Coronavirus آن را به عنوان اتفاق افتاده است: آلمانی وزیران با هدف بازگشایی رستوران در عرض 2 هفته

آلمان می خواهد به بازگشایی این کشور در کافه ها و رستوران ها به عنوان اوایل به عنوان در این آخر هفته. در پایان

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

آلمان می خواهد به بازگشایی این کشور در کافه ها و رستوران ها به عنوان اوایل به عنوان در این آخر هفته. در پایان این دیدار همچنین صحبت کردن در حمایت از لغو محدودیت در مدارس و ورزش. دنبال DW برای آخرین.

  • انگلستان در حال حاضر بیش از هزاران مرگ و میر از ایتالیا آن را سنگین ترین-آمار کشور در اروپا
  • ماشین های آلمانی شرکت ها و سیاستمداران بالا بحث در مورد راه هایی برای افزایش فروش
  • ترکیه متعهد شده است تا بازگشایی تمام کلید کارخانجات دوشنبه آینده
  • دولت آلمان بادن-وورتمبرگ گفت: این امر اجازه می دهد مردم را به بازی گلف و تنیس دوباره

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

23:59 ما در حال حاضر این بسته به روز رسانی های زنده مقاله. برای همه آخرین coronavirus اخبار,بررسی پنج شنبه به روز رسانی در اینجا.

23:50 ما داروسازی جلعاد گفت که در مذاکرات با مواد شیمیایی و دارو سازان برای تولید آن coronavirus مواد مخدر remdesivir برای اروپا و آسیا و دیگر کشورهای در حال توسعه از طریق 2022.

Remdesivir دریافت FDA آمریکا اضطراری با استفاده از مجوز به عنوان درمان برای COVID-19 بيمار. جلعاد گفت: این اهدا اولین 1.5 میلیون دوز از دارو.

23:00 تگزاس فرماندار گرگ ابوت اعلام کرد که ناخن و مو سالن و باربر مغازه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن در دولت از روز جمعه. او همچنین اعلام کرد که ورزشگاه و ساختمان های اداری را مجاز به بازگشایی در مارس 18.

"ما باید آهسته گسترش در تگزاس اما این واقعیت باقی می ماند این است: به عنوان آن می ایستد امروز هیچ درمانی برای COVID-19" او گفت:.

کسب و کار خواهد شد انتظار می رود به دنبال اجتماعی فاصله قوانین هنگامی که آنها بازگشایی شده است. ابوت همچنین توصیه می شود که افراد بالای 65 سال و یا کسانی که با شرایط پزشکی باید همچنان به خود منزوی در خانه. این ویروس به کشته شدن بیش از 900 نفر در دولت است.

22:25 اولین شهرهای بزرگ در برزیل اجرا شده مستند اقدامات در روز سه شنبه به نگرانی در مورد تاثیر شیوع این بیماری در کشور خدمات بهداشتی و درمانی.

این مستند اقدامات عبارتند از سائو لوئیس پایتخت Maranhao دولت و همچنین سه نفر دیگر از شهرستانهای اطراف. در مجموع 1.3 میلیون نفر در شمال شرقی کشور تحت تاثیر این اقدامات که بار مردم را از رفتن به خارج به جز برای خرید مواد غذایی و پزشکی و یا تمیز کردن وسایل. این مستند این است که با توجه به آخرین تا زمانی که حداقل May 14.

برزیل سخت ترین-آمار کشور در آمریکای جنوبی با 110,156 مورد تأیید و 7,485 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز COVID-19 ردیاب. رئیس جمهور Jair Bolsonaro به عنوان تهدید ویروس در حالی که روش های به دست زدن به شیوع متنوع به طور گسترده در سراسر کشور است.

21:46 در لهستانی سنا است رد یک پیشنهاد برای برگزاری این کشور ممکن است به 10 ریاست جمهوری انتخابات توسط پستی رایایجاد یک مانع عمده برای حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) ،

دولت شده است هل دادن به برگزاری انتخابات به عنوان برنامه ریزی شده با وجود در جریان بیماری همه گیر کوروناویروس با این استدلال که رأی برگزار می شود با خیال راحت.

لهستان مخالف است که کنترل سنا استدلال کرد که پست الکترونیکی-در-برگه های رای به اندازه کافی کاهش خطرات بهداشتی. پستی رای طرح نیز به شدت مورد انتقاد قرار نگرانی که عجله با هم پرتاب انتخابات ممکن است نگه دارید تا به استانداردهای دموکراتیک است.

مجلس باید حرف آخر این هفته در این لایحه است. این PiS حزب اتحاد اندکی اکثریت در مجلس اما چهره بخش در درون صفوف خود را بیش از این فشار برای برگزاری انتخابات در میان همه گیر.

21:15 Airbnb اعلام کرد که این تخمگذار کردن 25 درصد از کارمندان خود را به گردشگری و سفر, صنایع, صورت کاهش شیب با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

برایان Chesky مدیر عامل شرکت خانه-به اشتراک گذاری پلت فرم اعلام کرد که این حرکت در یک پست وبلاگ گفت: برای کاهش تاثیر "تیم در تمام Airbnb." از شرکت 7,500 کارگران 1,900 را به اجازه رفتن. این شرکت همچنین کاهش سرمایه گذاری خود را در هتل ها و تولید فیلم و دیگر مناطق که لازم نیست به طور مستقیم حمایت از هسته آن خانه های کسب و کار.

"ما در مجموع زندگی از طریق دلخراش ترین بحران از طول عمر ما" Chesky نوشت. Airbnb لیست حدود 7 میلیون و خواص در وب سایت خود را.

20:00 به آرامی اما مطمئنا در سراسر اروپا نشانه هایی از زندگی قابل مشاهده هستند در خیابان های بالا در مدارس و محل های کار به عنوان کشور شروع به بلند خود را COVID-19 مستند اقدامات است. نگاهی به ما گالری عکس به دنبال که در آن آزادی بازگشته اند.

19:01 آلمان است که برای هدف در سراسر کشور کنترل می شود بازگشایی کافه ها و رستوران ها ممکن است بین 9 و 22 مه آژانس خبری DPA گزارش کرده است پس از یک کنفرانس ویدئویی از اقتصاد دولتی وزیران با آلمان فدرال وزیر اقتصاد پیتر Altmaier. بازگشایی تسهیلات گردشگری تحت بررسی است برای پایان ممکن است.

18:07 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان صحبت کردن در حمایت از بلند کردن اجسام بیشتر coronavirus محدودیت در آلماناز جمله کسانی قرار داده شده در مدارس و رویدادهای ورزشی است.

با توجه به منابع که با حضور دیجیتال, پارتی, دیدار مرکل محافظه کار مسیحی Democratics به صدراعظم اذعان کرد یک "فهم" میل به بیشتر محدودیت ها برداشته شود و گفت که او به نفع a step-by-step بازگشایی مدارس و مهد کودک و بزرگ و کوچک رویدادهای ورزشی.

مرکل گفت که چنین تصمیم گیری خواهد شد تصمیم گرفت در یک دولت توسط دولت در سطح است که می گوید باید مطمئن شوید که مراحل جدید به استراحت محدودیت نیست از بند باز کردن موج دوم از عفونت. صدراعظم گفت: او حمایت منطقه ای مدرج رویکرد به لغو محدودیت که در آن عفونت رای در یک منطقه داده شده است در نظر گرفته شود قبل از اقدامات امنیتی وجود دارد و آرام است.

17:31 ده ها تن از اعضای یک جامعه بومی در اکوادور ناپدید شده اند به جنگل های بارانی آمازون برای پناهگاه از ترس جامعه خود را می تواند از بین برود توسط coronavirus. این 744-عضو Siekopai ملت در امتداد مرز بین اکوادور و پرو 15 تایید موارد COVID-19. دو سالمند رهبران درگذشت پس از نمایش علائم عفونت این گروه گفت.

پس از جامعه اول مرگ و میر در اواسط ماه آوریل Siekopai رهبران خواسته اکوادور دولت برای منزوی کردن و تست و اعضای آن است. Piaguaje گفت: آنها تا به حال دریافت پاسخ.

"ما نمی خواهیم مردم ما گفته بودند که 700 نفر از ما و در حال حاضر وجود دارد 100. چه رسوایی از آن خواهد بود برای دولت اکوادور به ترک ما با یک داستان غم انگیز در قرن 21" او گفت:.

ده ها تن از کودکان و افراد مسن Siekopai باید از آنجا فرار کرد و در کیکس به Lagartococha زیادی تالاب در مرکز جنگل برای فرار از عفونت است. دیگر گروه های بومی در اکوادور نیز موارد گزارش شده از coronavirus. گروه های بومی در پرو در ماه آوریل شکایت با سازمان ملل متحد گفت: دولت در معرض خطر ارتکاب "ethnocide انفعال."

سازمان های حقوق بشر کار در اکوادور می گویند وزارت بهداشت در غفلت این جوامع بسیاری از کسانی که هنوز برای دریافت تست و یا تجهیزات پزشکی.

"آنها در معرض خطر جدی جسمی و فرهنگی نیز گسترش COVID-19 در خاک خود گفت:" ماریا اسپینوزا یک مدافع حقوق بشر با گروه آمازون مقدم است.

16:18 رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: ما را عمومی گزارش خود در مورد ریشه های coronavirusرا ارائه جزئیات و یا می گویند زمانی که آن اتفاق می افتد.

"ما خواهد بود با گزارش بسیار قطعی بیش از یک دوره از زمان" رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید در روز سه شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و این باورند که coronavirus سرچشمه در یک آزمایشگاه در چین یک ایده در اصل تبلیغ توسط نظریه پردازان توطئه است که رد شده است توسط اکثریت جامعه علمی است. در همین حال کاخ سفید, مشاور اقتصادی, Kevin Hassett گفت: انتظار ما کاهش نرخ بیکاری در صدر 16 درصد در ماه آوریل با توجه به خرید اینترنتی از شیوع کروناویروس.

"من حدس می زنم در حال حاضر آن را برای رفتن به شمال از 16 درصد شاید به عنوان بالا به عنوان 20 درصد" Hassett گفت: در مصاحبه با سی ان ان در مورد نرخ بیکاری دولت فدرال گزارش روز جمعه. "بنابراین ما به دنبال در احتمالا بدترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ. آن را فوق العاده منفی شوک بسیار وحشتناک شوک است."

نرخ بیکاری در ماه مارس بود 4.4% از 3.5% در ماه فوریه است.

15:25 یک coronavirus واکسن توسعه یافته به طور مشترک توسط آلمان و آمریکا اجرا خواهد شد به انسانی افراد مورد آزمایش در ایالات متحده شرکت های درگیر را تایید کرده اند.

شرکت آلمانی Biontech و ما بر اساس فایزر در حال حرکت رو به جلو با یک کارآزمایی بالینی BNT162 — یک mRNA واکسن در آمریکا پس از آزمايشات اوليه انجام شده در آلمان است.

تا 360 داوطلبان سلامت هستند واکسینه شود در ایالات متحده مطالعه است. محاکمه خواهد شد و در ابتدا تنها شامل آزمون افراد بین سنین 18 و 55. کنندگان مسن تر خواهد بود بعدا اضافه شده است.

دور دوم آزمون شامل 200 داوطلب در همان محدوده سنی برگزار خواهد شد در آلمان است.

اولین نتایج انتظار می رود در ماه ژوئن. اگر نتایج امیدوار کننده آزمایشات خود ادامه خواهد داد و با هر دو سالم و در معرض خطر ،

15:00 بیش از 70 درصد از coronavirus موارد شناسایی بیش از 24 ساعت گذشته در اسپانیا شده اند و کارکنان پزشکیکشور وزارت بهداشت گفته است. موارد جدید به اوج خود رسید در اسپانیا بیش از یک ماه پیش. چهره های جدید در تایید توافق احتمالی در روند نشان می دهد که متخصصان پزشکی حسابداری برای اکثر عفونت های جدید.

اسپانیا ثبت کرده است بیش از 250.000 موارد COVID-19 پس از وقوع آغاز شد. برخی از 18 ٪ از عفونت یا 43,956 موارد — شد سلامت کارکنان یک "قابل توجه وقوع" با توجه به سر از وزارت بهداشت, اورژانس بخش فرناندو سیمون.

دو بيمارستان بزرگ در سخت-آمار مناطق مادرید و کاتالونیا بود "11% ميزان عفونت در میان کارکنان" او گفت:. در کل این عفونت خفیف بوده اند گفت: به عنوان کارکنان تمایل به جوان. میزان مرگ و میر در میان بهداشت و درمان کارگران شد 0.1% در مقایسه با 7.8 درصد جمعیت عمومی است.

14:59 خودروساز آلمانی فولکس واگن با پشتیبانی از دولت آلمان تبدیل خواهد شد یکی از قدیمی آن کارخانه در آفریقای جنوبی به یک coronavirus درمان, درمانگاه. این مرکز واقع در پورت الیزابت در کیپ شرقی استان به اندازه کافی بزرگ است برای 4,000 تخت, رئیس فولکس واگن آفریقای جنوبی توماس Schäfer روز سه شنبه گفت. اولین بخش از درمانگاه باز خواهد شد در 6 هفته با اولیه 1400 تخت. از آنجا مرکز گسترش خواهد یافت به عنوان لازم Schäfter گفت. کلینیک اجرا خواهد شد توسط دولت آلمان خواهد شد که همچنین سرمایه گذاری بیشتر از نوسازی.

این 66,000-متر مربع (710,000-فوت مربع) کارخانه بسته شده است پس از پایان 2019. فولکس واگن بوده است در روند فروش آن است.

14:15 آلمان به دنبال اقدامات برای تحریک آن صنعت خودرو به سمت "بیشتر نوآورانه خودرو فن آوری گفت:" آنجلا مرکل سخنگوی Steffen Seibert پس از یک جلسه مربوط به این کشور است خودروسازان, آنگلا مرکل و مقامات دولتی بالا.

دولت با تاخیر در تصمیم گیری خریداران خودرو ارائه مشوق های مالی یک حرکت خواست با خودروسازان برای افزایش تقاضا است. به جای آن آنها خواهد ادامه مذاکرات در یک "گروه کاری" و سپس به بحث در مورد نتایج — احتمالا از جمله خریدار پاداش — در اوایل ماه ژوئن است.

ادامه مطلب: مرکل صنعت خودرو سر نگه coronavirus ویدئو کنفرانس

14:09 دولت حمایت هکرها در حال تلاش برای "به دست آوردن اطلاعاتی" از بهداشت و موسسات تحقیقاتی مشغول به کار در واکنش جهانی به شیوع کروناویروس انگلستان و مقامات ایالات متحده گفته اند.

ما Cybersecrutiy و زیرساخت های سازمان امنیت و انگلستان National Cyber Security مرکز گفت: در یک بیانیه مشترک به اشتراک گذاشته سهشنبه که هکرها "به طور فعال با هدف قرار دادن سازمانهای درگیر در هر دو سطح ملی و بین المللی COVID-19 پاسخ."

آنها گفتند این حملات شد و به احتمال زیاد بخشی از تلاش برای "به دست آوردن اطلاعاتی در سطح ملی و بین المللی بهداشت و درمان سیاست و یا به دست آوردن اطلاعات حساس در COVID-19 مربوط به تحقیقات" آژانس گفت.

به طور جداگانه آلمانی دادستان فدرال در روز سه شنبه با صدور حکم بازداشت برای یک هکر مشکوک به نفوذ به سیستم های کامپیوتری از پارلمان آلمان به نمایندگی از روسیه هوش.

13:53 ایالت نیویورک گزارش کرده است 1,700 قبلا نامعلومی coronavirus مرگ و میردر یک لیست به روز شده منتشر اواخر دوشنبه شب. لیست حساب قبلا گزارش نشده و میر در خانه های پرستاری و مراقبت از بزرگسالان امکانات قرار دادن دولت تحت فشار برای, چگونه آن را به کار گرفته حفاظت از ساکنان آسیب پذیر از این ویروس مرگبار است.

لیست جدید از مرگ و میر ناشی از فرماندار اندرو کومو را اداره می گوید که حداقل 4,813 ساکنان با تایید و یا فرض موارد coronavirus اند و در 351 دولت 613 خانه های پرستاری پس از آوریل 1. خانه سالمندان مرگ و میر به حساب بین یک چهارم و یک پنجم از نیویورک مجموع coronavirus مرگ و میر. این آمار و ارقام جدید نشان می دهد که 22 خانه های سالمندان به حال حداقل 40 کشته و 64 خانه به بین 20 و 49 مرگ و میر.

در اوایل ماه مارس زمانی که نیویورک هنوز هم تا به حال تعداد نسبتا کمی از تایید موارد COVID-19, Cuomo وعده داده بود را به یک "فرصت" برای محافظت از ساکنان خانه سالمندان. این آمار و ارقام جدید نشان می دهد که خانه های پرستاری بودند سخت تر ضربه توسط ویروس از آنچه قبلا تصور. بیش از 19000 نفر در ایالت نیویورک تسلیم به کوروناویروس.

13:09 عنوان بایرن و زاکسن-آنهالت در کشور آماده سازی برای بازگشایی خود را در رستوران ها و هتل ها آلمان گردشگری کمیسر توماس Bareiss گفت که در نظر گرفتن تعطیلات تابستان باید ممکن باشد در آلمان و بسیاری دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

"این شامل در درجه اول ما کشورهای همسایه مانند اتریش, فرانسه, بلژیک, لهستان, هلند," او گفت: پخش عمومی چیست ؟ "اما من نمی خواهد ثبت نام کردن دیگر مناطق اروپا مانند جزیره بالئارس (اسپانیایی الجزایر از جمله مایورکا و Ibiza) و یا جزایر یونانی," او گفت:.

ادامه coronavirus همه گیر تعطیل کرده است مرزها و فلج سفر در سراسر جهان است. روز سه شنبه اما کشورهای آلمان از بایرن و زاکسن-آنهالت در کشور اعلام کرد قصد دارد برای باز کردن مهمان نوازی و گردشگری بخش های تحت سخت اقدامات بهداشتی تا پایان ماه. باواریا برتر مارکوس Söder گفت: دولت خود را ساکنان باید ماندن در بایرن در طول پنطیکاست آخر هفته شروع می شود که در آوریل 30th.

"هر کس در اینجا آنها ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان ماندن در اینجا در حال حاضر," او گفت:.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شد "بیش از حد به زودی به می گویند" اگر مردم خواهد بود قادر به گرفتن تعطیلات تابستان امسال است.

"آنچه می توانم بگویم این است که ما را محدود می کند عمده مسافرت های بین المللی و حتی در طول تعطیلات تابستان," او گفت:. "ما در میان اروپایی ها و بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر تکامل می یابد ما ممکن است به کاهش است که کمی بیشتر" فرانسه در یمن گفت:, و اضافه کرد که اطلاعات بیشتری در دسترس خواهد بود در اوایل ماه ژوئن است.

13:08 فرانسه بحث coronavirus ردیابی برنامه StopCovid آماده خواهد شد در ژوئن 2 کشور وزیر فن آوری دیجیتال Cedric ای گفت: فرانسه BFM تلویزیون کسب و کار. این برنامه که با هدف ردیابی کسانی که دارای آزمایش مثبت برای coronavirus در یک پیشنهاد برای جلوگیری از شیوع بیماری است موجب بحث در فرانسه بیش از نگرانی های حریم خصوصی. نخست وزیر فرانسه فیلیپ ادوارد پیشنهاد کرد که با استفاده از تماس با ما-ردیابی نرم افزار می توان به ارائه یک رای اما هیچ تاریخ تنظیم شده است.

دولت فرانسه همچنین متهم اپل در روز سه شنبه تضعیف آن تلاش برای مبارزه با کروناویروس با امتناع از کمک های خود را از اپل بیشتر سازگار با StopCovid برنامه. تماس با ما-برنامه ردیابی خواهد استقرار بلوتوث از ویژگی های است که اجازه می دهد تا تلفن را به ارتباط برقرار کردن با دستگاه نزدیکی برای کمک به تشخیص زمانی که کاربران در تماس با افرادی که به طور بالقوه حمل coronavirus.

اپل اپل به طور معمول دسترسی به بلوتوث مگر اینکه کاربر به طور فعال در حال اجرا برنامه. مقامات امنیتی فرانسه می خواهید اپل برای تغییر تنظیمات برای اجازه دسترسی برنامه بلوتوث در پس زمینه به طوری که آن است که همیشه در.

"اپل می تواند به ما کمک نرم افزار کار حتی بهتر بر روی آی فون. آنها نمی خواست به انجام این کار" Cedric O اعلام کرد. "با توجه به این که یک شرکت بزرگ است که در حال انجام است تا به خوبی از لحاظ اقتصادی است نه کمک به دولت در بحران اوکراین"

وزیر افزود که StopCovid باید آماده ژوئن صرف نظر از اپل موضع و خواهد وارد یک مرحله تست در هفته مه 11 هنگامی که فرانسه شروع می شود و به سهولت آن مستند. یک سخنگوی اپل در فرانسه کاهش یافته است به نظر.

در همین حال بریتانیا خواهد شد و شروع به تست خود COVID-19 ردیابی برنامه در جزیره موجود زنده از شنبه.

12:53 اتریش باز از مغازه های کوچکتر DIY و مراکز باغ در اواسط ماه آوریل است موجب جدید سنبله در, عفونت, سلامت, مقامات گفت. وزیر بهداشت رودولف Anschober گفت که داده ها نشان می دهد "که ما موفق این برای اولین بار باز کردن مرحله به خوبی."

"وضعیت بسیار ثابت بسیار پایدار است که واقعا بسیار بسیار مثبت وضعیت خوب," او گفت:.

اتریش یکی از اولین کشور در اروپا برای تحمیل یک مستند در اواسط ماه مارس. آن را نیز در میان اولین به سهولت برخی از اقدامات در مارس 14. آن است که تا کنون دیده 15,650 موارد و 606 مرگ و میر تا پایین ترین نرخ سرانه از آلمان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز موسسه.

با دوره کمون طولانی از کروناویروس جدید, آخرین رقم را نشان نمی دهد اثرات اخیر شل شدن از محدودیت های که دیدم مو سالن بزرگتر مغازه ها و ارائه دهندگان خدمات باز کردن درهای خود را در تاریخ 1 مه. کشور, رستوران ها, میله, موزه ها و هتل ها نیز مجموعه ای برای باز کردن این ماه است.

در همان زمان Anschober و وزیر کشور کارل Nehammer مردم خواست به پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی.

"شخصی مسئول و نظم و انضباط باقی می ماند مهم ترین چیز به خاطر موج دوم ممکن است از عفونت) باید تبدیل به یک سونامی" گفت: Nehammer.

12:22 آلمان به احتمال زیاد خواهد شد در صورت دوم و موج سوم از coronavirus عفونت با توجه به سر از کشور های رسمی کنترل بیماری موسسه. موج دوم خواهد آمد "با یقین" گفت: Lothar Wieler از رابرت کخ موسسه اضافه کرد که اکثر کارشناسان به اشتراک گذاری این باور است.

"این یک بیماری همه گیر" او به خبرنگاران در برلین. "و در یک همه گیری این ویروس باعث بیماری تا زمانی که 60 تا 70 درصد از جمعیت آلوده است."

Wieler همچنین اشاره کرد: "بسیار خوب اخبار" روزانه عفونت انداختن به یک طیف بین 700 و 1600 در روزهای اخیر. در روزهای اولیه از عفونت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان موجب انتقاد کرد و گفت که 60 درصد به 70 درصد از جمعیت آلمان ممکن است آلوده با نخست وزیر چک Andrej بابیان متهم او را از وحشت.

12:02 جنوب غربی آلمان در ایالت بادن-وورتمبرگ بیشتر آرامش خود را coronavirus مربوط به محدودیتاجازه می دهد تا "تماس با ما ورزش در فضای باز" دوباره از هفته آینده. وزیر رئیس جمهور Winfried Kretschmann روز سه شنبه اعلام کرد این اقدامات جدید است که اجازه می دهد برای ورزش در فضای باز مانند گلف و تنیس بازی می باشد که شرکت کنندگان می توانند به راحتی حفظ فاصله قوانین.

در همان اطلاعیه Kretschmann اضافه شده است که او در حمایت از یک هماهنگ در سراسر کشور رویکرد به شل شدن محدودیت. "شما نمی توانید اقامت هم اگر همه تصمیم گرفته است در پیشبرد آنچه که آنها می خواهند به انجام," او گفت:.

11:54 بایرن اجازه خواهد داد که باغ آبجو به بازگشایی در 18 مه با رستوران ها به دنبال یک هفته بعد لیگ برتر مارکوس Söder گفت. هتل ها نیز از سرگیری عملیات قبل از پایان ماه مه.

"زمان آن رسیده است که برای یک محتاط بازگشایی مجدد" Söder گفت: در روز سه شنبه.

وی مدافع به صرف پنطیکاست آخر هفته — مارس 30 و 31 — در آلپ دولت و به مقاومت در برابر اصرار به سفر.

"هر کس در اینجا در حال حاضر آنها ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان ماندن در اینجا در حال حاضر," او گفت:.

بایرن اولین دولت برای معرفی دقیق مستند اقدامات با هدف کاهش عفونت کروناویروس. در روز سه شنبه Söder همچنین اعلام کرد کاهش محدودیت و گفت که نیمی از kindergartners خواهد بازگشت به مراکز مهد کودک قبل از پایان ماه.

11:38 اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه از لوکزامبورگ به نام در آلمان به بازگشایی خود را به اشتراک گذاشته اند. حرکت به شرح زیر است آلمان اعلام کرد که محدودیت های مسافرتی را در محل باقی می ماند حداقل تا زمانی که ممکن است 15. آلمان نیز حفظ کنترل بر گذرگاه های مرزی به اتریش و سوئیس و فرانسه و دانمارک اما نه با بلژیک یا هلند. برلین می گوید: چک شد فقط معرفی "که در آن به نظر می رسد لازم" را برای جلوگیری از گسترش عفونت است. دیگر آلمانی های همسایه مانند لهستان و جمهوری چک را به خود بسته و خود را در مرز با آلمان است.

در روز جمعه, لوکزامبورگ, وزیر خارجه ژان Asselborn نوشت: به آلمان وزیر کشور میزبان Seehofer در اعتراض به این اقدام هشدار داد که "مرز تعطیلی و کنترل باعث رشد نارضایتی در میان مردم در هر دو طرف است."

لوکزامبورگ است که تا کنون دیده 96 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آن 620,000 جمعیت. این مرگ و میر کوچکتر از در هر دو کشور بلژیک و هلند. ثروتمند دوک نیز بسیار متکی به کارگران خارجی رفت و آمد از کشورهای همسایه.

10:45 خطوط هوایی اسکاندیناوی (SAS) اعلام کرد که روز سه شنبه آن را به حال امن دولت حمایت خط اعتباری به ارزش 3.3 میلیارد کرون (€308 میلیون $336 میلیون دلار) برای کمک به مقابله با تاثیر از coronavirus همه گیر است که ریشه بسیاری بین المللی حمل و نقل هوایی.

وام اجازه می دهد تا SAS برای دسترسی به منابع مالی برای حمایت از نقدینگی خود را برای سه سال و 90% تضمین شده توسط سوئدی و دانمارکی دولت. در اواسط ماه مارس SAS furloughed 90 درصد از کارکنان آن و در اواخر ماه آوریل این شرکت هواپیمایی گفت: آن تخمگذار کردن 5,000 کارکنان – حدود 40 درصد از نیروی کار شرکت.

Coronavirus همه گیر است آمار خطوط هوایی سخت تعلیق بسیار جهانی مسافرت هوایی. اروپا بزرگترین بودجه های هواپیمایی Ryanair دیدم 99.6 ٪ کاهش در تعداد مسافر در ماه آوریل در حالی که کوچکتر مجاری کم هزینه حامل Wizz هوا گفت: تعداد کاهش یافت و 98 درصد در آوریل نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

10:33 بیش از 32000 نفر در بریتانیا درگذشت مشکوک به COVID-19 مارک بالاترین رسمی تلفات گزارش شده در اروپا است.

کل که شامل چهره های از انگلستان و ولز اسکاتلند و ایرلند شمالی بیش از که از ایتالیا بود که قبلا در اروپا بدترین آمار کشور است. ایتالیا در حال حاضر شناخته شده است و در مجموع مرگ و میر 29,079. اما ایتالیا و انگلستان باید روش های مختلف ضبط و میر.

09:37 اسپانیا نرخ بیکاری دوباره افزایش یافت در ماه آوریل با یک رکورد 5.2 میلیون نفر در حال حاضر به طور کامل یا تا حدودی بسته به مزایای بیکاری پس از یکی از دقیقترین coronavirus مستندات آورده و اقتصاد متوقف.

با توجه به وزارت کار تعداد زیادی از مردم ثبت نام به عنوان بیکار افزایش 7.97% در ماه آوریل از یک ماه زودتر و یا توسط 282,891 مردم — خروج از 3.8 میلیون نفر از کار. اسپانیا تا به حال به طور متوسط ماهانه 548,000 کمتر شغل در ماه آوریل نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

مناطق بیشتر تحت تاثیر بیکاری هستند کسانی که با وابستگی بالا در گردشگری مانند اندلس.

اسپانیا و هزینه از مزایای بیکاری در ماه گذشته افزایش یافت 207% از سال قبل به رقم 4.5 میلیارد – ساخت و آن را "بالاترین هزینه در تاریخ" از بیکاری, خدمات, در, اسپانیا, وزیر امور خارجه برای استخدام, Fabian Perez ری گفت: در یک کنفرانس خبری.

08:50 به نرخ تولید مثل برای coronavirus در آلمان در حال حاضر حدود 0.71با توجه به رابرت کخ موسسه یک کاهش کوچک از روز دوشنبه ،

نگه داشتن نرخ انتقال زیر 1 — به این معنی که هر فرد آلوده به این ویروس را به دیگری — است که به طور گسترده دیده می شود به عنوان یک پیش نیاز برای بلند کردن اجسام مستند اقدامات است.

07:30 ورزش حرفه ای است و از سرگیری در کره جنوبی پس از coronavirus خاموش کردن و شروع با تاخیر آغاز فصل بیس بال در روز سه شنبه.

South Korea's new baseball season opening game between the SK Wyverns and the Hanwha Eagles starts at a ballpark in Incheon, west of Seoul, on May 5, 2020. (picture-alliance/Yonhap)

استادیوم مثل این یکی در اینچئون پر شد تنها با بازیکنان و مطبوعات

طرفداران بودند اجازه ورود به ورزشگاه در همه.

بازیکنان باید درجه حرارت خود را چک دو بار قبل از بازی و پوشیدن ماسک صورت در همه مناطق به جز زمین بازی و dugouts.

بازیکنان نیز خواسته شده است و نه لرزش دست و یا ارز بالا-سپاس در حالی که در یک تقسیم ممنوع است.

Cameraman walks through an empty baseball stadium, stood next to posters of spectators place on the empty seats. (picture-alliance/dpa/AP/Lee Jin-Ma)

طرفداران اجازه نداشتند در استادیوم اما توهم حضور خود را (به همراه ماسک صورت) ارائه شد از طریق پوستر قرار داده و در برخی از صندلی

کره جنوبی لیگ برتر فوتبال از سر گرفته خواهد شد در روز جمعه تحت شرایط مشابه در حالی که زنان داخلی مسابقات گلف است که برنامه ریزی شده برای هفته آینده.

07:00 چین ثبت یک مورد جدید از coronavirus در روز سه شنبه و صفر, مرگ و میر, مارک سه هفته پس از آن ثبت coronavirus مربوط به مرگ و میر.

به گفته مقامات در سلامت ملی کمیسیون 395 نفر باقی مانده تحت درمان در بیمارستان در حالی که 949 تحت انزوا و مشاهده — یا به عنوان موارد مشکوک و یا پس از آزمایش مثبت برای این ویروس با وجود نشان دادن هیچ نشانه ای ندارند.

چین گزارش کرده است 4,633 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در میان 82,881 موارد است.

این کشور به آرامی از سرگیری عمومی حوادث پس از ماه از مهار تلاش های مربوط به سخت سفر محدودیت quarantining تست و مورد ردیابی سیاست.

05:50 بریتیش جدید فروش خودرو کاهش یافت, حدود 97 درصد در ماه آوریل به حدود 4,000 اتومبیل های بسیاری از آنها را به ناوگان خرید توسط شرکت های. این پایین ترین ماه تنها رقم در بریتانیا از ماه فوریه سال 1946.

از رکود خارج شده در داده های اولیه از لندن مبتنی بر جامعه از موتور تولید کنندگان و معامله گران (SMMT) آمد به کارخانه ها و نمایندگی بسته به عنوان بخشی از محدودیت در فعالیت است. بدن کامل-پیش بینی سال نیز غرق به 1.68 میلیون ثبت نام در مقایسه با سال گذشته در مجموع 2.31 میلیون ماشین.

مستندات سراسر اروپا را محدود به حرکت میلیون ها نفر از مردم و بسته بسیاری از کسب و کارهای در نظر گرفتن یک ضربه در یک صنعت در حال حاضر مبارزه با تغییر فن آوری حتی قبل از وقوع.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تنظیم شده است برای برگزاری یک نشست فوق العاده در روز سه شنبه صبح از طریق ویدئو کنفرانس با هنرپیشه ی برجسته ی کشور از 16 ایالت فدرال و نمایندگان اصلی آلمانی تولید کنندگان خودرو از جمله فولکس واگن و دایملر و بی ام و.

Carmarkers را آغاز کرده اند که برخی از سرگیری عملیات در اروپا پس از دو هفته وقفه اما بسیاری از کارکنان قرار داده شده است در کردند با دولت در برداشتن بسیاری از آنها باقی مانده پرداخت.

05:10 اقتصاد استرالیا است و از دست دادن AU$4 میلیارد دلار (حدود €2.4 میلیارد دلار یا $2.6 میلیارد دلار) در هر هفته در میان آن جاری coronavirus shutdown با توجه به ارقام اعلام شده توسط آن وزارت خزانه داری.

"برای هر هفته اضافی که محدودیت های فعلی باقی می ماند در محل خزانه تخمین می زند که نزدیک به 4 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت در فعالیت های اقتصادی از یک ترکیبی از کاهش مشارکت نیروی کار و کاهش بهره وری و کاهش مصرف" گفت: خزانه دار جاش Frydenberg.

در حالی که این کشور با موفقیت مسطح منحنی ویروس دیده است ثابت کاهش تعداد موارد جدید ثبت شده در هر روز بیش از یک میلیون کارگر نیز شغل خود را از دست. با توجه به اداره آمار استرالیا, کشور دیده است 7.5% کاهش در اشتغال, در حالی که 31 درصد از خانواده ها با آن مواجه اند بیشتر مشکل مالی در پنج هفته منتهی به مارس 18.

03:45 در آلمانتعداد COVID-19 مرگ و میر افزایش 139 آوردن این کشور در مجموع به 6,831 با توجه به آخرین آمار و ارقام منتشر شده توسط موسسه کخ رابرت برای بیماری های عفونی در روز سه شنبه.

روزانه مرگ و میر افزایش قابل توجهی نسبت به روز قبلی 43 گزارش جدید مرگ اگر چه آلمان ارقام تمایل به پرش در آغاز هفته که مقامات بهداشت فایل ارقام از آخر هفته. تعداد موارد تایید شده ثابت باقی مانده است و افزایش توسط 685 به کل از 163,860 coronavirus موارد است.

03:10 به دور از ما در اینجا آخرین از بقیه از شمال و جنوب امریکا:

کانادا: این کشور بدترین ضربه استان کبک شروع آرامش بخش coronavirus محدودیت در روز دوشنبه در برخی از فروشگاه های مجاز به بازگشایی — به جز در مونترال. کانادا و دومین شهر بزرگ و شیوع کانون بود و با توجه به بازگشایی مغازه ها در هفته آینده, اما پایان مستند شده است تحت فشار قرار دادند به مارس 18. کبک حساب بیش از نیمی از کشور را 4000 نفر کشته و نزدیک به 62,000 موارد است.

مکزیک: وزارت کشور هشدار داد دولت تهدید به زندان به منظور اجرای مستندات برای مبارزه با ویروس. این هشدار پس از قانونگذاران در ایالت Queretaro تصویب لایحه تهدید زندان و شرایط چهار تا شش سال برای افرادی که نقض مستند. مکزیک وارد شده بیش از 1400 مورد جدید در روز دوشنبه آوردن مجموع موارد به 24,905 و در مجموع مرگ و میر 2,271

گواتمالا: اخراج پرواز های از ایالات متحده آمریکا هستند و با توجه به رزومه واشنگتن پس از توافق برای تست همه اخراج مهاجران برای COVID-19. گواتمالا به حالت تعلیق اخراج پروازها از ما پس از 44 نفر تست مثبت برای این ویروس در یک پرواز در اواسط ماه آوریل است. مهاجران اخراج از ایالات متحده نیز بنا به گزارش ها در مواجهه با آزار و اذیت در گواتمالا بیش از ترس که آنها می توانند حامل ویروس. گواتمالا وارد شده 730 coronavirus موارد و 19 مرگ و میر تا کنون.

هندوراس: صدها نفر از مردم با مسدود کردن بخشی از بزرگراه خارج از شهر تگوسیگالپا برای جلوگیری از مجالس ترحیم برای افرادی که فوت کرد با توجه به COVID-19 از وقوع در محله خود. برخی از 300 نفر سوخته لاستیک و با استفاده از تخته سنگ برای جلوگیری از بزرگراه خارج از نگرانی هایی است که عزاداری اعضای خانواده می تواند از گسترش این ویروس به جوامع محلی. هندوراس ثبت شده 1,055 موارد و 82 و میر تا کنون.

برزیل: رهبران جوامع بومی خواسته اند سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای راه اندازی یک صندوق اضطراری برای کمک به محافظت از مردم خود را از تهدید SARS-CoV-2 بیماری همه گیر.

تعدادی از مردم بومی در برزیل که درگذشت از coronavirus افزایش یافته است به 18 با توجه به بومی چتر ، اما دولت برزیل تنها گزارش رسمی شش نفر از مرگ و میر.

در ضمن برزیل وزیر بهداشت نلسون Teich روز دوشنبه مورد مناقشه نیاز به راه اندازی یک بیمارستان جدید برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس در سخت-آمار آمازون شهر مانائوس. بیمارستان در شهرستان در حال ضعف و مقامات با توسل به دفن COVID-19 قربانیان در گورهای دسته جمعی.

شیلی: وزارت بهداشت می گوید: تعداد موارد تایید شده از رمان coronavirus عفونت بیش از 20 ، 000 با 270 مرگ و میر. تعدادی از بستری شدن در بیمارستان وجود دارد گفت: به plateaued.

این کشور یکی از آمریکای جنوبی ترین کشورهای توسعه یافته و آن را به دست آورد برخی از ستایش برای دست زدن به آن از شیوع کروناویروس با اوایل مستند و سریع اولیه تست.

وزیر بهداشت Jaime Manalich کلیه متخصص است که پس از فرار یکی از معتبر ترین بیمارستان در شیلی به درگیری با مقامات محلی در مورد زمان قرنطينه و بسته شدن در موارد متعدد.

پرو: جناح راست اپوزیسیون رهبر کیکو فوجیموری از زندان آزاد شده پس از سه ماه بازداشت در میان ترس از این بیماری همه گیر.

فوجیموری خواسته بود تا آزاد شود بیش از ترس او ممکن است قرارداد این رمان coronavirus در حالی که در بازداشت پیش از محاکمه اتهام فساد مالی.... او در سمت چپ یک زندان در پایتخت لیما به قید وثیقه و با پوشیدن یک ماسک و دستکش سفید گفت او می تواند بلافاصله نظر گرفتن یک آزمون برای حضور SARS-CoV-2.

در دیگر زندانها در لیما زندانیان باید rioted شکایت که مقامات در حال انجام نمی دهد به اندازه کافی برای متوقف کردن گسترش ویروس.

02:50 جلسه کابینه از استرالیا وزیران در coronavirus پیوسته نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio. دو کشور با توجه به باز کردن مرزهای خود را برای یک ترانس تاسمان سفر حباب. هر دو ملت را میزان مرگ و میر 1% و در حال برنامه ریزی به تدریج بازگشایی اقتصاد خود را.

02:20 آلمان به زودی می تواند دیدن تمام فروشگاه ها بازگشایی و مسابقات فوتبال پس از بازگشت صدراعظم آلمان ظریف با رهبران دولت این هفته منابع آشنا با این مذاکرات و گفتگو کرد.

مرکل است که با توجه به برگزاری تلفنی با سران آلمان 16 متحده در روز چهارشنبه به بحث در مورد اقدامات بیشتر برای بازگشایی این کشور است.

با توجه به دو منبع رهبران دولت و دولت فدرال با توجه به ثبت نام در بازگشایی زیادی از مغازه ها در هفته آینده — به این معنی که تمام فروشگاه ها در آلمان خواهد بود و مجاز به بازگشایی شده است. فروشگاههای کوچکتر قبلا چراغ سبز داده می شود ارائه شده است که مشتریان پوشیدن ماسک و فروشگاه ها نگهداری می شود به اجتماعی فاصله گرفته است.

آلمان بوندسلیگا , فوتبال, رقابت نیز انتظار می رود برای دریافت چراغ سبز برای از سرگیری مسابقات فوتبال در اوایل مارس 15, اما تنها اگر تیم بدون بازی طرفداران در استادیوم. ورزش در فضای باز برای کودکان و غیر حرفه ای لیگ نیز اجازه داده می شود به جای تحت اقدامات جدید.

آلمانی لیگ برتر فوتبال (DFL) قبلا گفت که می خواهد به راه اندازی مجدد مسابقات در اواسط ماه مه کرده اند در انتظار چراغ سبز از دولت آلمان

ایالات متحده همچنین بنا به گزارش توافق برای بازگشایی مدارس برای دانش آموزان در تمام سطوح درجه اگر چه کودکان به احتمال زیاد تنها مجاز به رفتن به کلاس در یک چرخش برنامه و نه همه در یک بار منابع به رویترز گفت.

01:10 در ایالات متحدهتعداد مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته افزایش یافت 1015 — ساخت آن کمترین مرگ روزانه رقم در یک ماهبا توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

روز دوشنبه مجلس سنا برگزار شده و برای اولین بار از ماه مارس با وجود نگرانی های این حرکت می تواند قرار داده قانونگذاران و کارکنان در خطر ابتلا COVID-19. اگر چه در جلسه قانونگذاران ضعیف امیدها برای اقدام سریع در هر عبور جدید تسکین قانون.

دموکرات ها امیدوارند به تصویب جدید کروناویروس بسته کمک به عنوان ویروس زده متحده و شهرستانها در حال تلاش برای پرداخت پرستاران و آتش نشانان و دیگر کارگران در خط اول جبهه. جمهوری خواهان با احتیاط از تصویب بیشتر بودجه فدرال و امیدواریم که فشار بر کشورهای دوباره باز را کاهش می دهد کمک های مورد نیاز است.

در ضمن خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که آن را مجبور به قرض گرفتن یک رکورد $2.99 تریلیون دلار در سه ماهه جاری برای پوشش هزینه های جاری coronavirus اقدامات امداد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت طرح افزایش مداوم تعداد مرگ و میر در کشور در طول چند هفته آینده تا رسیدن به 3000 روزانه مرگ و میر در ماه ژوئن نیویورک تایمز گزارش داد. پیش بینی می آیند به عنوان برگ برنده هل متحده به شل اقامت خود را در خانه سفارشات و بازگشایی کسب و کار. کاخ سفید پروژه هایی که 100000 تا 240,000 مردم در آمریکا می میرند از COVID-19. علمی چند مدل پیش بینی تهمت بدترین سناریو از 100 ، 000 مرگ و میر می تواند به در حال حاضر توسط Jun

00:45 هند در حال آماده سازی برای بازگرداندن تا یک میلیون رشته اتباع که گفته شد به باقی می ماند که در آن آنها بودند که دهلی نو برای اولین بار تحمیل مستند. بسیاری از مضطرب سرخپوستان هستند و کارگران مهاجر در کشورهای خلیج فارس است. جزئیات بیشتر در مورد آن را در اینجا.

00:01 در اینجا به برخی از پیشرفت های عمده ای در گسترش COVID-19 در 24 ساعت گذشته.

بیش از یک چهارم از یک میلیون نفر فوت کرده اند در سراسر جهان با توجه به رمان coronavirus با توجه به آخرین برگه از دولت, داده, در حالی که تعدادی از موارد فعال افزایش یافته است و به بیش از 3.5 میلیون. بسیاری از جدید و میر وارد شده بودند در شمال امریکا و اروپا چه تعداد نیز افزایش یافت در آمریکای لاتین و روسیه و برخی از کشورهای آفریقایی.

اتحادیه اروپا به رهبری, جمع آوری کمک برای حمایت از تلاش ها برای ایجاد یک واکسن مطرح میلیاردها. رهبران جهان متعهد €7.4 میلیارد دلار ($8.07 میلیارد دلار) برای جمع آوری پول برای توسعه coronavirus واکسن و درمان است. کمیسیون اروپا و نروژ چراغ زمینه اهداکنندگان در حالی که آلمان متعهد بیش از €500,000 میلیون.

بسیاری از کشورهای اروپایی ادامه داد: سهولت coronavirus محدودیت با بازگشت دانش آموزان به کلاس در اتریش, سالن مو بازگشایی در آلمان و رستوران ها ارائه از خدمات دوباره باز برای کسب و کار در رم ایتالیا.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: ایتالیا مرگ و میر افزایش می یابد و نزدیک به 40%

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن