Canon U. S. A. اعلام کرد جمعیت مقابله با مردم نرم افزار را به تصرف جمعیت اندازه در زمان واقعی

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز معرفی جمعیت مردم در مقابله با یک محتوای ویدئ

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز معرفی جمعیت مردم در مقابله با یک محتوای ویدئو نرم افزار تجزیه و تحلیل است که می تواند به سرعت ارائه رویداد مدیریت تیم ها و سازمان های اجرای قانون توانایی برای جمع آوری جمعیت و حجم داده ها در زمان واقعی است. جمع آوری و تجزیه و تحلیل این داده ها می تواند کمک به تشخیص ازدحام بیش از حد و به طور بالقوه جلوگیری از تصادفات در نقاط مختلف از جمله ورزشگاه و فرودگاه ها و ایستگاه های قطار و خانه از عبادت و مکانهای دیگر. یک نرم افزار اضافی از نرم افزار است که توانایی پشتیبانی از پروژه های برنامه ریزی شهرستان.

"حالا بیشتر از همیشه شهرستانها و مکانهای بسیار آگاهانه در مورد کنترل جمعیت و اجتماعی فاصله" گفت: Tatsuro "تونی" کانو معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل Canon U. S. A. را از فن آوری های تصویربرداری و ارتباطات ، "با زمان COVID-19 همه گیر آن تبدیل شده است بسیار مهم است که قادر به نظارت بر تراکم جمعیت. ما جمعیت جدید مقابله با مردم نرم افزار می تواند کمک به مدیریت جمعیت در زمان واقعی و ارائه اطلاعات ارزشمند برای کمک به امن نگه داشتن مردم هنگامی که اجتماعات بزرگ و حوادث بازگشت."

جمعیت مقابله با مردم نرم افزار می توانید تشخیص انسان با استفاده از به عنوان کمی به عنوان 15 پیکسل است و قادر به تشخیص تا حدود 88,000 مردم در حداکثر وضوح (5472 3648 x) و 9,000 مردم در HD کامل (1920 x 1080) بود. طراحی شده برای کمک به مدیریت رویداد با شناسایی روند در جمعیت, نرم افزار اطلاعات می تواند کمک به تعیین تعداد مناسب از ماموران پلیس امنیت ماموران اورژانس پرسنل پزشکی و آمبولانس مورد نیاز در یک منطقه داده می شود. به دلیل زمان واقعی جمعیت تجزیه و تحلیل امنیت و رویداد کارکنان می تواند دوباره قرار به اطمینان مناسب از نیروی انسانی به عنوان حوادث را در بزرگ سالن کمک به افزایش ایمنی در حالی که مدیریت جمعیت اندازه. جمعیت داده ها نیز پشتیبانی ستاد بهینه سازی برای آینده برنامه ریزی رویداد.

جمعیت مقابله با مردم نرم افزار با این نسخهها کار در پشت سر هم با کانن و محور دوربین های شبکه و ویندوز-پشتیبانی از دستگاه های با استفاده از Webview و VAPIX پروتکل برای یک جریان زنده است. برای انعطاف پذیری بیشتر جداگانه plug-in نسخه از نرم افزار, جمعیت, مردم برای مقابله با Milestone XProtect®در دسترس است و پشتیبانی از جریان زنده و داده های ثبت شده از Milestone XProtect®.

کانن جمعیت مقابله با مردم نرم افزار نسخه 1.0 و جمعیت مردم برای مقابله با Milestone XProtect® نرم افزار نسخه 1.0 در حال حاضر در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب