کریستی اعلام جدید 20 & 21, قرن, گروه

همانطور که مشاهده عمومی باز می شود در سراسر دیجیتال را انتخاب کنید و مکان های فیزیکی امروز برای کریستی ابتکاری

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

همانطور که مشاهده عمومی باز می شود در سراسر دیجیتال را انتخاب کنید و مکان های فیزیکی امروز برای کریستی ابتکاری جدید حراج فرمت: اول: جهانی فروش از 20th Centuryاین شرکت اعلام امپرسیونیست و مدرن و پس از جنگ & هنر معاصر بخش را متحد برای تشکیل یک جهانی 20ام و 21سنت قرن تیم به رهبری الکس راتر و Giovanna Bertazzoni.

"تأمل در حال تحول تقاضا در بازار و جمع آوری عادات مشتریان من نیز اعلام کند که ما بزرگترین هنر خوب متخصص تیم های امپرسیونیست و مدرن و پس از جنگ & Contemporary Art, گروه شده اند reimagined و ترکیب برای ایجاد یک تازه تشکیل 20ام و 21st Century گروه است که در حال حاضر بهترین از 20ام و 21st century هنر در سراسر زندگی دیجیتال و خصوصی فروش سیستم عامل" گفت: Guillaume Cerutti مدیر عامل شرکت کریستی بین المللی است.

این گروه جدید که به رهبری رئیس الکس راتر مستقر در آمریکا و Giovanna Bertazzoni به عنوان نایب رئیس مستقر در اروپا است.

"کار تیمی به عنوان ما ایجاد آینده جولای 10هفتم یک فروش: جهانی فروش از 20th Century شده است فوق العاده و در نور موفق سال های اخیر که در آن کریستی ارائه شده 20th قرن هنر در سراسر خیمه هفته در سطح جهانی ما می دانیم که زمان مناسب است به ادغام تیم ما" اظهار نظر الکس راتر, رئیس, 20th & 21st Century هنر است. "علاوه بر این ما در حال توسعه یک رویکرد جدید به 21st century هنر برای ارائه هنر معاصر از این قرن در یک راه جدید است. این ادغام را تشویق, تازه, هنری, گفت و گو, فرامیخواند ویرایش فروش و همچنین حفظ ما تخصص در سطح جهانی در همه دوره های هنر مدرن و معاصر."

"پیوستن به ما رسیدن و حتی بیشتر همکاری و خلاقیت, در حالی که همچنین حفظ ما رشته و تمرکز در سراسر هنری دوره" گفت: Giovanna Bertazzoni, معاون رئیس, 20th & 21st Century هنر است. "ما می خواهیم برای ساخت بیشتر هیجان انگیز فروش در روح یک فروش در آینده و برای خدمت به مشتریان در سراسر هر دو زندگی می کنند و دیجیتال حراج سیستم عامل جذاب به به طور فزاینده ای متنوع و جهانی جمع آوری مخاطبان."

اطلاعات بیشتر در پاییز فروش تقویم منتشر خواهد شد بیش از تابستان است.

برای مشاهده تمام هنر ارائه می شود برای فروش در یک: فروش جهانی از 20th قرن لطفا اینجا کلیک کنید.

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال فروش حراج در سال 2019 که بالغ £4.5 میلیارد / $5.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب