کوکتل در زمان تاج: Colin زمینه همینگوی نوار پاریس

On وب سایت شخصی خود کالین پیتر زمینه ارائه خود را به سادگی به عنوان "متصدی بار" و سهام یک لیست از مورد علاقه خ

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

On وب سایت شخصی خود کالین پیتر زمینه ارائه خود را به سادگی به عنوان "متصدی بار" و سهام یک لیست از مورد علاقه خود را و ارواح و از جمله همه جا غاز خاکستری ودکا و ساز مارک بوربن. اما نمی شود فریب خورده—زمینه رویایی است mixologist و به طور منظم مورد ستایش قرار داد به عنوان یکی از بزرگترین bartenders در جهان است. (یک دلیل وجود دارد که چرا کیت ماس, نوشت, مقدمه ای برای یکی از کوکتل کتاب.)

انگلیسی بومی در پاریس وارد و در سال 1981 در سن 20 سالگی است و پس از کمک به تغییر نوشیدن چشم انداز از شهر که در آن استفاده می شود و جالب, بی علاقه در کوکتل. پس از بازگشایی در سال 1994 مشهور جیبی همینگوی نوار در افسانه ای ریتز پاریس ارائه یک پناهگاه برای پیچیده محلی و پر زرق و برق out-of-towners که به اشتراک گذاری یک طعم و مزه برای قرار دادی نوشیدنی چاشنی زده با نوستالژی برای زمانی که ادبیات و ناهموار مردانگی دست در دست رفت. به عنوان شما می خواهم تصور کنید ارنست همینگوی خاطرات پوشش دیوار.

پشت نوار زمینه ارائه می دهد مهمانان استقبال لبخند و شوخ گفتگوی بورسی. و آن را غیر معمول نیست برای پیدا کردن یک گل تازه adorning خود را به کوکتل.

پس از دو ماه از تکمیل مستند پاریس را آغاز کرده است برای بازگشایی اما ریتز پاریس باقی می ماند بسته شده است. در حالی که انتظار برای بازگشت به کار, میدان بوده است, اقامت در خارج از شهر است. در ادامه برای او چگونه بوده است و مشغول نگه داشتن و نوشیدن اولین بار او را در حال برنامه ریزی در ساخت برای مهمانان خود را.

که در آن شما برای ماه های مستند و چه تجربه ای بود ؟ "من شده اند در حومه برای تعطیلات آخر سال با همسرم دوست داشتنی و 18-ماه-پیر پسر. ما خوش شانس به یک کلبه کشور-خانه سبک حدود 50 مایل از پاریس. ما یک رشد باغ از درختان سیب, گلابی, درختان, درختان, درختان هلو و انگور به ذکر سبزیجات (سیب زمینی و خیار و خربزه و کدو تنبل گیاهان) رشد بیش از چهار هکتار است. آن بوده است شگفت انگیزی که واقعا صرف وقت با همسر و دیدن پسرم رشد 24 ساعت در روز به جای یک ساعت در اینجا و یک ساعت وجود دارد."

چگونه شما را مشغول نگه دارید? "نقاشی خانه, تعمیر ویندوز, تغییر طبقه آشپزخانه جایگزینی کاشی بر روی سقف تمیز کردن استخر و اطراف آن است. من متوجه شدم که ما تا به حال واقعا غفلت نگهداری و محل شده بود رفتن به سگ. در حال حاضر آن را کمی به یک خیلی بهتر و تمام است که در حالی که داشتن صبحانه, ناهار و شام با خانواده احتمالا—به غیر از ما سالانه تعطیلات—اولین بار در زندگی من است."

آنچه در مورد اختراع جدید نوشد ؟ "کوکتل جدید به من می آیند در حالی که من در واقع در کار است. این افراد مهمانان و دوستان که الهام بخش من در حالی که من در میاره. تعامل مکالمات این عوامل است که ایجاد جرقه در ذهن من است که منجر به جدید کوکتل. بیش از مستند من انجام شده است فیلم کوتاه on Facebook. آنها تمایل دارند به جای طنز به جای نشان دادن شما یک دستور غذا. بیش از حد بسیاری از بار من در حال حاضر با موفقیت در گوشه ای که, بنابراین من می خواستم برای انجام کاری کمی متفاوت است. اما من شده اند کار بر روی جدید کوکتل. من مشغول به کار در تعمیر تراکتور!"

چگونه نگران هستند که شما در مورد آینده این صنعت ؟ "هنگامی که هتل بسته برای بازسازی و من همچنان به کار برای ریتز پاریس حتی اگر من مشغول به کار در لندن, نیویورک و توکیو در اکسپرس شرق و یا در هوایی فرانسه 380s. در طول این چهار سال من ملاقات بسیاری از جالب bartenders و بسیار پرشور هتل به طور کلی مدیران که منجر به اعتقاد من صمیمانه که جهان هتل کسب و کار خواهد شد و در حال حاضر reemerging بیشتر به صورت پویا تر و با قدرت تر از قبل. وجود دارد فقط خیلی مشتاق و پرشور مردم وجود دارد که ما را به غلبه بر تمام این لحظه مانع است."

چگونه آن را احساس به دور از همینگوی نوار دوباره برای یک دوره طولانی از زمان است ؟ "از همینگوی نوار شور است برای من و من همیشه فکر کردن در مورد آن و تیم من. به عنوان به زودی به عنوان آن را ممکن شد, اعضای تیم من آمد در اینجا به ناهار و شنا و صحبت کردن در مورد آینده است. نه تنها در مورد آینده همینگوی نوار بلکه کار است که آنها نیز در خانه های خود و برنامه های آینده. ما همه بسیار نزدیک و واتساپ کانال که همه ما برقراری ارتباط در چند بار در روز به اشتراک گذاری جوک ها و اطلاعات. من دائم, خوش, در حالی که نوار بسته شده به مدت سه ماه که در آن یک مشکل وجود دارد و نیز وجود دارد یک فرصت و من لذت بردم از این یک بار در طول عمر' شکستن و واقعا با حروف بزرگ بر آن است. من شده اند در تماس با مقدار زیادی از مشتریان من بسیاری از این سوپر مردم من شناخته شده برای بیش از 25 سال است. بنابراین اگر چه ممکن است دیپلماتیک بگم من افسرده و قرار دادن بر روی وزن و احساس کردند که جهان در حال تبدیل به خاکستری من در واقع از دست وزن و احساس بسیار سالم تر و به دنبال به جلو به حيرت آینده از هتل و رستوران ها و کافی میباشد."

چه در پاریس بود در حال حاضر ؟ "بیش از مستند من مراجعه پاریس. ما در قرنطینه و ما باقی ماند که در آن ما شد. پس من پشت کردم به پاریس, من می توانید ببینید تفاوت. وجود قوانین بهداشت در بانک وجود دارد و هنوز هم باور نکردنی در صف نانوایی و اداره پست. مردم در سوپر مارکت ها همه با پوشیدن ماسک و بسیاری در جاده ها بیش از حد. آن را قطعا مانند برخی از فیلم ترسناک. اما terrasses از کافه های پر شده تا تقریبا frighteningly پس همچنین بازارهای محلی به عنوان اگر چیزی اتفاق افتاده است; اما به نظر می رسد در مجموع فراموشی در موضوع Covid-19 و فاصله. یکی به اعتراف این که این عفونت هستند و در راه را به پایین و وجود دارد هیچ نشانه ای از موج دوم."

زمانی که می تواند ما را در انتظار بازگشایی برای همینگوی نوار و ریتز? "من امیدوارم که همینگوی نوار دوباره باز خواهد شد به زودی من می ترسم که من نمی داشتن اطلاعات کافی به عملی پاسخ دهد. من مانند بسیاری در این صنعت امیدوار هستم که ما می توانیم به طور کامل باز دوباره به زودی. شما ببینید ما اجازه باز به نصف ظرفیت است که قطعا پاسخ نیست. نصف ظرفیت است و این مسیر به سمت کسب و کار و ورشکستگی! همیشه بوده و همیشه خواهد بود."

چه خواهد بود ایده آل برای اولین بار نوشیدنی در نوار زمانی که آن را بازگشایی? "هنگامی که ما باز احتمالا به یک تمیز کردن ولگردی و قانونی شکنی است که می تواند برخی از زمان کوکتل به خواهد بود لعنتی خوب خشک مارتینی خدمت در یک کریستال شیشه کوکتل, مستقیم تا در 21°c با سه زیتون!"

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن