سیا نگهداری دادن اینتل به روسیه چیزی پشت

طولانی نیست قبل از کریسمس در سال 2017, ولادیمیر پوتین, سابق KGB افسر تبدیل روسی, رهبر, چیزی کارهایی. وی با تمج

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

طولانی نیست قبل از کریسمس در سال 2017, ولادیمیر پوتین, سابق KGB افسر تبدیل روسی, رهبر, چیزی کارهایی. وی با تمجید از سیا.

مقامات امنیتی روسیه دستگیر شده بود مردم به ظن توطئه تروریستی در سنت پترزبورگ سایت که شامل شکوه کلیسای جامع کازان. هوش هشدار از اتهام حمله قریب الوقوع حملات آمد نه از منابع اما از لنگلی. "اطلاعات دریافت شده از سازمان سیا کافی بود برای جستجو و بازداشت جنایتکاران" کرملین اعلام کرد. پوتین خواسته رئیس جمهور تهمت به انتقال "کلمات با تشکر از مدیر سیا" در زمان مایک Pompeo, اکنون وزیر امور خارجه است.

که اطلاعات رسیده روسیه در واکنش به بخشنامه دولت که مشکل بسیاری در جامعه اطلاعاتی با توجه به ارشد سابق سازمان سیا رسمی. آنها نمی باید یک مشکل با جلوگیری از گناه روس ها از احتمالا در حال مرگ است. در عوض مشکل آنها این بود که تهمت, دولت مانند بسیاری از پیشینیان خود تحت فشار قرار دادند این سازمان به مبارزه با تروریسم رابطه بود که هیچ جا در نزدیکی متقابل.

با توجه به مارک Polymeropoulos که تا ماه ژوئن 2019 نظارت مخفیانه عملیات در اروپا و اوراسیا به کاخ سفید دستور شک و تردید جامعه اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن عملیات اطلاعاتی با روسیه در تعقیب یک قدرت بزرگ ایجاد روابط حسنه است که پیشینیان خود در دولت بوش و دولت اوباما تا به حال به طور مشابه تلاش کرد. تلاش در شروع سپیده دم از دولت.

"همانطور که انتظار می رود آمریکا رو مطلقا هیچ چیز در بازگشت گفت:" Polymeropoulos که برای اولین بار در مورد کانال روز چهارشنبه با رایان گودمن از فقط امنیت. "اما وجود دارد مقدار زیادی از تمرکز بر این از کاخ سفید و آن را به هیچ."

"آمریکا رو مطلقا هیچ چیزی در بازگشت. وجود دارد مقدار زیادی از تمرکز بر این از کاخ سفید و آن را به هیچ. "

سابق سازمان سیا رسمی مارک Polymeropoulos

آن را غیر معمول نیست برای آژانس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به ویژه اطلاعات در مورد تهدیدات حتی با دشمن سازمان های اطلاعاتی. سازمان های اطلاعاتی حفظ رابط روابط در بخش برای اطمینان از عملیات خود را نمی به تشدید درگیری های باز. Pompeo و همچنین به عنوان سلف خود در دولت اوباما جان برنان را هر دو اذعان کرد کار مشترک با روسیه در مبارزه با تروریسم اهداف است.

اما پس از روسها 2016 انتخابات دخالت و پس از آن تا سال 2018 سرگئی Skripal مسمومیت عملیات-های تلاش به نظر می رسد فاحش برخی در جامعه اطلاعاتی. که نگرانی های تازه ای داده های اخیر و افزایش موج اطلاعاتی که روس ها پرداخت می شود عناصر طالبان به کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

به منظور به اشتراک گذاری هوش بود ایستاده بخشنامه Polymeropoulos گفت: تشویق سازمان های اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن هر زمان ممکن است. "شما رول چشمان شما بی اعتنایی اما شما باید این کار را انجام," او گفت:. او بر این باورند که هوش-های آسیب منافع ایالات متحده; در عوض, آن را به نظر می رسد ساده و بی تکلف. هل دادن به عقب بر روی آن را مناسب بوده است: "این امر تغذیه به 'دولت' روایت" خدمات امنیتی برای رفتن سرکش به shank مغلوب ساختن پیشی جستن, او گفت:.

اما آژانس رهبران هر دو Pompeo و جانشین او زمان مدیر Gina Haspel می دانستم که از نارضایتی داخلی. "رهبری به خوبی آگاه بود از این اتفاق نظر است که این اتلاف وقت" Polymeropoulos گفت: "اما مهم نیست چرا که آن [دولت] سیاست. ما تا به حال هنوز هم از طریق رفتن با آن است."

یک رسمی سازمان سیا که بازنشسته شد در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آشنا شد و با کانال. سابق رسمی مشخص top مقامات آژانس توضیح آن به عنوان "مبارزه با تروریسم تنها دشمن مشترک ما [با روسها] و ما می خواهیم برای حفظ این پیوندی است."

یکی دیگر از سابق اطلاعات گفت: او احساس فشار کاخ سفید برای تعامل با روس ها در مبارزه با تروریسم و غیره را در نظر نمی آن را یک اولویت است. سابق رسمی که کاهش یافته است به نام موید آن است که روس ها به طور معمول انجام نمی به اشتراک گذاری اطلاعات.

"آخرین باری که ما رو هر چیزی از روسها بود و در اطراف سوچی, بازی های المپیک, و آن را بسیار" قائم مقام اطلاعاتی گفت. در سال 2011 قبل از سوچی روسیه گفت: اف بی آی که در ایالات متحده اقامت Tamerlan Tsarnaev تا به حال جهادی همکاران; Tsarnaev و برادر کوچکترش Dzokhar بمباران ماراتن بوستون در سال 2013.

استیو هال که از بازنشسته سازمان سیا در سال 2015 پس از نظارت بر عملیات مربوط به روسیه اشاره کرد که "همیشه وجود دارد یک تمایل جدید دولت برای تنظیم مجدد با روسیه است." پس از 9/11, مبارزه با تروریسم شده است آشکار تئاتر برای همکاری به منظور دیدن آنچه که بیشتر detente ممکن است نتیجه.

اما سالن گفت: فراتر رفتن از نوعی ارتباط و تعامل با روسها بود بست. پس از آغاز توسعه "بچه ها شما انتظار روس ها به نشان می دهد تا با مبارزه با تروریسم کارشناسان تبدیل به ضد کارشناسان," او گفت: – معنی آنها کمتر مجهز شده به هدف قرار دادن تروریست های مظنون از آنها برای هدف قرار دادن افسران سیا.

سازمان سیا و دفتر مدیر اطلاعات ملی کاهش یافته بود. کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

هوش های آموزش drew جدید پس از بررسی گزارش های تایید نشده از گزارش های اطلاعاتی برگزاری است که روس ها پرداخت می شود عناصر طالبان برای حمله به نیروهای ایالات متحده. پس از سال 2014 روسها اریب به طالبان به عنوان ایالات متحده کشیده شده است نیروهای خود و توجه به دور از جنگ است که واشنگتن به پایان رسیده است. "روس ها پرداخت دلار ایالات متحده -- آن را عجیب و غریب برای طالبان" ملا Manan نیازی سابق سخنگوی مرحوم رهبر طالبان ملا عمر به تازگی گفت: روزانه وحش. حمایت از حملات را علامت یک تغییر کیفی در رویکرد به جنگ.

چند متحده دیپلماتیک و امنیتی جانبازان در مصاحبه ابراز تعجب بیش از, چرا روسیه تشدید خواهد در افغانستان به ایالات متحده به دنبال دریافت کنید. بیشتر احتمال دارد به آنها این است که روس ها خود را تشدید کرده کمک به طالبان به عنوان یک hedged شرط بندی برای یک پست-آمریکایی در افغانستان است. ارشد ایالات متحده به طور کلی برای خاورمیانه گفت: AP در روز سه شنبه او را دیدم هیچ "مسبب پیوند" بین روسیه هر نعمت و هر مرده نیروهای ایالات متحده. یک بازنشسته دیپلمات ارشد گفت که "هوش تبدیل شده است به طوری سیاسی است که کسی به بیرون درز کرد این کاهش سرعت خروج نیروهای نظامی."

در هر صورت هوش-به اشتراک گذاری آموزش به سازمان های اطلاعاتی جفت و جور میشد با تلاش از مغلوب ساختن پیشی جستن اولین مشاور امنیت ملی بازنشسته سرهنگ ژنرال مایک فلین به گسترش نظامی کانال برای جلوگیری از آمریکا و روسیه درگیری های سوریه به یک راه فعال برای همکاری. بسیار شک و تردید نظامی است که محروم از جمله همکاری با قانون متوقف شد, فلین, The Daily Beast گزارش در سال 2017.

به فلین که تجربه عمیق در جنگ با ترور نقطه از ایجاد روابط حسنه با روسیه به عملکرد همکاری در برابر آنچه او به عنوان "اسلامگرایی رادیکال." فلین که تا به حال بازدید FSB در مسکو هنگامی که او زد به آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع بر این باور است که ایالات متحده و روسیه به طور مشترک تهدید دشمن فلین تمایل به نمایش در وخیم تمدن از نظر. آن چیزی فلین مطرح شده در تماس تلفنی با سفیر روسیه, سرگئی Kislyak که در نهایت منجر به سقوط و حقوقی معرض خطر است.

Polymeropoulos گفت: او روبرو می شوند که از دیدگاه کاخ سفید – اما آیا روبرو می شوند آن را از مقامات اطلاعاتی که مشتاق بودند برای مبارزه با تروریسم کمک کنند. "از افسران اطلاعاتی روسیه است که ما می خواهم به دیدار با این حال فوق العاده بیگانه و نژادپرستانه افراد," او گفت:. "کاملا Islamophobic."

در حالی که موافقت که اطلاعاتی ایالات متحده به بحث با آن دشمنان Polymeropoulos گفت که "روال" هوش-های احساس "درشت و تند و زننده."

"وجود دارد عار برای انجام این کار [با] روسها اما سیاستگذاران می خواستم این. وجود دارد هرگز یک زندگی در ایالات متحده آمریکا ذخیره شده در ارائه روسی اطلاعات است. هیچ چیز از ارزش بود."

سابق سازمان سیا رسمی مارک Polymeropoulos

"ایالات متحده هوش جامعه ثابت کرده است درست یا غلط مایل به همکاری در مبارزه با تروریسم با بسیاری از ناگوار مردمی" Polymeropoulos گفت. "وجود دارد عار برای انجام این کار [با] روس ها – سابقه خود را وحشتناک است که روس ها هرگز از طریق این. این یک اتلاف وقت و منابع است اما سیاستگذاران می خواستم این. وجود دارد هرگز یک زندگی در ایالات متحده آمریکا ذخیره شده در ارائه روسی اطلاعات است. هیچ چیز از ارزش بود."

در سال 2017, قسمت بود و نه آخرین بار در ایالات متحده ارائه شده هوش از ارزش به روسیه است. در اواخر فوریه پوتین تشکر FBI "برای حمایت خود را حرفه ای و همبستگی" در کشف یکی دیگر از سنت پترزبورگ طرح یکی که روسیه هم پاشید پیش از سال جدید است که او نسبت به این به اصطلاح دولت اسلامی.

"ما به طور طبیعی در نوع پاسخ" پوتین اطمینان داد.

—با گزارش های اضافی توسط thecourtpoet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن