شرکت کارگیل می پیوندد الن مک آرتور بنیاد برای کمک به ترویج سازگار با محیط زیست راه حل برای چالش های جهانی

مصرف کنندگان در حال حاضر انتظار می رود محصولات به بیشتر های تجدید پذیر و پایدار است. آنها در حال برگزاری شرکت

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

مصرف کنندگان در حال حاضر انتظار می رود محصولات به بیشتر های تجدید پذیر و پایدار است. آنها در حال برگزاری شرکت ها به یک استاندارد بالاتر ساخت محصولات سازگار با محیط زیست هنجار و نه استثنا. شرکت کارگیل است که به کمک آن مشتریان آدرس این تحول مصرف کننده اولویت برای نزدیک به شش دهه ارائه آنها را با نوآوری زیستی بر اساس محصولات. شرکت کارگیل است پیوستن به الن مک آرتور پایه برای ایستادن در کنار دیگر شرکت های دولت و موسسات دانشگاهی برای ترویج و سرعت بخشیدن به چرخه اقتصادی یک دیدگاه و رویکرد است که با تمرکز بر استفاده مجدد از جای دور از مواد.

"شرکت کارگیل در حال حاضر در حال کمک به یک دایره اقتصاد ما bioindustrial و کسب و کارهای دیگر این که آیا آن را از طریق ما Anova® bio-based جوانی برای بازیافت آسفالت مواد یا ما ارزش گذاری از لیمو برای لایه برداری texturizers در محصولات مراقبت از پوست گفت:" مارتی Muenzmaier پایداری و امور خارجی منجر برای شرکت کارگیل را bioindustrial کسب و کار. "ما در حال حاضر استفاده از دوری اصول, اما وجود دارد خیلی بیشتر به انجام است."

شرکت کارگیل بالا را فراهم می کند-انجام تجدید پذیر راه حل برای مشتریان در بیش از یک دوجین صنایع از مصالح ساختمان, زیبایی و مراقبت های شخصی به نسل قدرت و عملکرد مواد شیمیایی مانند فوم, شمع موم و روغن. آن را نیز تشویق می کند مسئول فعالیت های کشاورزی پایدار در تولید مواد خام مورد استفاده برای این زیستی مبتنی بر راه حل.

"الن مک آرتور بنیاد جهانی است که رهبر فکری در دوری و نگاه ما به ارزش یک عضو فعال برای هر دو کسب و کار ما و مشتریان ما" گفت: Muenzmaier. "ما می خواهیم همچنان به عنوان یک رهبر در توسعه نوآورانه و تجدید پذیر و پایدار راه هایی برای کمک به مشتریان ما اتخاذ 'سبز' اصول و کاهش ردپای کربن خود را."

در علاوه بر این به الن مک آرتور بنیاد شرکت کارگیل به تازگی به عضویت پایدار پوشاک ائتلاف (SAC) به همکاری با مارک های پوشاک بیشتر به دنبال راه حل های پایدار. شرکت کارگیل بود اول تجاری تولید کننده polylactic اسید (PLA) و همچنان به سرمایه گذاری در زیستی واسطه تکنولوژی به جای فسیلی مشتق معادل و غیر گیاهی صنعتی ورودی. شرکت کارگیل برنامه ای برای استفاده از کیسه پایداری را اندازه گیری و ابزار برای کمک به درایو محیط زیست و مسئولیت اجتماعی در سراسر آن bioindustrial زنجیره تامین است.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 155,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 155 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن