چین و کره جنوبی و ترکیه را انتخاب کنید تالس' فن آوری های خود را برای مترو

حمل و نقل اپراتور در کره جنوبی و ترکیه و چین تکیه بر تالس' سیگنالینگ تکنولوژی به منظور بهبود و به روز رسانی عم

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399
  • حمل و نقل اپراتور در کره جنوبی و ترکیه و چین تکیه بر تالس' سیگنالینگ تکنولوژی به منظور بهبود و به روز رسانی عملکرد خود را در مترو شبکه های.
  • تالس نصب آن SelTrac™ ارتباطات مبتنی بر کنترل قطار (CBTC) سیستم در استانبول مرحله 1 از M10 خط نانچانگ را (چین) 1 فاز از خط 4 و اینچئون-سئول خط 2 ظرفیت را افزایش دهد.

تالس را فراهم خواهد کرد آن SelTrac™ ارتباطات مبتنی بر کنترل قطار (CBTC) سیگنالینگ راه حل در کره جنوبی و ترکیه و چین پس از امضای سه, شهری, سیگنالینگ راه آهن قرارداد. با وجود زمان Covid-19 گیر دولت ها در سراسر جهان متعهد به پیشرفت رو به جلو با مهم حمل و نقل عمومی و تحولات و تالس در فناوری خواهد بود و بخش مهمی از این پروژه ها است.

اینچئون مترو خط 2 ظرفیت افزایش

اینچئون مترو خط 2 بخش کلی سئول مترو شهری شبکه که در حال حاضر تحت تجدد به بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان شبکه است.

تالس تا به امضا قرارداد با DaeaTi پیشرو, کره ای, سیگنالینگ راه آهن, تکنولوژی, بازیکن به ارائه جدید تجهیزات سیگنالینگ برای اینچئون خط 2 انبار ظرفیت افزایش آن را نشانی از نیاز به پارک شش جدید بدون راننده قطار با خیال راحت. قطار تحویل داده خواهد شد در سال 2021 با تالس' خودرو در هیئت مدیره کنترل (VOBC) بودند که به طور جداگانه در قرارداد با پیمانکار قطار Woojin Ind در سال 2019. پس از شروع خدمات درآمد از اینچئون را L2 مترو در ماه جولای سال 2016 جریان مسافر دو برابر شده 90,000 به 180,000 یک روز باعث نیاز به شش قطار اضافی برای مقابله با افزایش.

تالس کار کرده است با اینچئون شهر اینچئون حمل و نقل شرکت از سال 2009 در اینچئون خط 2 و تمرکز بهتر در خدمت حمل و نقل عمومی کاربران از اینچئون به عنوان هدف مشترک است.

استانبول, مترو, خط M10

این M10 خط خواهد بود که اولین خط مترو به Sabiha Gokcen فرودگاه بین المللی دوم شلوغ ترین فرودگاه در ترکیه در سمت آسیایی استانبول خواهد شد و شامل 7.5 متر از مسیر و چهار ایستگاه. Gülermak-YSE سرمایه گذاری مشترک اصلی پروژه پیمانکار و تالس شده است قرارداد توسط Çelikler Taahhut عمده شرکت ساخت و ساز به نصب خود را SelTrac™ CBTC سیستم جدید M10 خط در استانبول ترکیه, اتصال کینرکا منطقه و فرودگاه سابیها گوچن. M4 خط در حال حاضر مجهز به تالس را SelTrac™ راه حل و قرارداد جدید را گسترش فن آوری های موجود بر روی خط جدید.

پس از اتمام خط جدید اجازه خواهد داد که اتصال بین فرودگاه و شهرهای بزرگ مصرف 13 دقیقه از فرودگاه به کینرکا, 46 دقیقه به Kadikoy و یک ساعت به Yenikapı در طرف اروپایی است. این پروژه بخشی از دولت ترکیه اولویت های کلیدی برای بهبود حمل و نقل در شهرهای بزرگ با تمرکز قوی بر روی اتصال بین هاب حمل و نقل.

نانچانگ, مترو خط 4

تالس SEC سیستم حمل و نقل شرکت محدود (TST), تالس' سرمایه گذاری مشترک با شانگهای الکتریک ارائه خواهد شد سیگنالینگ برای فاز اول این خط جدید مترو 4 در Nangchang پایتخت و بزرگترین شهرستان از استان جیانگشی در شرق چین است. فاز اول نانچانگ مترو خط 4 را گسترش خواهد از Baimashan ایستگاه به Yuweizhou ایستگاه عبور از منطقه اصلی نانچانگ برای اتصال پنج منطقه. فاز اول نانچانگ مترو خط 4 در مجموع عملیاتی طول 39.6 متر با 34.1 متر زیر زمین 5.5 متر بالا و 29 ایستگاه های ساخت آن را طولانی ترین خط مترو در نانچانگ با بیشترین تعداد ایستگاه های. .

TST است, آشنایی با شبکه, به عنوان آنها را قبلا تحویل داده سیگنالینگ سیستم به خط 1 و خط 2 از Nangchang مترو. این پروژه اجازه خواهد داد که نانچانگ مترو به ادامه پشتیبانی از سرعت رشد جمعیت از نانچانگ.

به صورت موازی در چین در آوریل 23rd, هانگزو مترو خط 16 اتصال Hangzhou مرکز شهر با lin'an منطقه وارد شده به درآمد خدمات و هموار است. این بسیار سریع خط مترو متکی بر تالس SEC حمل و نقل سیگنالینگ سیستم فن آوری برای حداکثر ایمنی و بهره وری تضمین روزمره لذت بخش و قابل اعتماد سفر محلی برای مسافران و نشان تالس تعهد به چین حمل و نقل زمینی.

"در طول Covid-19 دوره ما ادامه کار با ما شرکای جهانی در شهرستانها عمده مانند اینچئون استانبول و نانچانگ. تالس متعهد به ارائه دولت از هنر SelTrac™ CBTC زنگ فن آوری است. بدون توجه به شبکه و یا شهرستان ما همچنان به خیاط راه حل ما برای دیدار با نیازهای مشتری و ارائه حمل و نقل قابل اعتماد راه حل برای مسافران است." – دومینیک Gaiardo معاون رئیس جمهور و مدیر عامل تالس' شهری سیگنالینگ راه آهن کسب و کار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن