مرد بروکلین Dined با همسر عاشقانه فرانسوی ییلاقی و سپس او را قطع کردن و به خاک سپرده شد او به پلیس در فرانسه می گویند

یک مرد آمریکایی از شهر نیویورک با تابعیت دوگانه بازداشت شده است و پس از او همسر داشت چاقو تجزیه و به خاک سپرده

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

یک مرد آمریکایی از شهر نیویورک با تابعیت دوگانه بازداشت شده است و پس از او همسر داشت چاقو تجزیه و به خاک سپرده شد در یک خندق زهکشی پلیس در فرانسه می گویند.

بیلی کروگر که زندگی با همسر خود Laure Bardina-کروگر در اندونزی دستگیر شد روز جمعه به عنوان او تلاش کرد تا به هیئت مدیره پرواز در تولوز ساعت پس از پدر در قانون گزارش دخترش گم شده است.

Bardina-کروگر داشت تا حدی به خاک سپرده شد در یک طوفان تخلیه در محلی روستای Peyriac-de-Mer خارج از خانه برای تعطیلات در جنوب فرانسه با توجه به Agence France-Presse.

کروگر پلیس گفت که او همسر خود را کشته و در دفاع از دادستان بالۀ جولی گفته است. زن و شوهر کشف شد ناهار خوری در یک رستوران رمانتیک در Peyriac-de-Mer در پنج شنبه شب و با توجه به گزارش های خبری.

این زن و شوهر در حال برنامه ریزی برای بازگشت به جاکارتا و Bardina-کروگر پدر مطرح زنگ پس از پدر از دست رفته شام خداحافظی قبل از آنها باقی مانده است. کروگر ظاهرا ضعیف بهانه ای برای اینکه چرا او وجود ندارد.

"ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است اما ما هرگز هر گونه سیگنال زنگ از Laure در مورد اعمال خشونت آمیز علیه او توسط شوهرش" Bardina-کروگر برادر Pierre Bardina posted on Facebook. "شما همیشه فکر می کنم این فقط اتفاق می افتد به افراد دیگر اما خشونت علیه زنان اتفاق می افتد همه از ناگهانی."

گل های سفید قرار داده شد در موقت یادبود بیش از خندق زهکشی که در آن بدن او کشف شد.

کروگر خواهد بود arraigned در یک دادگاه در این هفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب