باربری بهار/تابستان 2021 قبل از مجموعه

باربری معرفی آن بهار/تابستان 2021 قبل از مجموعه طراحی شده توسط مدیر خلاق افسر ریکاردو Tisci. این lookbook جشن

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

باربری معرفی آن بهار/تابستان 2021 قبل از مجموعه طراحی شده توسط مدیر خلاق افسر ریکاردو Tisci. این lookbook جشن باربری جامعه با الهام از خارج از منزل و بنیانگذار Thomas Burberry میراث کشف. هر فرد در یک نگاه از مجموعه خارج از خانه خود در انگلستان است.

'در این فصل, من می خواستم به رسم بر آشنا چیزهایی است که ما را به راحتی و قدرت است. من بازگشت به آنچه که در ابتدا الهام بخش من در باربری میراث خانه کدهای مانند بررسی نمادین راه راه و اسب شاخدار نمادهای اما بازبینی آنها با یک چشم انداز جدید ترکیب عناصر از هر دو پیچیدگی و خیابان از طریق لنز از خارج از منزل. انگلیس با برخی از زیبا ترین عتیقه باغ, بنابراین من واقعا می خواستم برای بافتن گل رز به عنوان یک چاپ در سراسر این مجموعه است. برای lookbook من به نام بر استعداد باور نکردنی در باربری برای باز کردن درب و در بخشی از این سفر – هر تفسیر به نظر می رسد خود را در راه منحصر به فرد خود در خارج از مناظر طبیعی لندن و فراتر از آن. من با افتخار از این مجموعه است که نه تنها منعکس کننده و جشن کدهای منحصر به فرد است که مجلس بلکه تنوع استعداد است که نشان دهنده ما باربری جامعه آوردن سحر و جادو از باربری جهان برای زندگی است.' ریکاردو Tisci مدیر ارشد خلاق افسر.

این مجموعه به بررسی قطعه از باربری بایگانی با حس مدرنیته. جدید graffitied عشق چاپ معرفی شده است, جشن قدرت اتصال. آشنا به قطعات و خانه کدهای اطلاع رسانی به نظر می رسد از سنگر کت و انبار کت به پلیسه دار دامن و لباس. خیاطی تقویت شده است آرام نسبت و جدید باربری نشانه. امضای جیب کیسه است ادامه داد: در Horseferry - نسخه قابل چاپ بوم.

زنان

امضای gabardine outerwear به روز شده است. سنگر کتهای قابلیت چاپ آرم و اندازه زیر جیب کت ماشین است دوباره در پنبه آلی gabardine با زیر جیب و انفصال گرمتر است. جدید نقوش شامل graffitied عشق چاپ در یک بررسی پیراهن و تیم اول دانشگاه یا دانشکده گرافیک appliqués در راه انبار پشم ژاکت ساتن و بمب افکن مدل دهید با پشم gabardine longline کوتاه.

خیاطی است patchworked در شطرنجی. یک بررسی houndstooth پشم کت و شلوار cinched با گرمکن ورزشی راه راه و گل همیشه بهار زرد بررسی ویژگی های پشم کت و شلوار پوشیده با یک بررسی شرت. یک argyle ویژگی های پشم گوسفند مرینوس ژاکارد جلیقه با برش از جزئیات تقابل با مرکبات نارنجی آستین کوتاه, پیراهن آستین و دامن مداد.

انگلیسی گل های رز در یک حریر کرپ de chine پف-پیراهن آستین لباس با اغراق کافهای و پشم شلوار مناسب. یک اسب شاخدار-نسخه قابل چاپ حریر کرپ د دره تنگ و باریک و پیراهن و دامن پلیسه دار با آرم جزئیات. یک دانه د poudre کت و شلوار پشمی نرم شده با پوششی شال جزئیات فرسوده بیش از یک مخمل کرست بالا.

مردان

فصلی چک ببخشید یک نرم حنایی پشم دو سینه کت و شلوار و کلاسیک-مناسب کت و شلوار در زغال چوب, پشم با جهان گرافیک دکمه و یک توس قهوه ای پشم متناسب با کت و شلوار – مدل دهید با یک پرتقال بزرگ, چک عشق-نسخه قابل چاپ تی شرت.

وستمینستر میراث کت سنگر فرسوده با بازسازی hoodie با یک روسری جزئیات و drawcord کوتاه. آرم-چاپ ماشین, کت و ژاکت باشلق دار با پشم پارچه موهر شلوار. انبار و کت و دوباره با الماس گلدوزي و راه راه و یا تیم اول دانشگاه یا دانشکده گرافیک appliqués – بیش ژاپنی خام جین مستقیم شلوار جین پا و ترمه trackpants.

روشن, زرد, بررسی ژاکت ترمه با قیف-گردن تقابل با بایگانی بژ بررسی drawcord کوتاه. یک مونتاژ-نسخه قابل چاپ sweatshirt فرسوده با دانه د poudre پشم شلوار مناسب.

لوازم جانبی

کیسه

تکامل از باربری امضا. معرفی جیب ما حمل و نقل کردن debuting در Horseferry-نسخه قابل چاپ بوم و نرم مکعب – دراز را بر روی مکعب در دوخته پوست گوسفندی خطاب.

ما سبد کیسه ویژگی های راه راه پشمی در کنار یک گل-نسخه قابل چاپ e-ساحل بوم حمل و نقل کردن. المپیا کیسه بازده در پوست گوسفندی خطاب سیاه و جدید کیف سبک در بررسی و دوخته پوست گوسفندی خطاب – هر دو با یک انفصال.

کفش

برای زنان, مجسمه پمپ های چرم و کفش با شال مچ پا تسمه و لینک زنجیره ای جزئیات.

برای مردان, آرم-چاپ صندل چرم و آرتور کفش کتانی در gingham و طغرا چاپ.

کلید رنگ

باربری تن بژ توس قهوه ای و سیاه و خاکستری آمیخته با لهجه های روشن به رنگ قرمز گل همیشه بهار زرد و مرکبات سایه.

الگوهای کلیدی و چاپ

تکامل از ریکاردو را باربری نقوش: یک graffitied عشق چاپ خنده گوزن, زبان انگلیسی, گل رز, تزیین با ما Horseferry خانه مختصات و یک "باور نمی کنم همه چیز شما فکر می کنم' شعار. فصلی و امضای چک های راه راه houndstooth و argyle الگوهای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن