BNY ملون منصوب Hyon Joo Park به عنوان کشور اجرایی برای کره

BNY ملون یک رهبر جهانی در سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری خدمات منصوب Hyon Joo Park به عنوان کشور اجرایی بر

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

BNY ملون یک رهبر جهانی در سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری خدمات منصوب Hyon Joo Park به عنوان کشور اجرایی برای کره جنوبی. پارک موفق خواند به او که بازنشسته می شوند در مه 31, پس از سه سال از خدمات برجسته با BNY ملون.

در نقش خود به عنوان کشور اجرایی او منجر خواهد شد و این تیم به رشد BNY ملون خدمات محلی و قابلیت های سراسر همه کسب و کار در کره جنوبی. پارک خواهد شد به گزارش دیوید Cruikshank BNY ملون را رئیس آسیا و اقیانوس آرام خواهد شد و مستقر در سئول.

پارک دارای بیش از 25 سال مالی صنعت تجربه و برگزار کرده است طیف وسیعی از موقعیت های رهبری در بالا ردیف موسسات مالی جهانی.

او به ارمغان می آورد به BNY ملون یک پس زمینه قوی در مدیریت روابط و فرمول های منطقه ای کسب و کار و مشتری استراتژی, در علاوه بر این به ثروت از تجربه در معامله بانکی و تجاری و بانکی بخش.

در خارج از کره جنوبی, پارک نیز در لندن و هنگ کنگ به کمک به او برای توسعه جهانی طرز فکر است که به نفع BNY ملون تا حد زیادی موقعیت خود را به عنوان یک مالی جهانی کسب و کار با رشد حضور در آسیا و اقیانوس آرام.

"کره استراتژیک بازار برای BNY ملون" گفت: Cruikshank. "با حضور در کشور پوشا بیش از 30 سال ما را توسعه داده اند فوق العاده کسب و کار موفق خدمات ما مشتریان سازمانی و ما همچنان فرصت برای گسترش بیشتر ما ظرفیتهای محلی در سال های پیش رو است."

Cruikshank افزود: "پارک خواهد بود در قلب بیشتر افزایش رشد ما با این عمق و وسعت از خدمات مالی تجربه و درک از کره نیازهای مشتریان است. با متنوع پس زمینه و قوی, اعتبار, پارک فوق العاده خوبی قرار داده شده را به BNY ملون کسب و کار در کره جنوبی به ارتفاعات جدید و ارائه خدمات است که به هیچ یک دوم است برای مشتریان ما است."

BNY ملون شده است ارائه خدمات به مشتریان در آسیا و اقیانوسیه برای بیش از 100 سال برای اولین بار افتتاح شد شعبه سئول در سال 1988. راه اندازی شرکت های بزرگ اعتماد خدمات برای کره دریایی اوراق بهادار در سال 1991 BNY ملون بود حامی کره را برای اولین بار دریافت سپرده ای آمریکایی در سال 1994 و وثیقه مدیریت عامل برای اولین tri-حزب عدالت تامین مالی تجارت در کره جنوبی در سال 2008. BNY ملون را فراهم می کند جامع خدمات مالی به کره ای نهادی و بازار عمده فروشی از جمله اوراق بهادار ارائه خدمات مدیریت دارایی, شرکت, اعتماد, خزانه داری, خدمات امانت دار رسید و دیگر راه حل های سرمایه گذاری. در سال 2015 BNY ملون عمل به عنوان متولی کره را برای اولین بار تحت پوشش صدور اوراق قرضه تحت پوشش اوراق قرضه عمل در کره جنوبی و پس از آن در سال 2016 دریافت تمام دارایی اعتماد مجوز وضعیت در کره جنوبی به متولی ارائه خدمات برای بازار داخلی خود در حال گسترش خدمات بین المللی به کره مشتریان. در سال 2019 BNY ملون افتتاح دفتر نمایندگی در جئونجو و کره جنوبی برای گسترش رسیدن به خود را و خدمت به مشتریان بهتر است.

در مورد BNY ملون

BNY ملون جهانی سرمایه گذاری شرکت اختصاص داده شده به کمک به مشتریان خود را مدیریت و خدمات خود را در دارایی های مالی در سراسر سرمایه گذاری چرخه. آیا ارائه خدمات مالی برای موسسات شرکت های بزرگ و یا سرمایه گذاران فردی BNY ملون ارائه می شود مطلع مدیریت سرمایه گذاری و خدمات سرمایه گذاری در 35 کشور جهان است. به عنوان در مارس 31, 2020, BNY ملون بود $35.2 تریلیون دلار در دارایی های تحت سرپرستی و/یا دولت و $1.8 تریلیون دلار در دارایی های تحت مدیریت. BNY ملون می تواند به عنوان یک نقطه تماس برای مشتریان به دنبال ایجاد تجارت, برگزاری, مدیریت, خدمات, توزیع و یا بازسازی سرمایه گذاری است. BNY ملون است که شرکت های بزرگ تجاری از بانک نیویورک ملون شرکت (NYSE: BK). اطلاعات اضافی در دسترس است www.bnymellon.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن