Coronavirus تماس با ما-برنامه ردیابی قرار داده و کاربران را در معرض خطر اتحادیه اروپا, نماینده مجلس می گوید

چندین کشور در سراسر جهان در حال توسعه برنامه های گوشی های هوشمند برای هشدار به مردم اگر آنها را ملاقات کرد کسی

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

چندین کشور در سراسر جهان در حال توسعه برنامه های گوشی های هوشمند برای هشدار به مردم اگر آنها را ملاقات کرد کسی که آلوده به ویروس coronavirus. اما اتحادیه اروپا و نماینده مجلس پاتریک Breyer گفت: DW برنامه های نادرست هستند و می تواند باعث وحشت.

DW: در سراسر جهان و در اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان در حال برنامه نویسی تلفن همراه برنامه های آن را به اطلاع مردم اگر آنها در نزدیکی کسی که تست مثبت برای COVID-19. به عنوان یک نماینده مجلس و حفاظت از داده ها مدافع در حزب دزدان دریایی در پارلمان اروپا چه از نظر شما چنین برنامه ؟

پاتریک Breyer: این "برنامه ردیابی" کمتر موثر در مهار عفونت از انسان ردیابی زیرا بسیاری از مردم با استفاده از این برنامه در همه. آن را به طور کامل گمراه کننده به فرض که 60 درصد یا بیشتر از جمعیت خواهد با استفاده از چنین برنامه. در سنگاپور که دارای تجربه با برنامه ردیابی تنها 20 درصد از جمعیت آن را دریافت در اتریش تنها 5 درصد است. که باعث می شود برنامه سودمندی بسیار سوال برانگیز است. و آن نیز به شمار بسیار روشن تهدید به حریم خصوصی و حقوق اساسی ما.

Patrick Breyer (DW/B. Riegert)

پاتریک Breyer آلمان است عضو پارلمان اروپا از حزب دزدان دریایی

حدود 60 درصد از مردم را مجبور به استفاده از ردیابی نرم افزار برای نتایج مربوط به. اگر هنوز وجود دارد که بسیاری آن را نمی توان لازم برای تبلیغات این برنامه چیست ؟

اگر مردم واقعا می دانستم که چه خطرات ناشی از این برنامه شد و من فکر می کنم آنها خواهد بود خیلی بیشتر مراقب باشید قبل از آنها آن نصب شده است. این شروع می شود با تولید کنندگان گوشی سیستم عامل: اپل و گوگل است. آنها در حال تغییر سیستم عامل از تمام گوشی های هوشمند را [تماس با ردیابی] ممکن است. هیچ کس دقیقا نمی داند آنچه که آنها در حال تغییر از آنجا که آنها اجازه ندهید که هر کسی به آن نگاه کنند گفت: این یک راز تجارت.

این برنامه ها نه در همه استاندارد در سراسر اتحادیه اروپا. چندین کشور از جمله فرانسه به عنوان مثال می خواهید به جمع آوری اطلاعات تماس در دولت مرکزی سرور نه غیر متمرکز سرور. بسیاری از کشورهای در حال فکر کردن در مورد ساخت این برنامه الزامی است. این به این معنی است که اگر شما می خواهید به سفر اگر شما می خواهید برای رفتن به رستوران ها و سپس شما را مجبور به استفاده از چنین برنامه. که داوطلبانه هر بیشتر.

کمیسیون اتحادیه اروپا, اما, اصرار بر استفاده داوطلبانه و غیر متمرکز سازی. شما ذکر کشورها در آسیا است. این است که در آن نرم افزار استفاده می شود. آیا شما فکر می کنم که باید یک اثر ؟

من فکر نمی کنم که چین در نقش یک مدل است. وجود یک رژیم استبدادی وجود دارد که سوء استفاده از این فناوری برای نظارت بر جمعیت برای قرار دادن مردم در زندان و به سرکوب اقلیت ها. آنچه ما نیاز داریم در این بحران کافی است تجهیزات حفاظتی و درمان کافی ظرفیت. ما همچنین نیاز به اندازه کافی تست. این چیزی است که اغلب وجود ندارد. ما نیاز به واکسن ساخته شده در دسترس است. و ما نیاز به آماده شدن برای آینده بیماری های همه گیر. این چیزی است که شده است وجود ندارد در اینجا. طراحی فن آوری های جدید خواهد شد به ما کمک کند غلبه بر این کاستی.

اگر برنامه استفاده می شود به عنوان یک فرد آلوده را به اطلاع برنامه به طوری که او یا او تماس ها از دو یا سه هفته خواهد بود هشدار داده شده است. فرد آلوده خواهد و سپس ارسال صدها نفر از مردم به قرنطینه. آیا شما فکر می کنم که مردم نگران خواهد واقعا تنظیم کردن که زنگ ؟

با این برنامه وجود دارد احتمال بسیار بالا است که به شما خواهد شد به دروغ اطلاع داده شود. این به این معنی است که وجود دارد هیچ خطر عفونت را برای شما. شما ممکن است به سادگی زندگی می کردند نزدیک با کسی که آلوده به کسی صحبت از طریق یک پنجره شیشه ای نشسته پشت به پشت با کسی. در همه این موارد برنامه را گزارش تماس. من فکر می کنم این گزارش بسیاری از مثبت کاذب. همین دلیل است که مطالعات نشان می دهد که انسان ردیابی تلفن از مخاطبین آن را به عنوان در حال حاضر انجام می شود بسیار موثر است. اگر فقط به این دلیل تعداد بسیار کمی از مردم در واقع با استفاده از این برنامه و بسیاری از واقعی تماس خواهد بود ثبت شده در همه.

می تواند گزارش های الکترونیکی همراه با انسان coronavirus ردیابی قادر به دنبال عفونت زنجیر با تلاش کمتر?

این برنامه می تواند در نظر گرفته شده به عنوان یک اندازه گیری برای صرفه جویی در پرسنل. که در آن پرسنل واقع می شود لازم است مردم می خواهید برای رفتن راه ارزان است. خطر این است که از ارسال تعداد زیادی از غلط اطلاعیه که می ناآرام مردم و حتی شاید باعث شود آنها را به وحشت. خطر دیگر این است که مردم استفاده می شود به طور مداوم ثبت و بررسی شود. خطر این است که این داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد توسط پلیس و سرویس های اطلاعاتی برای به اجرا درآوردن قرنطينه — به عنوان انجام شده است در برخی از کشورها. تکنولوژی بلوتوث می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری ما در مغازه ها از طریق به اصطلاح "آفلاین ردیابی است." این چیزی است که این سیگنال را ممکن است.

بسیاری از مردم می گویند که آنها اهمیتی نمی دهند در مورد حفاظت اطلاعات اگر آن را به معنی جلوگیری از عفونت کروناویروس. با تمام اطلاعات گوشی رکورد مورد ما از الگوهای خواب ما به خرید و بهداشتی است اطلاعات حریم خصوصی واقعا هنوز هم مربوطه ؟

هیچ شواهدی وجود ندارد که چنین برنامه ای را ساخته اند یک سهم تعیین کننده برای مهار عفونت. بر خلاف یک پژوهش انگلیسی نشان می دهد که انسان ردیابی عفونت مخاطبین بسیار موثر در حفاظت در برابر عفونت است. من معتقدم که وقتی که می آید به سلامت ما, ما باید هزینه ها را کاهش دهند اما پرداخت برای کارکنان مورد نیاز برای محافظت از مردم است.

پاتریک Breyer, 43, شده است یک عضو پارلمان اروپا پس از 2019. او یکی از چهار پارلمان اروپا از حزب دزدان دریایی یک حزب سیاسی است که معاملات به طور عمده با حقوق مدنی دیجیتالی و حفاظت از داده ها. او یک وکیل است و قبلا یک قاضی دادگاه منطقه و یک عضو از دولت و مجلس در دولت آلمان, Schleswig-Holstein.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن