Coronavirus: چین بازداشت استاد که با انتقاد رئیس جمهور چین

زو Zhangrun بازداشت شده است پس از انتشار یک مقاله که در آن ساخته استاد نظرات انتقادی از دولت چین را از دست داد

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

زو Zhangrun بازداشت شده است پس از انتشار یک مقاله که در آن ساخته استاد نظرات انتقادی از دولت چین را از دست داده و همه گیر. این استاد دانشگاه همچنین در زمان نمایش کم نور از دیگر سیاست های دولت است.

مقامات چینی روز دوشنبه بازداشت یک استاد حقوق که مقالات منتشر شده با انتقاد از رئیس جمهور شی جین پینگ (در بالا) بیش از دست زدن به او از coronavirus همه گیر و همچنین سیاست های غیر دموکراتیک به گفته دوستان ،

زو Zhangrun کشف و ضبط شد در خانه اش در حومه پکن قبل از اینکه از دور گرفته شده توسط بیش از 20 نفر یکی از دوستان خود گفت که خواست نامش فاش نشود.

رژیم چین طول می کشد یک نمایش کم نور از تبلیغات منفی به خصوص اگر آن را ناشی از این کشور را به شدت سانسور علمی بخش.

ادامه مطلب: Coronavirus: Li Wenliang مرگ 'یک لحظه بیداری" برای چین

زو را بازداشت شده است مربوط به مقاله منتشر شده او در ماه فوریه با استناد به فرهنگ فریب و سانسور و پرورش توسط رئیس جمهور یازدهم به عنوان یک دلیل برای گسترش ويروس جديد.

چینی ها "رهبر سیستم خود را از بین بردن ساختار حکومت" زو نوشت: در این مقاله که منتشر شد در وب سایت های خارج از چین اضافه کردن به هرج و مرج در coronavirus مرکز استان هوبی پایین بود به مسائل سیستمیک.

زو گفت: چین شد "به رهبری یک مرد تنها, اما این مرد در تاریکی و قوانین tyrannically با هیچ روشی برای حکومت هر چند او ماهر در بازی با برق باعث کل کشور به رنج می برند."
ادامه مطلب:در هنگ کنگ است که "سرقت از حقوق'

او همچنین پیش بینی کرد که جریان رکود اقتصادی می شود "کاهش اعتماد به نفس ملی" همراه با "سیاسی و علمی خشم و اجتماعی آتروفی."

این اولین بار نیست زو شده است انتقادی از دولت است. این استاد حقوق دانشگاه های این کشور مشهور ترین موسسات قبلا انتقاد 2018 لغو محدودیت مدت ریاست جمهوری در یک مقاله که همچنین گردش آنلاین.

jsi/rc (AFP ARD)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب