چین رونمایی قصد دارد به گام تا قدرت نظامی

اعلام می آید روز پس از پکن گفت که می خواهد برای افزایش حضور خود را در هنگ کنگ است. رهبر چین گفت: چین نظامی نیز

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

اعلام می آید روز پس از پکن گفت که می خواهد برای افزایش حضور خود را در هنگ کنگ است. رهبر چین گفت: چین نظامی نیز باید کشف راه های جدید از آموزش در میان همه گیر.

چین در حال برنامه ریزی برای آن آمادگی برای مسلح مبارزه و بهبود توانایی خود را برای انجام وظایف نظامی, گزارش تلویزیون دولتی روز سه شنبه به نقل از رئیس جمهور چین.

تصمیم گیری شده تحت تاثیر coronavirus همه گیر است که با داشتن امنیت ملی افزود: Xi.

ادامه مطلب: پیشنهاد چین امنیتی قانون: حکم اعدام برای هنگ کنگ?

خود را اعلام می آید به عنوان هنگ کنگ اجرایی کری لام مجبور شد برای دفاع از پکن جنجال برانگیز امنیتی جدید در قانون در نظر گرفته شده برای سرکوب ناآرامی در این مستعمره سابق بریتانیا.

این قانون موجب تظاهرات اخیر توسط معترضان.

این کشور عملکرد در مبارزه با کروناویروس جدید ثابت شده است که موفقیت اصلاحات نظامی یازدهم به نقل شد. چین و نیروهای مسلح نیز باید کشف راه های جدید از آموزش در میان همه گیر او اضافه شده است.

یازدهم گفت که ارتش نقش مهمی در پیشگیری و کنترل COVID-19 ثابت کرد که ارتش خلق شده است "قهرمانانه" گزارش انگلیسی زبان متعلق به دولت news broadcaster چین جهانی شبکه های تلویزیونی.

چین رهبر نظرات در یک جلسه عمومی هیئت از افراد ارتش آزادی بخش (PLA) و مردم مسلح و نیروی پلیس در حال وقوع در حاشیه سالانه کنگره ملی خلق (NPC).

یازدهم است رئیس کمیسیون مرکزی نظامی کمیسیون دفاع ملی سازمان مسائل و احكام مربوط به PLA از جمله ارشد قرار ملاقات استقرار نیروهای نظامی و اسلحه هزینه می شود.

بالا بردن ترس در میان هنگ کنگ طرفدار دموکراسی حامیان?

شده اند وجود دارد افزایش ترس در هنگ کنگ – که در عمل "یک کشور دو سیستم" اصل است که پکن در تلاش است برای افزایش کنترل در شهرستان.

ادامه مطلب: هنگ کنگ: گاز اشک آور شلیک به هزاران نفر در اعتراض به قانون جدید امنیتی

در ماه نوامبر سال 2019 ، نیروهای خال خال در خیابان های هنگ کنگ در تلاش پاک کردن پس از ماه از خشونت دموکراسی تظاهرات در برابر یک بحث استرداد لایحه.

اوایل این هفته در پتروشیمی چین اعلام کرد یک پیش نویس لایحه جدید قانون تامین هنگ کنگ است. این قانون با هدف ممنوعیت تجزیه طلبی براندازی فعالیت های تروریستی و دخالت خارجی در این شهر پس از ماهها خشونت دموکراسی تظاهرات سال گذشته است. این امر همچنین آژانس امنیت ملی راه اندازی در این مستعمره سابق بریتانیا.

آمریکا انگلیس و اتحادیه اروپا ابراز نگرانی بیش از پیش نویس قانون.

kmm/rc (ایسنا)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب