پروانه الهام گرفته از فناوری نانو باعث می شود طبیعی به دنبال تصاویر بر روی صفحه نمایش دیجیتال

گرفتن الهام از طبیعت فناوری نانو که باعث ایجاد رنگ های خیره کننده از بال پروانه یک دانشگاه مرکزی فلوریدا محقق

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

گرفتن الهام از طبیعت فناوری نانو که باعث ایجاد رنگ های خیره کننده از بال پروانه یک دانشگاه مرکزی فلوریدا محقق است ایجاد تکنولوژی را بسیار کم-قدرت فوق العاده-کیفیت بالا در نمایش و صفحه نمایش است که آسان تر در چشم.

بنیاد ملی علوم-تحقیقات بودجه تا به حال منجر به دیجیتال نمایش می دهد که در حال روشن اطراف نور و نگاه طبیعی تر. یافته های منتشر شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

"این نمایش بیشتر از یک نگاه طبیعی تر از زمان کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند صفحه نمایش می گوید:" Debashis Chanda از UCF را علم نانو فناوری مرکز. "مانند این است که با دیدن یک تصویر بر روی دیوار در خانه خود را. آن را ندارد که حساسیت به نور یا نور اضافی."

به جای روشن و چراغ پشت صفحه نمایش برای روشن کردن یک نمایش Chanda صفحه نمایش روشن با انعکاس نور از محیط زیست است. Chanda در مقایسه با جدید مشاهده و تجربه به تعویض از خوردن غذاهای فرآوری شده به آنهایی که طبیعی است.

"آن خواهید بود یک قدم برای مردم برای دریافت استفاده می شود به," او می گوید. "اما این یک راه برای ایجاد صفحه نمایش است که هماهنگ با طبیعت چگونه نمایش رنگ و به عنوان نتیجه نمی پمپ مقدار زیادی از نور به چشم ما است.

"کاهش نور مهم است زیرا خیره روشن کامپیوتر و گوشی های هوشمند صفحه نمایش برای مدت طولانی می تواند باعث فشار چشم و سردرد و مشکلات بهداشت و سلامت دیگر"

جدید صفحه نمایش طول می کشد استفاده از یک تکنیک استفاده شده توسط بسیاری از حیوانات از جمله پروانه ها, اختاپوس, طوطی, macaws و سوسک برای نشان دادن رنگ های پراکندگی و بازتاب نور است که بازدید نانو ساختار در بدن خود را.

-- NSF امور عمومی researchnews@nsf.gov



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن