برایان Delrosario را "طرف Hustling برای بزرگسالان کار" - دانلود رایگان فردا (7/6/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار برایان Delrosario جدید کتاب "سمت Hustling برای بزرگسالان کار: ما نظامی را م

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار برایان Delrosario جدید کتاب "سمت Hustling برای بزرگسالان کار: ما نظامی را مخفی و در عین حال تکان دهنده Countermovement که زنجیره ای از فرمان نمی خواهند شما بدانید در مورد." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 6th.

"سمت Hustling برای بزرگسالان کار" طول می کشد یک طنز اکتشاف از ناکامی نظامی وظیفه فعال زندگی است. آن را نمی گرفتن قهرمانی از معدود کسانی که آن را برای تلفن های موبایل. آن را به جای سهام داستان بی نام بیچهره توده ها در مبارزه با اعتیاد به الکل, ماشین, مشکلات طلاق, مشکلات, پدر و مادر, خودکشی و زنان است. این کتاب نشان می دهد که راه های کوچک در کار است که در آن ما را به عقب در زمان برای خودمان. و در نهایت چگونه ما جستجو برای تحقق, برای, معنی, سفر فراتر از شغل است.

برای برخی از, در حالی که هنوز قدردانی و احترام همه است که خدمات ارائه شده در این سفر در حال حاضر امتیاز برای فصل جدید. یعنی یک سمت فشار. برای شکستن یک وابستگی در روز است. اما حتی این مبارزه می شود. پس چگونه ما در مدیریت ؟ کار, خانواده, خواب, مراقبت از خود است. چگونه ما را بیشتر از چه چیزی باقی میماند ؟ یا آیا ما فقط تسلیم ؟ برای حل و فصل کمتر ؟ برخی از ما در حال حاضر موفق به گذشته است. و وجود دارد بدون نیاز به مبارزه به تنهایی و یا به از نو خلق کردن چرخ.

"سمت Hustling برای بزرگسالان کار" توسط برایان Delrosario رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/6/2020 – 7/10/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B089NCGZ31.

"سمت Hustling برای بزرگسالان کار" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:
 
"کتاب طنین انداز با من به عنوان او بیش از حد سمت چپ صفحه اصلی به زندگی خود را در تنها 17 ساله, قربانی زندگی خود به شغل روزانه خود را و تبدیل همه چیز در اطراف. صادق کتاب در مورد مبارزات و چگونگی غلبه بر آنها را با سنجش راه را برای تصویب آنها در زندگی و کسب و کار. باید خواندن کتاب را اگر شما می خواهید به تغییر زندگی خود را برای بهتر." – Thomas J.

"برایان با تشکر از شما. من خود را دوست دارم نقل قول: 'کسانی که در قدرت سود در هزینه از کسانی که نمی خواهد با موفقیت مبارزه با عقب.' من می دانم که بیش از حد بسیاری از مردم مایل بودند و یا تا به حال به معنی از یک طرف فشار و چیزی جز شکایت در مورد شرایط خود را. در حال حاضر من می توانم آنها را به کتاب خود را کسی که به طور مداوم در تلاش برای آن را کشف کردن! کار بزرگ است." – Rhonnie Robins

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

برایان شناسایی به عنوان یک پدر آزادیخواه کهنه (ایالات متحده آمریکا سپاه تفنگداران دریایی و ارتش ایالات متحده) و می خواهید-به-کارآفرین بود. او می گوید اخلاق کار خود را به عنوان "کار ساخت آسان تر برای فرد بعدی" و این کار را با انجام تکالیف و تحقیقات است که بسیاری از مردم دیگر حاضر به انجام. زمانی که هنوز خواندن کتاب در مورد کسب و کار و یا روانشناسی و بحث در مورد آنها را با کودکان خود را, شما را پیدا رقص با گربه ها و سگ ها و یا در حال اجرا است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن