Brexit: ایران عملکرد کمی پیشرفت به عنوان اتحادیه اروپا, انگلستان حفاری در

انگلستان بود و "امتناع از شرکت کامل در مکالمه" اتحادیه اروپا رئیس مبارزه با تروریسم در اروپا مذاکره کرده است گ

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

انگلستان بود و "امتناع از شرکت کامل در مکالمه" اتحادیه اروپا رئیس مبارزه با تروریسم در اروپا مذاکره کرده است گفت: در پایان چه Michel Barnier عنوان "ناامید کننده" دور سوم مذاکرات.

اتحادیه اروپا رئیس مبارزه با تروریسم در اروپا, مذاکره, Michel Barnier روز جمعه گفت: انگلستان مشغول بود در یک "گفتگو" در ایجاد یک سطح میدان بازی برای تجارت و روابط اقتصادی است.

"در حکومت آینده ما روابط چند مفید بحث ما تا به حال با مته سوراخ کردن تنها بخشی از مسائل نه تنها چارچوب حکومت" Barnier گفت. "ما نا امید شد با عدم جاه طلبی در بریتانیا طرف."

اتحادیه اروپا و انگلستان بالا مذاکره کنندگان شده اند در مذاکرات برای یک تجارت جدید ارتباط میله میله برای رفتن به اثر در تاریخ 1 ژانویه 2021. اما بدون یک معامله در محل انگلستان خواهد سقوط خارج از اتحادیه اروپا را در چارچوب مقررات به مقدار آنچه که بسیاری از آنها به عنوان "سخت Brexit."

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا آغاز می شود به صورت واقعی: اتحادیه اروپا-انگلستان مذاکرات چه هر دو طرف می خواهند ؟

چسباندن نقطه باقی می ماند که چگونه هر طرف مشاهده روابط تجاری با اروپا امید بستن برای همکاری نزدیکتر در حالی که انگلیسی ها می خواهند تجارت مطلوب و بدون پیشینه است. بن بست همچنان بیش از, نگرانی از رقابت عادلانه دسترسی به شیلات و نظارت از دادگاه عدالت اروپا.

انگلستان را رد 'ایدئولوژیک رویکرد'

انگلستان ارشد اتحادیه اروپا مذاکره دیوید فراست تکرار احساسات مشابه در مورد مذاکرات گفت: آخرین دور منجر به "بسیار کمی در حال پیشرفت است."

بریتانیا در سال گذشته مورد توافق به قبول یک مجموعه ای از اصول شناخته شده به عنوان "سطح زمین" برای اطمینان از رقابت عادلانه در یک اعلامیه سیاسی که همراه با Brexit خروج توافقنامه است. اما فراست گفت: اتحادیه اروپا اصرار که بریتانیا به احترام این بود که "ایدئولوژیک."

"این سخت است به درک که چرا اتحادیه اروپا اصرار دارد یک رویکرد ایدئولوژیک که آن را مشکل تر برای رسیدن به یک پایاپای توافق گفت:" فراست.

"مانع عمده به [پیشرفت] توسط اتحادیه اروپا اصرار از جمله مجموعه ای از رمان و نامتعادل پیشنهادات در اصطلاح "سطح زمین بازی' که با اتصال این کشور به اتحادیه اروپا قانون یا استاندارد" گفت: فراست. "به محض این که اتحادیه اروپا به رسمیت می شناسد که ما نمی خواهد در نتیجه توافق, بر این اساس, ما قادر خواهد بود برای پیشرفت است."

اتحادیه اروپا تحت فشار قرار دادند تا برای توافق نهایی در اکتبر به منظور بلوک باقی مانده 27 عضو زمان کافی برای تصویب توافق.

کارشناسان بر این باورند لاغر معامله تجاری می تواند در محل قرار داده برای جلوگیری از هرج و مرج با مراحل اضافی مجاز برای مذاکرات بیشتر ستیز مناطق. چنین معامله خواهد به طور موثر نگه داشتن بریتانیا تا حدودی در درون اتحادیه اروپا در چارچوب مقررات تا زمانی که گسترده تر توافق رسیده است.

ls/rt ("رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب