Citrix و Microsoft شریک برای سرعت بخشیدن به آینده کار

محل کار آینده خواهد نگاه بسیار متفاوت از آن فقط چند ماه پیش. جهانی و همه گیر باعث شده است که کارمندان و شرکت ه

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

محل کار آینده خواهد نگاه بسیار متفاوت از آن فقط چند ماه پیش. جهانی و همه گیر باعث شده است که کارمندان و شرکت ها برای تجدید نظر چگونه و در کجا کار انجام می شود. بیشتر سازمان ها را از راه دور کار دائمی بخشی از هزینه های خود را و نیروی کار استراتژی های مدیریت. آنها همچنین بازبینی ساختار و نقش خود را در محیط های اداری برای حفظ کارکنان سالم و مولد و فعال کردن بیشتر چابکی در سراسر شرکت.

به درایو تداوم کسب و کار و رشد سازمان ها نیاز به در آغوش انعطاف پذیر تر کار می کنند که به جای این اولویت های جدید. Citrix Systems, Inc. (نزدک:CTXS) و شرکت مایکروسافت در حال پیوستن به نیروهای به reimagine این جدید, انعطاف پذیر, محل کار است. کارکنان نیاز به یک تجربه سازگار و بدون درز دسترسی به برنامه ها و بینش های حیاتی را به انجام بهترین کار خود را در هر کجا که کار می کنند نیاز به انجام -- در دفتر, در جاده و یا در خانه. برای پرداختن به این چالش فناوری رهبران امروز اعلام کرد که آنها شریک خواهد شد برای کمک به سازمان های سرعت بخشیدن به حرکت به ابر و سرعت تصویب دیجیتال فضاهای کاری و دسکتاپ های مجازی.

چند سال توافق بر ایجاد و گسترش یک از این صنعت طولانی ترین همکاری های استراتژیک. تحت شرایط این قرارداد مایکروسافت را انتخاب کنید Citrix® کاری به عنوان یک ترجیح دیجیتال فضای کاری راه حل و Citrix را انتخاب کنید, Microsoft Azure به عنوان یک ترجیح ابر پلت فرم در حال حرکت موجود در محل Citrix مشتریان به مایکروسافت Azure به مردم را قادر به کار در هر نقطه در سراسر دستگاه.

Citrix و Microsoft را ارائه مشترک خدمات و ابزار برای ساده سازی و سرعت انتقال در محل Citrix مشتریان به مایکروسافت Azure. این شرکت نیز با تدبیر و متصل نقشه راه برای فعال کردن و سازگار و مطلوب کار انعطاف پذیر را تجربه خواهد کرد که شامل مشترک ارائه متشکل از Citrix فضای کاری Citrix SD-WAN, Microsoft Azure, Microsoft 365 فروخته شده خود را از طریق فروش مستقیم نیروهای طریق لاجوردی بازار و قوی جامعه از شرکای کانال. مایکروسافت منجر خواهد شد فروش با Citrix ابر به حرکت موجود در محل Citrix مشتریان به لاجورد.

هر دو Citrix و Microsoft خود را حفظ خواهد کرد دیرینه سیاست های حمایت از انتخاب برای آن دسته از مشتریان که درخواست جایگزین برای دیدار با نیازهای کسب و کار خود.

امکان Agile Enterprise

جهانی و همه گیر است شتاب نیاز برای شرکت ها برای اتخاذ یک عامل انعطاف پذیر رویکرد است که اجازه می دهد تا آنها را به مدیریت منابع خود را – از استعداد به دفاتر فناوری – در راه پویا است که می تواند در مقیاس به سرعت به انطباق با تغییر شرایط بازار است.

"این COVID-19 همه گیر را مجبور کسب و کار در سراسر جهان به تغییر راه که کارکنان کار در حالی که هنوز جلسه با سرعت و امنیت مورد نیاز است که امروز نامشخص محیط کسب و کار خواسته است. به دنبال به جلو ترکیبی کار مدل را تبدیل به استاندارد برای بسیاری از مشتریان که نیاز به زیرساخت های انعطاف پذیر برای حمایت از, امن, و توانمند سازی تیم های خود می گوید:" دیوید Henshall, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Citrix. "با هم Citrix و Microsoft می تواند ارائه قدرتمند دیجیتال فضای کاری در یک مورد اعتماد و امن در ابر عمومی که در آن کارکنان می تواند دسترسی به همه چیز آنها نیاز به تعامل و مولد که آیا آنها در خانه و در دفتر و یا در جاده ها است."

ارائه آینده کار امروز

از طریق تعمیق این همکاری امروز, Citrix و Microsoft در حال کمک به CIOs برای به حداقل رساندن ریسک هزینه و پیچیدگی در شتاب تحول خود به ابر برای فعال کردن بیشتر چابکی و بهره وری و امنیت است. ترکیب قدرت ابر با Microsoft Azure, Microsoft 365, و Citrix فضای کاری فراهم می کند یک پلت فرم برای کار انعطاف پذیر با دادن کارکنان واحد و یکپارچه دسترسی به تمام برنامه های کاربردی محتوا و خدمات کسب و کار آنها نیاز به مولد و امن در هر کجا و هر زمان که کار نیاز به انجام.

"به عنوان سازمان در همه جا انطباق با شیوه های جدید کار آنها نیاز به reimagine چگونه و در کجا کار انجام می شود گفت:" ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت. "همراه با Citrix ما اعمال قدرت لاجوردی به این چالش کمک به مشتریان یکپارچه و ایمن اتصال کارکنان خود را به برنامه های کاربردی خود را به طوری که آنها می تواند چالاک تر و مولد در هر کجا که هستند."

تعمیق روابط

به عنوان بخشی از توافق جدید Citrix و Microsoft را توسعه متصل نقشه راه برای ساده کردن و سرعت بخشیدن به انتقال از نرم افزار حجم کار به لاجوردی و افزایش عملکرد ویندوز دسکتاپ های مجازی. با هم Citrix مجازی و برنامه های رومیزی Citrix مدیریت دسکتاپ و ویندوز دسکتاپ های مجازی ارائه خواهد شد تکمیل و راه بدون درز برای مشتریان برای اجرای تمام برنامه های خود حجم کار در Azure و دسترسی مبتنی بر ویندوز و برنامه های کاربردی در سراسر دستگاه و یا سیستم عامل.

Citrix نیز سرمایه گذاری در ساخت مایکروسافت-محور Citrix کاری ارائه عمیق یکپارچگی در عملکرد و بهینه سازی عملکرد و میکرو-نرم افزار برای ویندوز دسکتاپ مجازی و مایکروسافت 365 از جمله مایکروسافت تیم است.

علاوه بر این Citrix استفاده خواهد شد لاجورد و مایکروسافت 365 سراسر عملیات خود را برای سرعت بخشیدن به نوآوری و افزایش بهره وری.

در دسترس بودن

Citrix فضای کاری در دسترس است برای تحویل در Azure امروز. اینجا را کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه سازمان خود را می توانید انتقال و در مورد مزایای که انجام این کار می تواند ارائه.

برای بینش بیشتر در مورد تاثیر این همکاری اعلام اتمام اجرایی با براد اندرسون, شرکت, معاون رئیس جمهور, مایکروسافت و PJ هاف رئیس محصول افسر Citrix.

در مورد Citrix

Citrix (NASDAQ:CTXS) است که برای تأمین یک راه بهتر برای کار با unified workspace شبکه و تجزیه و تحلیل راه حل های است که کمک به سازمان های باز و نوآوری و تعامل با مشتریان و افزایش بهره وری بدون به خطر انداختن امنیت. با Citrix کاربران دریافت یک بدون درز سابقه کار و آن را به یک پلت فرم واحد و یکپارچه برای تضمین مدیریت و نظارت بر فن آوری های متنوع در مجتمع ابر محیط. Citrix راه حل های در حال استفاده توسط بیش از 400 ، 000 سازمان از جمله 98 درصد از فورچون 500.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

برای Citrix سرمایه گذاران:

این نسخه شامل به دنبال اظهارات که به موجب مفاد بندر امن از بخش 27A از قانون اوراق بهادار سال 1933 و از بخش 21E از اوراق بهادار قانون در سال 1934. این اظهارات به جلو نگاه در این نسخه را تشکیل تضمین عملکرد آینده. این اظهارات شامل تعدادی از عوامل است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از جمله خطرات مرتبط با تاثیر از اقتصاد جهانی و عدم قطعیت در آن هزینه های محیط رشد درآمد و به رسمیت شناختن از درآمد محصولات و خدمات خود را توسعه و توزیع محصول تقاضا و خط لوله اقتصادی و رقابتی عوامل کلیدی این شرکت استراتژیک و روابط کسب و مرتبط با ادغام خطرات و همچنین دیگر خطرات دقیق در شرکت براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار. Citrix فرض هیچ الزامی برای به روز رسانی به دنبال اطلاعات موجود در این آزادی مطبوعات و یا با توجه به اطلاعیه های شرح داده شده در اینجا. توسعه و انتشار و زمان هر ویژگی یا قابلیت های شرح داده شده برای محصولات ما باقی مانده است در صلاحدید ما است و موضوع بدون اطلاع قبلی تغییر و یا مشاوره. اطلاعات ارائه شده است که فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و نه یک تعهد و قول و یا الزام قانونی برای ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید یا گنجانیده شده هر قرارداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب