحده است.

دولت زیمبابوه را رد کرد و این اتهام که به عنوان سفیر آمریکا در Brian A. Nicols انتقاد نه تنها ما بلکه زیمبابوه بیش از حد در یک بیانیه جورج فلوید.

"هر دو در امریکا و زیمبابوه قانون اساسی ضریح حق آزادی بیان و تظاهرات مسالمت آمیز... در عین حال صلح آمیز معترضان جوانا Mamombe سیسیلیا Chimbiri و Netsai Marova دستگیر شدند ربوده شده," او نوشت. این دیپلمات همچنین خواستار عدالت برای سه منتقدین دولت که ناپدید شده در زیر نور موگابه رژیم است.

"اساسا ما امیدواریم که این طوفان در فنجان چای," تحلیلگر سیاسی Takura Zhangazha گفت: DW. "هیچ راهی وجود دارد عملا صحبت زیمبابوه خواهد درگیر شده اند و یا مؤثر یا شتاب هر رسانه های اجتماعی تفسیر در شورش علیه خشونت پلیس و ظلم و ستم نژادی در ایالات متحده است."

زیمباوه مشمول تحریم های ایالات متحده.

ادامه مطلب: تحریم زیمبابوه: دولت و غرب بازی بازی سرزنش

آفریقای جنوبی

شهروندان و سیاستمداران این کشور که در آن نژادپرستی بود و پس از وضع و با خشونت اجرا را محکوم کرده اند آخرین سالوو از خشونت پلیس در ایالات متحده است.

کشتن جورج فلوید نیز موجب گسترده تر از بحث های عمومی قتل شهروندان توسط پلیس و سربازان در طول COVID-19 مستند.

در پاسخ به یک صدای جیر جیر توسط جولیوس Malema رهبر مبارزان آزادی اقتصادی یکی از پیروان او پرسید: "رهبران ما خیلی سریع به تعهد و حمایت خود را به کشورهای خارجی که ما باید مشکلات را در آستان ما و کسانی که به کشورهای خارجی نیست بنابراین آوازی ما در مورد مسائل داخلی!"

Petrus Miggels درگذشت و پس از او مورد ضرب و شتم توسط پلیس در روز آفریقای جنوبی COVID-19 مستند آمد. کالینز Khosa بود و گفته مورد ضرب و شتم به مرگ سربازان در ژوهانسبورگ در روز است که به دنبال. چند تن دیگر از شهروندان در این کشور و جاهای دیگر در سراسر آفریقا را پس از رنج مشابه سرنوشت.

ادامه مطلب: خشونت پلیس در آفریقای جنوبی

عمر خوب (در بانجول), Alex گتا (در کامپالا) و امتیاز Musvanhiri (در هراره) کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن