چین را تهدید می کند بریتانیا با 'عواقب' بیش از هنگ کنگ

چین متهم انگلستان از دخالت در امور داخلی خود پس از انگلیس به حالت تعلیق در آن معاهده استرداد با هنگ کنگ. این ح

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

چین متهم انگلستان از دخالت در امور داخلی خود پس از انگلیس به حالت تعلیق در آن معاهده استرداد با هنگ کنگ. این حرکت نشانه کاهش بیشتر در انگلستان-چین روابط.

چین روز سه شنبه هشدار داد در انگلستان از "عواقب" یک روز پس از دولت بریتانیا خود را به حالت تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ در پاسخ به پکن جنجال برانگیز امنیتی جدید در شهرستان.

سفارت چینی در بریتانیا با صدور بیانیه ای در وب سایت خود را که در آن با انتقاد از حرکت و گفت: این امر پاسخ قاطعانه به آنچه در آن نامیده می شود دخالت در امور داخلی خود. "انگلستان کنار رفته و حتی بیشتر پایین جاده اشتباه" بیانیه بخوانید.

"چین خواستار بریتانیا سمت بلافاصله به توقف دخالت در هنگ کنگ امور است که چین در امور داخلی" این را گفت. "انگلستان را تحمل عواقب اگر این اصرار در رفتن به پایین جاده اشتباه بود."

بریتانیا چهارم شد ملت بعد از کانادا و استرالیا و ایالات متحده آمریکا به لغو آن استرداد توافق با نیمه مستقل شهرستان.

وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab به نام تصمیم یک "معقول و متناسب پاسخ" به "روشن و جدی نقض" از انگلستان-چین در بیانیه مشترک با اشاره به امنیت ملی قانون است.

ادامه مطلب: نظر — چین به دنبال به چالش کشیدن ما

تحت بیانیه مشترک هنگ کنگ بازگشت از انگلیسی به چینی حکومت در سال 1997 به شرط این که آن را حفظ شهر نیمه مستقل ، "اعمال این جدید امنیت ملی قانون اتحادش را تغییر فرضیات کلیدی بنای ما استرداد پیمان ترتیبات با هنگ کنگ" Raab گفت.

تیره و تار انگلستان-چین روابط

چین گذشت امنیت ملی قانون در هنگ کنگ در ماه گذشته که به جرم براندازی, جانشینی تلاش ها و دخالت خارجی. این اقدام به دنبال بیش از یک سال و طرفدار دموکراسی و ضد چین و تایوان در این شهرستان است.

لندن حرکت قرار داده است بیشتر فشار بر روی در حال حاضر پر چین و بریتانیا روابط. بریتانیا قبلا خشم چین با ارائه ساکنان هنگ کنگ یک مسیر به شهروندی بریتانیا در پاسخ به این امنیت و قانون است.

ادامه مطلب: در هنگ کنگ مجلس Au-Nok-هین استعفا داد

هفته گذشته بریتانیا قول داد برای حذف تمام Huawei 5G تجهیزات از آن شبکه. آمریکا لابی متحدان آن به اجتناب چینی شرکت مخابرات گفت: پکن می تواند استفاده از آن برای جاسوسی در کشورهای غربی. Huawei اتهامات را رد کرده است.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که بریتانیا می خواستم به یک خط سخت در برخی از مسائل مربوط به حفظ تعادل است.

"من قصد ندارم به تحت فشار قرار دادند به یک موقعیت تبدیل شدن به یک زانو حرکت تند و سریع Sinophobe در هر مسئله فردی است که به طور خودکار ضد چین" جانسون گفت. "شما رو به کالیبره پاسخ و ما می رویم به سختی می شود در برخی از چیزهایی بلکه رفتن به ادامه بپردازد."

adi/rc (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن