برگر کینگ تغییرات گاو رژیم غذایی برای کاهش متان خروجی

فست فود های زنجیره ای است که با اضافه کردن سنبل هندی به رژیم های غذایی از آن گاو در تلاش برای کاهش انتشار گاز

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

فست فود های زنجیره ای است که با اضافه کردن سنبل هندی به رژیم های غذایی از آن گاو در تلاش برای کاهش انتشار گاز متان. این گاز گلخانه ای است و یک عامل مهم به گرم شدن کره زمین.

برگر کینگ اعلام کرد که انتخاب رستوران در پنج شهر ایالات متحده, نیویورک و میامی و پورتلند, لس آنجلس و آستین خواهد بود خدمت Whoppers تولید شده از "کاهش انتشار گاز متان" گوشت گاو.

زنجیره ای فست فود تلاش برای سبزتر خروجی بنیادی از اضافه کردن فقط 100 گرم از برگ سنبل به یک گاو را از رژیم غذایی است. ساخت کوچک این گاو می تواند در کاهش تولید متان یک گاز گلخانه ای مسئول گرمایش جهانی.

ادامه مطلب: بررسی, پیر و ایده های جدید در آینده غذا

Burger King methane reduction promotion (picture-alliance/AP Photo)

برگر کینگ منتشر شد آگهی جدید آن سبز رژیم غذایی برای گاو

نتایج اولیه از این مطالعه نشان داد گاو تولید تا 33 درصد کمتر تولید گازهای گلخانه ای متان در رژیم غذایی جدید طی سه تا چهار ماه از زندگی خود را برگر کینگ گفت. فست فود های زنجیره ای کار می کرد و با دانشمندان به آزمایش و توسعه آن فرمول در گاو رژیم غذایی.

"در برگر کینگ ما معتقدیم که خوشمزه و مقرون به صرفه و مناسب وعده های غذایی نیز می تواند پایدار" گفت: جهانی افسر ارشد بازاریابی فرناندو ماچادو.

انتشار گازهای گلخانه ای از ما بخش کشاورزی ساخته شده تا 9.9 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای از این کشور در سال 2018 با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست.

ادامه مطلب: چه مواد غذایی خیابانی معمولی است در منطقه شما ؟

نفوذ در نفخ شکم

اما برای مواد غذایی سریع خروجی گفته است که امیدوار است برای الهام بخشیدن به دیگر گروه های مشابه حرکت می کند.

"اگر کل صنعت از کشاورزان و تامین کنندگان گوشت و دیگر مارک های ما می تواند به افزایش مقیاس و در مجموع کمک به کاهش انتشار گاز متان که تاثیر تغییر آب و هوا" ماچادو گفت.

سال گذشته برگر کینگ اضافه شده یک گیاه خوار اندازه بزرگتر به آن منو در یک حرکت به آدرس تغییر سلیقه مشتریان که محدودیت مصرف گوشت اغلب به دلایل زیست محیطی.

jsi/stb (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب