بریتیش ایرویز بازگشایی مسیرهای سراسر جولای

در طول ماه جولای بریتیش ایرویز سر گرفته خواهد شد پرواز به مقصد در سراسر شبکه خود و البته ارائه فرکانس کمتر به

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

در طول ماه جولای بریتیش ایرویز سر گرفته خواهد شد پرواز به مقصد در سراسر شبکه خود و البته ارائه فرکانس کمتر به دلیل کاهش تقاضا و تاثیر جهانی قرنطینه محدودیت.

در سراسر انگلستان و اروپا شرکت هواپیمایی خواهد شد بازگشت به مطلب کوتاه مسافت مقصد در پایان ماه ژوئیه از جمله اتریش ، بلغارستان ، جمهوری چک و کرواسی دانمارک فرانسه آلمان یونان مجارستان ایسلند ایرلند, ایتالیا, کوزوو, مراکش, نروژ, پرتغال, اسپانیا, سوئد, سوئیس و ترکیه است. پروازهای داخلی از سر گرفته خواهد بین لندن و بلفاست اینورنس, Jersey, منچستر, نیوکاسل و نوقوای و هواپیمایی حرکت خواهد کرد به دو خدمات روزانه به ادینبورگ و گلاسکو.

بریتیش ایرویز نیز بازگشت به تعداد کمی از طبیعی آن مسافت طولانی راه ها در پایان ماه ژوئیه. خدمات خواهد شد در سراسر آمریکا از جمله پرواز به برمودا دالاس و میامی سیاتل و تورنتو. این تاریخ پروازها به مقصد سان فرانسیسکو که دوباره در ماه ژوئن همراه با مقصد خدمت در سراسر از جمله بوستون و شیکاگو و لس آنجلس و نیویورک (JFK) و واشنگتن بسیار کاهش می یابد برنامه. کارائیب را نیز ببینید بریتیش ایرویز بازگشت از ماه جولای به باربادوس و کینگستون.

پیوستن هنگ کنگ و سنگاپور در شرق دور که دوباره شرکت هواپیمایی از سر محدود پرواز را در ماه ژوئن خواهد بود خدمات به هاندا در ژاپن است.

بزرگ وجود دارد قیمت های پایین کرایه در دسترس برای کسانی که به دنبال به دور از جمله خوب و بارسلونا از £55 لیسبون از £64 رم از £65 و مالاگا از £78 (همه هر راه)*. مشتریان که پرواز را تحت تاثیر قرار بیش از یک ماه گذشته که ادعا کرد یک کوپن می توانید با استفاده از آن نسبت به پرواز. متناوبا Avios نیز می توان نسبت به پاداش پرواز, ارتقا, هتل ها و کرایه ماشین. هنگامی که با استفاده از Avios بخش پرداخت مشتریان می توانید انتخاب کنید از طیف وسیعی از پس انداز توسط مقصد و کابین و آنها هنوز هم جمع آوری Avios و ردیف امتیاز خود را رزرو.

ایمنی در قلب بریتیش ایرویز' کسب و کار و شرکت هواپیمایی اتحاد معرفی طیف وسیعی از اقدامات برای حفظ مشتریان خود را امن است و درخواست مشتریان به رعایت اقدامات جدید برای کمک به مدیریت سلامتی همه رفت و آمد.

این خدمات عبارتند از:

  • چک کردن آنلاین, دانلود خود را پاس شبانه روزی و جایی که ممکن است خود اسکن خود را شبانه روزی می گذرد در خروج از دروازه
  • مشاهده اجتماعی فاصله و با استفاده از دست sanitisers قرار داده شده است که در سراسر فرودگاه
  • با پوشیدن ماسک در همه زمان ها و آوردن به اندازه کافی به آنها را جایگزین هر چهار ساعت برای دیگر پروازها
  • درخواست مشتریان به سفر اگر آنها فکر می کنم آنها هر گونه علائم Covid-19
  • کابین خدمه پوشیدن PPE و جدید خدمات مواد غذایی که باعث کاهش تعداد تعاملات لازم با مشتریان
  • درخواست مشتریان برای اطمینان از آنها همه چیز را که آنها نیاز به از دست خود توشه قبل از خروج و که در آن امکان ذخیره سازی خود را حمل در کیف زیر صندلی در مقابل آنها

شرکت هواپیمایی است که تمیز کردن تمام سطوح از جمله صندلی های صفحه نمایش صندلی نخ و سینی جداول پس از هر پرواز و در هر هواپیما به طور کامل تمیز از بینی تا دم در هر روز است. هوا در همه بریتیش ایرویز پرواز است که به طور کامل قابل بازیافت پس از هر دو تا سه دقیقه از طریق فیلتر هپا که حذف میکروسکوپی باکتری ها و ویروس خوشه با بیش از 99.9% بهره وری معادل بیمارستان عامل تئاتر استاندارد.

الکس کروز بریتیش ایرویز' رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت گفت: "پس از ماه از مستند و استرس ما می دانیم که مردم می خواهند به سفر به پیوست با دوستان و خانواده و به خوبی سزاوار شکستن.

"ما باید در محل قرار داده و اقدامات – به دولت بریتانیا و حمل و نقل هوایی تنظیم کننده استاندارد برای اطمینان از ما در حال انجام همه ما می توانیم برای محافظت از رفاه مشتریان و همکاران و ما درخواست آنها را به بازی خود را به بخشی که در آن بیش از حد."

یادداشت به ویراستاران:

  • تمام پروازها در حال حاضر در دسترس در ba.com
  • تاریخ شروع محدوده طول جولای
  • T&Cs درخواست - لطفا ببینید ba.com برای جزئیات کامل
  • قیمت گذاری بر اساس سپتامبر خروج و انتخاب تاریخ سفر
  • برنامه موضوع را تغییر دهید. درست همانطور که از تاریخ 2 ژوئیه سال 2020


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن