چین حرکت می کند به اعمال قانون تامین در هنگ کنگ

باز بعد از چین ملی متمرکز بر بحث امنیت قانون برای هنگ کنگ که ممنوعیت خیانت به براندازی و فتنه. هنگ کنگ بازار س

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

باز بعد از چین ملی متمرکز بر بحث امنیت قانون برای هنگ کنگ که ممنوعیت خیانت به براندازی و فتنه. هنگ کنگ بازار سهام سقوط بیش از 4% در اخبار.

چین ارائه یک پیشنهاد به تصویب جدید هنگ کنگ قانون امنیت در طول روز افتتاحیه کنگره خلق ملی در روز جمعه.

پیشنهاد "اجرای مکانیزم" که انتظار می رود به ممنوعیت خیانت به براندازی و فتنه مواجه شده اند واکنش قابل توجهی از آمریکا به تایوان و طرفدار دموکراسی چهره ها در هنگ کنگ است.

حرکت زیر هشدارهای مکرر از چین کمونیست و رهبران آنها دیگر تحمل مخالفان در هنگ کنگ نیمه مستقل شهرستان که تحمل هفت ماه عظیم طرفدار دموکراسی تظاهرات سال گذشته است.

پکن سعی در معرفی یک قانون مشابه در سال 2003 اما کنار گذاشته ابتکار با توجه به تظاهرات گسترده.

صحبت کردن در چین سالانه مجلس جلسه برتر لی کچیانگ گفت که چین می خواهد "ایجاد و بهبود سیستم های قانونی و مکانیسم هایی را برای حفاظت از امنیت ملی" در هنگ کنگ است.

ادامه مطلب: Sieren چین: کنگره خلق ملی و همه گیر

خشم در هنگ کنگ

در اینترنت موضوعات و برنامه های چت استفاده شده توسط هنگ کنگ دموکراسی وجود دارد که تماس ها را به از سرگیری اعتراضات سال گذشته است که تا حد زیادی آرام در ماه های اخیر به دلیل coronavirus محدودیت.

"این پایان هنگ کنگ, این است پایان "یک کشور و دو سیستم' اشتباه نکنید در مورد آن مدنی" حزب مجلس دنیس Kwok به خبرنگاران گفت:.

برجسته دموکراسی فعال جاشوا وانگ گفت چین پیام به معترضان به دنبال حفظ آزادی خود روشن بود.

"پکن در تلاش است تا به سکوت Hongkongers' صداهای منتقد را با زور و ترس" وانگ گفت که در توییتر در حالی که بیان بشود.

این حرکت نیز به بازارهای مالی با توجه به نگرانی در این شهر وضعیت مالی جهانی به عنوان یک هاب در خطر بود با هنگ کنگ سهام فروش به میزان 4% در موقع ناهار روز جمعه.

لحظه ای سکوت

ملی چین مردم را, کنگره, weeklong جلسه برای نمایندگان از سراسر کشور افتتاح شد نزدیک به دو ماه اواخر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

روز جمعه جلسه آغاز شد و با 2,897 نمایندگان رعایت یک دقیقه سکوت برای قربانیان شیوع کروناویروس. چین گزارش کرده است بیش از 80 ، 000 تایید موارد ویروس. بیش از 4500 نفر کشته شده اند.

در طول سخنرانی خود در کنگره' مراسم افتتاحیه برتر Li هشدار داد که جنگ در برابر ویروس بود نه به عنوان او به نام این کشور به "دو چندان کردن تلاش های ما" برای احیای چین مبارزه اقتصادی.

کلید تحولات اقتصادی

در صورت "عدم اطمینان" لی گفت که چین خواهد بود تخمگذار تاکید بر هزینه های بالاتر برای احیای اقتصاد کتک به جای تنظیم رشد تولید ناخالص داخلی, هدف, نادر حرکت برای یکی از بزرگترین اقتصاد در جهان است.

به جای لی گفت که پکن را "اولویت را به تثبیت اشتغال و حصول اطمینان از استانداردهای زندگی."

نخست وزیر اعلام کرد که پکن خواهد شد موضوع 3.75 تریلیون یوان ($526 میلیارد دلار) در ویژه دولت اوراق قرضه به افزایش هزینه های زیربنایی در ویروس-آمار اقتصاد است. این نشان می دهد افزایش نزدیک به 1.6 تریلیون دلار-یوان بیش از سال گذشته است.

دفاع از افزایش

این کشور هزینه های دفاعی را افزایش 6.6% تحت بودجه جدید گزارش. این کمتر از 7.5 درصد افزایش می دهد که در آمد 2019.

اقتصاد چین کاهش 6.8 درصد در سه ماهه اول سال 2020 برای اولین بار در نزدیک به چهار دهه است. این کشور شده است rattled با شیوع کروناویروس که برای اولین بار پدید آمده در مرکز شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

ببینید/mm (AP, AFP, dpa, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب