جشنواره کن XR مجازی همکاران با ترایبکا لوله شکل نما, موزه از دیگر واقعیت و VeeR

پس از رونمایی از Marché du Film آنلاین مستقل آنلاین بازار برگزار شد از 22 تا 26 ژوئن, Marché du Film – Festiva

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

پس از رونمایی از Marché du Film آنلاین مستقل آنلاین بازار برگزار شد از 22 تا 26 ژوئن, Marché du Film – Festival de Cannes, اعلام تغییر شکل از جشنواره کن XR دیجیتال تنها رویداد اختصاص داده شده به همهجانبه فن آوری ها و آثار جشنواره کن XR مجازی.

از 24 تا 26 ژوئن کن XR مجازی مقصد که در آن حرفه ای از سنتی فیلمسازی صنعت XR هنرمندان مستقل تولید کنندگان پیشرو در فن آوری شرکت ها بر اساس محل سکونت و توزیع کنندگان آنلاین را با هم خواهد آمد به تصور و شکل دادن به آینده ،

ژروم Paillard مدیر اجرایی Marché du Film گفت: "این است که یک نسخه ویژه. پس از آماده برای یک وعده edition در جشنواره کن که در آن برای اولین بار ما را گسترش VR به پالم بیچ ما تا به حال به دوباره اختراع کن XR و پیدا کردن یک راه به آن را آنلاین. من بسیار تحت تاثیر قرار به ببینید که چگونه سریع با ما دیدنی و تیم ما فوق العاده شرکای آن ممکن است برای ایجاد یک مفهوم جدید که در آن ما قادر خواهد بود برای نشان می دهد در سراسر جهان و با کیفیت مطلوب VR تجربه است که ما انتظار داشتند که برای نمایش در جشنواره کن".

در این reimagined چاپ کن XR مجازی ارائه خواهد شد در فرمت های مختلف بر روی سیستم عامل های مختلف:

  • جشنواره کن XR مجازی باز خواهد شد به VR کاربران در موزه دیگر واقعیت (MOR) مجازی گالری هنری تخصصی شامل همهجانبه از VR هنرمندان در سراسر جهان است. کل مجازی برنامه باقی خواهد ماند تا زمانی که در دسترس جولای 3rd طریق مر نرم افزار بر روی بخار Viveport یا Oculus.
  • جشنواره کن XR مجازی 2D زنده جریان ویدئو به ضرب گلوله توسط یک مجازی فیلمبرداری از مر از جمله کنفرانس تبادل جلسات و پروژه ارائه در دسترس خواهد بود در Marché du Film آنلاین. جشنواره کن XR مجازی 2D زنده جریان ویدئو نیز در دسترس خواهد بود در فیلم ترایبکا جشنواره و لوله شکل نما
  • VeeR 360 سینما انتخاب 360 تجربه سینمایی در جشنواره کن XR مجازی خواهد بود به نمایش در VeeR VR پلت فرم های ویدئویی
  • یک شبکه از شریک زندگی مبتنی بر مکان سرگرمی (LBE) در چند شهرستانها عمده در ایالات متحده و چین و فرانسه ارائه خواهد شد دسترسی به جشنواره کن XR مجازی به خبرنگاران و مهمانان که یک هدست VR.

"این مر محل مناسب برای میزبانی بلند پروازانه و سبک نگارش رویداد به چالش کشیدن مانند جشنواره کن XR می گوید:" رابین Stethem مؤسسین موزه از دیگر واقعیت. "ایجاد یک virtual محل است که می تواند میزبان تعداد زیادی از ویترین VR بازی های آرکید, 360 سینما و شبکه فضاهای که در آن برخی از بهترین دیجیتال جهانی بازیکنان می توانند ملاقات و ارتباط برقرار کردن چیزی است که ما عشق را به انجام. این MOR یک محل برای اتصال و تجربه واقعیت مجازی هنر با دیگران و بنابراین ما امیدواریم که هر کسی که علاقه مند در XR ایجاد خواهد به ما بپیوندید برای virtual edition کن XR."

جشنواره کن XR مجازی نیز تیم با کلید اصلی بازیکنان در همهجانبه صنعت برای قرار دادن با هم یک جامد و متنوع برنامه شامل آخرین آثار خلاق و فن آوری در VR اکوسیستم.

ترایبکا جشنواره ارائه شده توسط AT&T همچنان آن زمان با همکاری Marché du Film کن و XR آن را به عنوان به ارمغان می آورد آن را تحسین همهجانبه برنامه نویسی آنلاین. سفارشی ویترین مجازی از XR پروژه های سرپرستی ترایبکا را منحصر به فرد آن برای اولین یک نمایشگاه سه روزه. خط است سرپرستی از ترایبکا همهجانبه را در سال 2020 برنامه نویسی و شامل انتخاب دنیا برای اولین بار در نظر گرفته شده که برای اولین بار در اوایل این سال و قبل از به تعویق افتادن 19 سالانه فیلم ترایبکا جشنواره است.

"ما هیجان زده می شود قادر به ارائه انتخاب از 2020 ترایبکا مجازی بازی های آنلاین در جشنواره کن XR. ما در حال چرخش به سمت نوآوری به عنوان یک راه حل در این زمان نامشخص است. در حالی که ما در ادامه به بررسی آینده فیزیکی نمایشگاه این است که یک لحظه هیجان انگیز برای به اشتراک گذاشتن همهجانبه گزینش با گسترش مخاطبان جهانی و جشنواره کن است که شریک زندگی ایده آل برای کمک به ما برای انجام این کار است." – لورن Hammonds ارشد برنامه نویس فیلم و همهجانبه.

سرپرستی در ارتباط با لوله شکل نما از جشنواره کن XR توسعه ویترین یک فرصت هیجان انگیز به صورت مجازی و واقعیت افزوده عناوین در توسعه به, تن به تن, به نمایش و بهره مندی از پیش ترتیب داده شده 1:1 جلسات با ما تصمیم سازان تشکیل شده توسط سمبل رهبران صنعت, co-تولید کنندگان و توزیع کنندگان و داران از XR سرگرمی فضا. تاد Shaiman – رئیس همهجانبه هنر در گوگل, Colum Slevin – رئیس رسانه ARVR تجربه در Facebook, Ishita Kapur – مدیر مخلوط واقعیت محتوا و مشارکت در مایکروسافت Jingshu چن – Co-Founder در VeeR VR جیک سالی – رئیس توسعه در RYOT / Verizon و سارا ویک – تهیه کننده اجرایی اینتل در استودیو در حال حاضر به تایید مشارکت خود را به عنوان یک تصمیم گیرنده در جشنواره کن XR مجازی. انتخاب عناصر از آنلاین برنامه خواهد شد زندگی می کنند جریان را به لوله شکل نما وب سایت در کنار رسمی جشنواره کن XR کانال.

"این دومین سال متوالی است که ما در همکاری با جشنواره کن XR و ما بسیار مفتخریم که در سال 2020 نقش ما در این رویداد معتبر رشد کرده است می گوید:" رنه J. Pinnell مدیر عامل و بنیانگذار شرکت لوله شکل نما. "هنگامی که COVID-19 بحران زده بازار ما می دانستیم که ما نیاز به واکنش نشان می دهند و کمک به سازندگان برای ایستادن روی پای خود را دوباره. ما همچنین ارائه به گام با ما تولید تخصص را XR آنلاین تجمعات جذاب و اجتماعی مرتبط است. من باور دارم که رویدادی مانند جشنواره کن XR بسیار مهم نقاط بر روی نقشه جهانی مستقل همهجانبه ایجاد و نقش عمده ای در ایجاد یک سیستم پشتیبانی برای هنرمندان دیجیتال."

VeeR پیشرو VR سرگرمی پلت فرم در سراسر جهان در دسترس خواهد معاون برنامه ابتکاری VeeR 360 سینما. VeeR دعوت هنرمندان در سراسر جهان برای ارائه کار به افتتاحیه آن VeeR 360 سینما در جشنواره کن XR مجازی – فراخوان پروژه های در حال حاضر باز از طریق لوله شکل نما. انتخاب 360 VR فیلم خواهد شد به نمایش در طول جشنواره کن XR مجازی در موزه واقعیت دیگر و از طریق VeeR VR پلت فرم های ویدئویی برای 5 روز. برنده خواهد شد با VeeR آینده و جایزه اهدا خواهد شد با جایزه نقدی و حق بیمه بسته توزیع ارزش ارزش 10,000 تومان که شامل جهانی کمپین بازاریابی آنلاین و LBE توزیع و محلی سازی چینی. به طور داوطلبانه شرکت کردند LBE نمایشگاه برگزار خواهد شد VeeR ZeroSpace برای 2 هفته در چین که با هدف به ارمغان بیاورد VR پروژه ها و تیم ها را به سرمایه گذاران و رسانه ها.

"این لذت بزرگ ما به همکاری با جشنواره کن XR این سال است. در طول زمانی که COVID-19 دارای قالبی بزرگ در سایه همهجانبه صنعت VeeR موفق به کمک به یک گروه از 360 فیلمسازان آثار خود را بصورت پول در اوردن. ما خوشحال برای به اشتراک گذاشتن VeeR تولید استراتژی و مدل توزیع به 360 جامعه" می گوید: Jingshu چن بنیانگذاران ویر "همراه با جشنواره کن XR هدف ما برای پیدا کردن راه های بیشتر برای حمایت همهجانبه سازندگان محتوا به فشار محدودیت از 360 محتوا. با توسعه شبکه 5G در چین VR در حال رشد است سریع تر از همیشه و وجود تقاضا برای بیمه VR محتوا در بازار چینی است. بیشتر سرمایه گذاران شروع به نشان دادن منافع سینمایی VR محتوا. به غیر از آنلاین ویترین ما نیز برنامه ریزی شده LBE نمایش در چین است. در انجام این کار, ما امیدواریم که برای اتصال انتخاب پروژه های با سرمایه گذاران بالقوه و همکاران."

جشنواره کن XR مجازی در دسترس خواهد بود به متخصصان صنعت ثبت نام با Marché du Film آنلاین. اعتبارنامه برای Marché du Film آنلاین باز خواهد شد مه 12 در اوایل پرنده نرخ €95 تا 29 مه و €195 عادی رای پس از آن. جشنواره کن XR مجازی باز خواهد شد به کاربران با یک هدست VR در موزه دیگر واقعیت (MOR). جشنواره کن XR مجازی 2D زنده جریان ویدئو نیز در دسترس خواهد بود در فیلم ترایبکا جشنواره و لوله شکل نما از وب سایت. این VeeR 360 سینما برنامه در دسترس خواهد بود و همچنین در VeeR VR پلت فرم های ویدئویی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن