CompTIA تحسین مقدمه را قادر می سازد مجازی آنلاین نیروی کار آموزش عمل

CompTIA پیشرو اتحادیه جهانی فناوری اطلاعات (IT) صنعت با صدور بیانیه زیر را نسبت به دارچین راجرز معاون اجرایی ر

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

CompTIA پیشرو اتحادیه جهانی فناوری اطلاعات (IT) صنعت با صدور بیانیه زیر را نسبت به دارچین راجرز معاون اجرایی رئیس جمهور برای, دفاع, در, را قادر می سازد مجازی آنلاین نیروی کار آموزش عمل معرفی شده امروز در ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان توسط نماینده لوید Smucker (R-PA):

"این COVID-19 همه گیر ایجاد کرده است یک نیاز فوری برای smart سیاست های دولت و بودجه برای رسیدگی به چالش های قابل توجهی مواجه کارگران آواره و کشور ما بازار کار است. یک راه برای دریافت آمریکایی ها و بازگشت به کار را از طریق برنامه های آموزشی که upskill و reskill کارگران برای پر کردن مشاغل باز مانند در آن است. برای مثال CompTIA آخرین تحقیقات نشان می دهد کارفرمایان ایالات متحده ارسال شده بیش از 1.8 میلیون دهانه* * * * برای فناوری مشاغل در اولین نیمی از سال است."

"متاسفانه امروز میلیون ها نفر از آمریکایی ها نمی تواند به فرد در نیروی کار برنامه های آموزشی با توجه به همه گیر به این معنی که در حال حاضر بیش از همیشه فدرال و برنامه های دولت نیاز به حمایت مجازی با کیفیت بالا برنامه های آموزشی. این لایحه معرفی شده امروز با تشکر. Smucker می رود راه طولانی به سوی از بین بردن موانع موجود برای تاسیس کیفیت آنلاین و آموزش مجازی ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور فعال خواهد شد آمریکایی ها بلافاصله پس از دسترسی به خدمات آموزشی از امنیت خانه خود را.

"ما تحسین تشکر. Smucker برای معرفی این لایحه است. مانند نیروی کار و بهبود خدمات آموزشی عمل معرفی شده در اوایل این هفته در آمریکا توسط استیو Daines (R-MT) و لامار الکساندر (R-TN) این اسکناس را تسریع آنلاین و مجازی برنامه های آموزشی در سراسر کشور و کمک به آمریکایی ها خود را گسترش skillsets که برای پیدا کردن کار بعدی. ما مصرانه از کنگره به تصویب این حد مورد نیاز قانون است."

*منبع: CompTIA تحلیل سوزاندن شیشه ای فن آوری های کارگری بینش کار ارسال اطلاعات

در مورد CompTIA
The Computing Technology Industry Association (CompTIA) یک صدای پیشرو و مدافع $5.2 تریلیون جهانی فناوری اطلاعات اکوسیستم و بیش از 75 میلیون نفر در صنعت و فن آوری حرفه ای که طراحی پیاده سازی مدیریت و حفاظت از این فن آوری است که قدرت های جهان اقتصاد. از طریق آموزش و پرورش, آموزش, گواهینامه, دفاع, انسان دوستی و تحقیقات بازار CompTIA توپی برای پیشبرد صنعت فن آوری و نیروی کار خود را. بازدید www.comptia.org برای کسب اطلاعات بیشتر.

در مورد CompTIA بخش عمومی & وکالت
CompTIA پشتیبانی از سیاست های است که تاثیر مثبت بر توانایی این صنعت به توسعه, تولید و فروش راه حل ها در بازار جهانی است. ما کار به ترویج سرمایه گذاری و نوآوری, دسترسی به بازار, موثر, امنیت, سازگار, حریم خصوصی قوانین و مقررات کارآمد تهیه و تحقیق و توسعه است. به عنوان پیشرو در ارائه دهنده vendor-neutral این گواهینامه ما نیز حمایت از تلاش ها برای ترویج خوبی آموزش دیده ویژگی های نیروی کار. بازدید www.comptia.org برای کسب اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب