روشن کردن فضای خود را با یکی از این لامپ های میز

هر کسی که واقعا می داند که من می داند که چگونه پرشور من در مورد لامپ. من فکر می کنم چون من بزرگترین فن سقفی رو

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

هر کسی که واقعا می داند که من می داند که چگونه پرشور من در مورد لامپ. من فکر می کنم چون من بزرگترین فن سقفی روشنایی. من ترجیح می دهم شیک, قدرتمند, چراغ, یا, چند, است که می تواند انتشار نور در سراسر اتاق به آن را احساس cozier homier گرمتر. بلکه من در پیدا کردن این روند از چیدن کامل لامپ بسیار سرگرم کننده است. آن است که اغلب واقعا به چالش کشیدن برای پیدا کردن یک طراحی شما می خواهم که به اندازه مناسب و یک است که با بهره گیری از نوع صحیح از لامپ. برای کمک به شما انتخاب کردن کامل نرم افزار نور لامپ میز ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما است.

برای DESIGNY لامپ

Anglepoise نوع 75

این یک طراحی کلاسیک لا پیکسار. Anglepoise لامپ خوب نگاه کنید بدون توجه به آنچه بقیه دکور خود را ممکن است. در اصل راه اندازی شد در سال 1950 این لامپ هرگز از سبک. آن را براق از جنس آلومینیوم ساخته شده و می آید در انواع رنگ های سرگرم کننده. به علاوه این لامپ شما نیاز دارید این است که با خرید گنجانده شده پس از آن شما آماده برای رفتن از دوم شما آن را در خارج از جعبه.

برای درک تکنولوژی لامپ

Dyson Lightcycle جلوه های ویژه گرافیکی

پیدا کردن یک فن آوری پیشرفته, میز, نور, من به جرات به شما. این یکی از Dyson هوشمندانه آهنگ های محلی خود را در روز روشن و تنظیم آن گرما و روشنایی درآمده است. آن را نیز می توان تنظیم برای سن شما و یا آنچه شما در حال استفاده از آن برای بیش از حد. آن است که توانایی به ارائه غیر مستقیم نور از ویژگی های نور و نور محیط و همچنین به عنوان عامل به عنوان یک میز نور است. این همه در یکی از آینده است.

برای یک چشم و دوستانه لامپ

TaoTronics میز LED لامپ

نگران بینایی خود را? این لامپ می درخشد یک سوسو زدن رایگان نور که روشن فضایی خود را بدون آسیب رساندن به چشم خود را. مناسب برای خواندن و تحصیل و یا کار آن است هفت در سطوح مختلف روشنایی اجازه می دهد تا به شما برای تنظیم درآمده است.

برای قابل تنظیم لامپ

LITOM چراغ رومیزی

یک لامپ میز ندارد به بر روی صفحه نمایش در همه زمان ها. این لامپ دارای یک 180 درجه بازوی انعطاف پذیر به طوری که شما با استفاده از آن شما می توانید فقط آن بریزید و دور آن را با سهولت. این شهر همچنین دارای سه حالت های رنگ سه سطح روشنایی و 90 درجه و پایه محور بنابراین آن را بسیار قابل تنظیم برای هر گونه استفاده.

برای یک کنترل لمسی لامپ

روستای ساحلی کنترل لمسی لامپ

نه تنها این لامپ باید ساده و در عین حال طراحی ظریف همچنین دارای کنترل های لمسی. فقط شیر روی پایه به تغییر از پایین و متوسط و بالا یا خاموش. آن را بسیار شسته و رفته و آسان برای استفاده است. نه بیشتر جستجو در اطراف برای سوئیچ داخل سایه این است چگونه لامپ باید باشد.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب