چین در سوئیس, انگلستان, کانادا در هنگ کنگ; فشار فرانسه بر روی Huawei

فشار از غرب نمی خواهد تحت تاثیر قرار دهد چین امنیت اصلاحات در هنگ کنگ و "محکوم به شکست" چینی دیپلمات ها گفته ا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

فشار از غرب نمی خواهد تحت تاثیر قرار دهد چین امنیت اصلاحات در هنگ کنگ و "محکوم به شکست" چینی دیپلمات ها گفته اند. پکن را تهدید انگلستان و کانادا با "عواقب" بر سرکوب پاسخ.

در میان دیپلماتیک بحران باعث چین سرکوب در هنگ کنگ مقامات چینی به شدت محکوم تلافی جویانه حرکت گرفته شده توسط انگلستان و کانادا است.

"دولت بریتانیا نگه می دارد ساخت اظهارات غیر مسئولانه در هنگ کنگ امور" گفت: چین در لندن سفیر لیو Xiaoming در روز دوشنبه.

انگلستان می بیند امنیتی جدید در هنگ کنگ به عنوان یک "روشن و جدی" تخلف از شرایط مورد توافق بین لندن و پکن قبل از انگلستان به پشت آن یک بار مستعمره به چین است. در پاسخ به لندن اعلام کرده است که میلیون ها دلار هنگ کنگ از ساکنان که هنوز هم نگه ملی بریتانیا (خارج از کشور) گذرنامه در حال حاضر می توان با توجه به یک مسیر به شهروندی بریتانیا.

سفیر لیو ناودان انگلستان ارائه و گفت: چین می گیرید در پاسخ آن بر اساس انگلستان عمل است.

"این حرکت به منزله ناخالص دخالت چین در امور داخلی و آشکارا زیر پا له بر پایه هنجارهای حاکم بر روابط بین المللی" او به خبرنگاران گفت: در لندن است.

کانادا فشار مانند لگد زدن در برابر حقیقتند'

چین همچنین ناودان کانادا برای "بی نظر" در هنگ کنگ و خواست آن را به "بلافاصله تصحیح اشتباهات خود."

بیانیه ای که توسط سفارت چین در اتاوا پس از کانادا به حالت تعلیق یک معاهده استرداد با هنگ کنگ و متوقف صادرات حساس, تجهیزات نظامی به شهر جزیره.

سفارت گفت: هر "اشتباه اقدامات معرفی شده توسط یک تعداد انگشت شماری از کشورهای غربی از جمله کانادا هرگز بر اجرای امنیت ملی قانون" در هنگ کنگ است.

"تلاش خود را برای اعمال فشار بر چین به بهانه هنگ کنگ-مسائل مربوط به طور کامل در برابر این روند از زمان و محکوم به شکست مانند لگد زدن در برابر حقیقتند," سفارت گفت.

ادامه مطلب: چین اتهامات دو کانادایی با جاسوسی

سفارت نیز با صدور یک هشدار سفر به کانادا خواستار آن شهروند آگاه "مکرر خشونت اعمال شده توسط سازمان های اجرای قانون در کشور کانادا است که باعث شده بسیاری از تظاهرات." چینی دیپلمات نیست ارائه جزئیات بیشتر در این تظاهرات اما هشدار به احتمال زیاد اشاره به ضد نژادپرستی تظاهرات که در سرچشمه بود و آمریکا به کانادا. تظاهرات در کانادا شده اند بسیار بیشتر صلح آمیز از تظاهرات مشابه در سراسر ایالات متحده.

شرکت های چینی است که همه به تماشای'

در علاوه بر این به هنگ کنگ بحران متحدین آمریکا مواجه شده اند فشار قوی از واشنگتن به حاشیه Huawei است که پیشرو شرکت جهانی در ساخت مدرن 5G شبکه. واشنگتن معتقد است که تجهیزات ارائه شده توسط Huawei می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جاسوسی و خرابکاری که این شرکت را رد می کند. آمریکا و استرالیا در حال حاضر ممنوع فن آوری شرکت از کار بر 5G زیرساخت ها است.

روز دوشنبه چین را در لندن سفیر لیو همچنین در واکنش به گزارش هایی که دولت بریتانیا برنامه ریزی شده بود به خندق Huawei از ساختمان انگلیسی 5G شبکه اینترنت. نخست وزیر بوریس جانسون به تازگی گفت که محافظت از زیرساخت های انگلیسی, از "خصمانه دولت فروشندگان است."

"ما می خواهیم به شما دوست. ما می خواهیم به شریک زندگی خود را" لیو گفت. "اما اگر شما می خواهید به چین یک کشور متخاصم شما را مجبور به تحمل عواقب." او همچنین گفت که axing چینی غول تکنولوژی خواهد آسیب لندن شهرت.

"چین کسب و کار جامعه همه در چگونه شما رسیدگی Huawei. اگر شما خلاص شدن از شر Huawei آن را می فرستد یک پیام به دیگر کسب و کار چینی" لیو گفت.

روز یکشنبه رئیس, فرانسوی, امنیت, آژانس ANSSI گفت وجود دارد خواهد بود "ممنوعیت" در Huawei. دولت را مجوز به شرکت های که در حال حاضر استفاده از Huawei تکنولوژی اما این کشور در امنیت سایبر مقامات هل دادن دیگر شرکت های مخابرات شروع به استفاده از آن ANSSI را Guillaume Poupard گفت: Les Echos ،

در یک شنبه جلسه مطبوعاتی در پکن چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian به نام فرانسه به "ارائه یک باز و عادلانه و غیر تبعیض آمیز محیط کسب و کار برای شرکت های تمام کشورهای جهان از جمله شرکت های چینی." او همچنین گفت که پکن امیدوار است که پاریس را یک "هدف و نگرش عادلانه" در اختلاف است.

dj/msh (یمن)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب