BMW Welt باز است تا دوباره برای همه بازدید کنندگان و نشان دادن اعتماد به نفس خود را با روشنایی صفحه نمایش.

از مارس 15, BMW Welt خواهد شد یک بار دیگر باز کنید برای همه ی بازدید کنندگان. به مناسبت بازگشایی دو مخروط روشن

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

از مارس 15, BMW Welt خواهد شد یک بار دیگر باز کنید برای همه ی بازدید کنندگان. به مناسبت بازگشایی دو مخروط روشن خواهد شد از 10 ساعت به نیمه شب هر شب از ماه مه 14 تا 24 با یک پیام ویژه: یک ضربان قلب ضربان دار در نور نمادین از احیای BMW Welt و نشانه ای از اعتماد به نفس. "در هفته های اخیر بخش های زیادی از زندگی خود را به طور کامل متوقف شد. ما بسیار خوشحالیم که زندگی با احتیاط شروع به بازگشت به حالت عادی است و ما مجاز به باز کردن دوباره برای بازدید کنندگان. با ما روشنایی صفحه نمایش ما می خواهیم برای ایجاد یک نماد امید و هم در طول این باز تا مرحله" گفت: هلموت Käs رئیس BMW Welt.

برای هم بودن, BMW Welt باز خواهد شد روزانه از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر. تمام نمایشگاه مناطق از جمله منطقه عمومی جدید Junior پردیس خودرو مجموعه منطقه و BMW Welt, Lifestyle & لوازم جانبی فروشگاه باز خواهد شد به بازدید کنندگان است. امکانات پذیرایی از جمله کوپر اغذیه فروشی و مشروب فروشی ها Bavarie و دو ستاره EssZimmer رستوران نیز در دسترس خواهد بود به بازدید کنندگان از مه 25. در ضمن کوپر را ارائه می دهد مواد غذایی و آشامیدنی (persian) to-go خدمات.

از آوریل 16, وجود خواهد داشت فرصت های test-drive تمام برقی مینی SE در جلوخان BMW Welt هر روز بین 10 صبح و ظهر و 2 بعد از ظهر و 4 بعد از ظهر بازدید کنندگان می توانید در پشت چرخ از این به طور کامل برقی مینی SE و آن را برای یک درایو تست منوط به ثبت نام قبلی و با رعایت همه قوانین بهداشتی. تکمیل ثبت نام به طور مستقیم در سایت.

البته سلامت ما بازدید کنندگان و کارکنان همچنان اولویت اصلی. به این دلیل بازگشایی برگزار خواهد شد با رعایت همه مقررات رسمی و اقدامات. خودرو مجموعه, سرویس اتاق فروش و نمایشگاه در, BMW Welt شده اند باز به بازدید کنندگان پس از 4 مه با هر کس پیوستن به اقدامات ایمنی.

زمان BMW Welt باز بار:

دوشنبه تا پنج شنبه: 8 صبح تا 8 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن