سی ان ان همین لیمو می رود در مغلوب ساختن پیشی جستن برای 'اعلام جنگ با آمریکایی ها

بلافاصله پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز آدرس به ملت به عنوان پلیس نظامی ادامه داد: به

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

بلافاصله پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز آدرس به ملت به عنوان پلیس نظامی ادامه داد: به آتش گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در اعتراض صلح آمیز, CNN, میزبان به لیمو تحویل یک استارک پیام به بینندگان در مورد آنچه که آنها ،

"این بود ساخته شده برای تلویزیون لحظه" لیمو گفت. "چشم خود را باز و امریکا. چشمان خود را باز کنید. ما teetering در یک دیکتاتوری. این هرج و مرج است."

"رئیس جمهور اعلام جنگ با آمریکایی ها؟" "چه اتفاق می افتد در اینجا ؟ او گفت که او می خواهد برای حفاظت از صلح آمیز معترضان در همان زمان ارسال اجرای قانون و نظامی به خیابان ها فشار مسالمت آمیز معترضان به عقب به تهاجمی با معترضان مسالمت آمیز. او در حال انجام است مخالف دقیق از آنچه که او گفت: در آن سخنرانی."

"من فکر می کنم رئیس جمهور است, بازی بسیار, بازی بسیار خطرناک در اینجا" لیمو ادامه داد. "بسیاری از آمریکایی ها که در این خیابان که ناراحت هستند که نا امید که عصبانی هستند."

لیمو تاکید کرد که او "نه condoning خشونت در همه" و امیدوار است که معترضان "صلح آمیز باقی می ماند." اما او افزود: "من امیدوارم که آنها ایستاده و مبارزه برای حقوق خود به اعتراض مسالمت آمیز در این کشور است."

با مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استناد قیام عمل 1807 میزبان گفت: "در حال حاضر در کل کشور با توجه به سفارشات ما در زندگی تحت یک نظامی کشور و یا ما خواهد بود و به زودی از آن خواهد شد بازی در مقابل چشم ما در تلویزیون ملی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن