بین بگ چیست و چه فاکتورهایی بر قیمت آن موثرند؟

و دارای قفل برای کودکان میباشد تا برای ورود به داخل آن و کشیدن الایاف به بیرون جلوگیری به عمل آید. این محصول

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

و دارای قفل برای کودکان میباشد تا برای ورود به داخل آن و کشیدن الایاف به بیرون جلوگیری به عمل آید. این محصول نیز همانند سایر لوازم دیگر منزل مستلزم راهنمایی های خاص برای نگهداری می باشد به این صورت که اگر قصد استفاده ی طولانی مدت از آن را دارید باید مطابق با برخی اصول و موارد از آن نگهداری به عمل آورید. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبل ها بسیار کم می باشد. خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که داخل بین بگ را با چه موادی پر می کنند. داخل بین بگ را با مواد یونولیتی پر می کنند. کاملا طبیعی است که فوم دانه ای مواد داخل صندلی شنی هپی چیر نشست کند و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده دارای کمی افت شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. ابعاد این مبل بین بگ راحتی به قطر 180 سانتیمتر و ارتفاع 100 سانتیمتر با تحمل وزن 300 کیلو گرم و وزن بسته بندی 15 کیلو گرم را دارد . Th​is data h as ​been wri᠎tt​en ᠎with t᠎he help of G SA C onte᠎nt​ G​en erat᠎or Dem᠎ov ersion.

مدل بولت در ابعاد 110x110x50، با وزن 6500 گرم طراحی شده و دارای محفظه داخلی می باشد. مبل بین بگ راحتی بزرگ مخمل با ابعاد بزرگ تولید شده و به عنوان تخت خواب دو نفره برای استراحت های مقطعی و نیز برای لم دادن و تماشای تلویزیون کاملا مناسب است . مبل بین بگ راحتی بزرگ با پارچه مخمل و کبریتی و خز بلند و کوتاه و چرم مصنوعی و پارچه مازراتی قابلیت تولید را دراد و نیز خریداران محترم میتوانند این مبل راحتی را در اندازه های مختلف و رنگ دلخواه سفارش بدهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند . شکل آستر که در معرض دید نیست و چندان اهمیتی هم ندارد اما در این بخش کیفیت و ضخامت آستر مهم است که با استفاده مداوم ساییده یا سوراخ نشود. تولید کنندگان مبل شنی سعی در آن داشته اند که با طراحی خاص بدنه محصول وسیله ای کاربردی را ایجاد سازند و برای استفاده مداوم و طولانی مدت از این محصولات مشکلی ایجاد نشود.

در زمینه وزن صندلی شنی باید توجه داشته باشید که وزن محصول راحتی به تبعیت از ظرفیت، جنس و همچنین جنس رویه آن میتواند سبک و یا سنگین باشد. مواد داخل مبل بین بگ از یونولیت خرد شده و گرانول فومی با دانه های ریز تشکیل شده که دارای نرمی و راحتی فوق العاده ای است و در هنگام نسشتن افراد بر روی مبل این دانه های ریز یونولیتی حرکت میکنند و جا های خالی را میپوشانند و کاملا به شکل بدن فرد حالت میگیرد . به همین خاطر است که می توان این محصول منحصر به فرد را در نقاط مختلف استفاده کرد و با این وجود دیگر نیازی به سایر نشیمن های راحتی نیست. برخلاف سایر مبلهای موجود در بازار، بین بگ شنی از پلاستیک و چوب ساخته نمیشود. به عنوان نشیمن مقابل تلویزیون، در اتاق خواب، در اتاق کار یا اتاق استراحت یا به عنوان پاف جلو مبلی آنها را در مقابل مبل قرار دهید. خانم های خانه دار در طی روز پس از انجام کار های روزمره نیاز به نشیمنی راحتی دارند که بر روی آن به استراحت بپردازند. باشد چرا که انعطاف پذیر تر از سایر پارچه های موجود در بازار قرار دارند .

دسته سوم که به بین بگ بزرگ یا 3 نفره معروف است تنها برای کسانی مناسب است که فضای بزرگی برای قرارگیری این نوع مبل را دارند. همان طور که می دانید مبل های بادی در برابر اجسام تیز بسیار حساس هستند، اما بین بگ در مقابل اجسام تیز مقاومت بالایی دارد. اگر قصد دارید دراز بکشید و چند ساعتی استراحت نمایید پیشنهاد ما به شما بین بگ تخت خواب هست که در واقع مدل هایی هستند که می توان روی آن ها دراز کشید و برای رفع خستگی بعد از فعالیت های روزانه بسیار مناسب می باشد . از آن جایی که این روز ها این روزها برای نشستن و استراحت نمودن در داخل منزل پیشنهادات متفاوتی وجود دارد، در زمان های قدیم این پیشنهادات کمی محدود تر بوده و فقط می توانستیم بر روی مبل های راحتی و تخت ها تکیه داده و استراحت کنیم. چنانچه یونولیت و گرانول های داخل مبل های بین بگ ، شنی یا هپی چیر به مرور زمان نشست داشت می توانید با خرید یونولیت گرانول جدا به اندازه نیاز خرید کنید و از طریق زیپ زیر آن، آنرا پر کنید و مجددا آنرا به حالت اولیه بازگردانید تا خوش حالتی و استحکام روز اول را داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن