ChyronHego همکاران با آمار انجام ساده تحویل غنی Data-Driven گرافیک در استادیوم ها و عرصه

ChyronHego امروز اعلام کرد یک همکاری جدید با آمار انجام به منظور افزایش سالن های ورزشی توانایی ارائه پیچیده اط

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

ChyronHego امروز اعلام کرد یک همکاری جدید با آمار انجام به منظور افزایش سالن های ورزشی توانایی ارائه پیچیده اطلاعات-گرافیک غنی امروز طرفداران طلب است. ادغام ChyronHego را بر اثر نخست ورزشگاه و عرصه گرافیک با پیشرفته داده ها از آمار انجام می دهد ورزش لیگ ها و تیم ها یک ابزار قدرتمند برای تقویت فن نامزدی حفظ نام تجاری حرکت و ایجاد ارزش های جدید فرصت های حمایت.

"ما مفتخر به همکاری با پیشرو ارائه دهندگان داده مانند آمار انجام برای کمک به ما به اشتراک گذاشته مشتریان پیشنهاد جالب در-محل برگزاری تصاویری که موجب افزایش طرفداران خود را درک و لذت بردن از این بازی گفت:" Olivier کوهن SVP بازاریابی در ChyronHego. "ترکیبی از کلیک بر اثر نخست و ChyronHego خلاق خدمات با پیشرفته داده ها از آمار انجام اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد تجربه معنی دار برای طرفداران و به ترکیب جدید حمایت عناصر به بازی روز تولید. آن را یک پیروزی برای همه است."

بر اثر نخست متحد پیشرفته برای نوشتن رندر و پلت فرم اگنوستیک اطلاعات-اتصال قدرت ChyronHego مشهور نخست گرافیک پلت فرم با صنعت پیشرو در عرصه گرافیک نسل و سفارشی صفحه نمایش دیجیتال کنترل. با یک نقطه ساده و کلیک بر اثر نخست اپراتور می تواند در ارائه زمان واقعی گرافیک و ویدئو کلیپ ها و آهنگ های صوتی انیمیشن و تبلیغات اسپانسر است که داستان سرایی به سطح بعدی.

آمار و انجام جمع آوری غنی از اطلاعات ورزشی و اعمال هوش مصنوعی (AI) را برای باز کردن در عمق بینش است که قدرت جذاب و آموزنده تصویری. یکپارچه سازی این داده ها با کلیک بر اثر نخست اجازه می دهد تا برای سریع و بسیار خودکار نسل به موقع داده محور گرافیکی است که نشان می دهد عناصر کلیدی از بازی. با پیچیده گرافیکی — تصاویر پخش نوار نمودار حرارتی, نقشه و خیلی بیشتر — نمایش تا به دقیقه به دقیقه آمار بازیکن و عملکرد تیم و همچنین به عنوان داده های تاریخی اپراتورها می توانند به طرفداران بیشتر درک کامل از آنچه اتفاق می افتد در این زمینه و یا دادگاه.

زیرا بر اثر نخست باعث می شود آن را آسان به فشار اطلاعات-گرافیک غنی به رسانه های اجتماعی و دیجیتال, سیستم عامل, ورزشی لیگ ها و تیم ها و سالن های می تواند گسترش فن نامزدی برای کسانی که طرفداران از خانه و در برخی موارد در انتظار فرصت خود را برای بازگشت به ایستد.

"ترکیب بازی غنی بینش با داده های پیشرفته تصاویری تاثیر عمیقی بر در ورزشگاه فن و تجربه" گفت: Wayne فورد معاون ارشد رئیس جمهور از شرکای جهانی و کانال در آمار انجام است. "اتحاد دو نوآورانه همهجانبه فن آوری های جدید ما همکاری با ChyronHego سبب به کاربران برای بالا بردن تجربه فن از طریق داده های پیشرفته و ایجاد محتوا. این ترکیب ایده آل برای کالج ها و دانشگاه ها و فرانشیز ورزشی حرفه ای به دنبال ارائه پویا تر و جذاب تجربه برای طرفداران خود است."

ChyronHego می پیوندد آمار انجام ورزش شرکای شبکه های اطلاعاتی (چرخش) که ترکیبی از آمار انجام پیشرو ورزشی هوش ارائه شده (داده ها, بینش, تجزیه و تحلیل, یادگیری ماشین, بینایی کامپیوتر و هوش مصنوعی) با بالا شرکای توسعه مکمل راه حل های که پشتیبانی مشترک مشتریان و بازار ورزشی.

اطلاعات در مورد کامل ChyronHego محصول نمونه کارها در دسترس است www.chyronhego.com. اطلاعات بیشتر در مورد آمار انجام آنلاین است در www.statsperform.com. تماس با جنیفر Paonessa در jenn.paonessa@chyronhego.com برای پیدا کردن در مورد چگونه بر اثر نخست و آمار انجام می تواند سود خود را در محل تولید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن