کالیفرنیا به اتهام megachurch رهبر با تجاوز به کودکان

خود اعلام کرد رسول و سر از مکزیک megachurch La Luz del Mundo چهره به اتهام تجاوز به کودکان و قاچاق انسان است.

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

خود اعلام کرد رسول و سر از مکزیک megachurch La Luz del Mundo چهره به اتهام تجاوز به کودکان و قاچاق انسان است. کالیفرنیا نیز در زمینه اتهامات علیه دو نفر از همکاران زن خود را.

ما دادستان پرونده اتهامات جدید علیه Naason خورخه گارسیا, رهبر معنوی La Luz del Mundo (LLDM) کلیسا پس از اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کودکان علیه او انداخته بودند در فنی.

مکزیک-بر اساس انجیلی کلیسای تاسیس شده توسط گارسیا جد ادعا می کند به 5 میلیون عضو در سراسر جهان است. اعضای افتخار 51 ساله گارسیا به عنوان "رسول" از عیسی مسیح است.

ادامه مطلب: مکزیک مردانی که می خواهند برای پایان دادن به خشونت علیه زنان

دادستان باور گارسیا و حداقل دو تا از زن خود و همکاران و سوزانا مدینه, Oaxaca و الندرا Ocampo, تجاوز و آزار دختران زیر سن قانونی و تولید پورنوگرافی کودکان. اکمپو به عنوان "groomer و همکاران" از قربانیان, با توجه به شکایت کیفری ذکر شده توسط لس آنجلس تایمز. دختران گفته شد و گفت که "اگر آنها رفت و در برابر خواسته و یا خواسته از 'رسول' ... که آنها را در برابر" خدا. این اتهامات را نیز متهم به قاچاق انسان و اخاذی است. یکی دیگر از متهم Azalea Rangel Melendez باقی می ماند یک فراری.

گارسیا را رد کرده است هر گونه تخلف.

Naason Joaquin Garcia in court (Reuters/K. Grillot)

گارسیا در دادگاه اول شد و بارها و بارها به تعویق افتاد و در نهایت پرتاب

دادستانی مشکلات نگه دارید تا به حالت اول

در اوایل این سال های مستقر در کالیفرنیا زن شکایت LLDM کلیسا و گارسیا ادعا او و پدرش مورد آزار جنسی او برای سال ها شروع شد زمانی که او 12 با توجه به یک گزارش AP.

کالیفرنیا مقامات مجبور شدند به refile اتهامات علیه گارسیا پس از یک دادگاه آمریکایی را رد کرد و زودتر پرونده ای علیه او در ماه آوریل است. پس از دستگیر شدن در سال 2019, گارسیا از حق خود چشم پوشی برای سریع بنرهاي. این شکایت علیه او شد و سپس اصلاح شامل در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان و گارسیا نیست چشم پوشیدن از حق در این زمان. محاکمه او شد و سپس بارها و بارها به تعویق افتاد — در برخی موارد به دلیل دادستان نیست ارائه شواهد به دفاع تیم — در حالی که گارسیا همچنان در بازداشت بدون وثیقه.

پس از وکلای او راه اندازی یک چالش یک دادگاه تجدید نظر حکم داد که یک جلسه باید برگزار شود ظرف مدت 10 روز از دوم تفهیم اتهام مگر اینکه وجود یک "خیر" را به تاخیر بیاندازد. پرونده شد و سپس پرتاب کردن.

گارسیا که در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا 50 میلیون دلار (€42 میلیون دلار) وثیقه است که با توجه به نظر می رسد در دادگاه در refiled اتهامات هفته آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن