Coronavirus خلاصه: دولت استرالیا اعلام کرد 'فاجعه'

برتر از ایالت ویکتوریا استرالیا اعلام کرده است "دولت از فاجعه" معرفی یک شب مقررات منع رفت و آمد در شهر ملبورن

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

برتر از ایالت ویکتوریا استرالیا اعلام کرده است "دولت از فاجعه" معرفی یک شب مقررات منع رفت و آمد در شهر ملبورن است. سازگاری با آخرین مورد COVID-19 بیماری همه گیر.

جدید و قابل توجه

ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews روز یکشنبه گفت: یک شب مقررات منع رفت و آمد خواهد بود و اجرا در سراسر ملبورن — استرالیا دومین شهر — از 8 p. m. به 5 صبح پس از اعلام دولت فاجعه است.

اندروز گفت: 671 جدید کروناویروس موارد بوده است شناسایی شده پس از شنبه, از جمله هفت مرگ و میر. دولت به خود دیده است به طور پیوسته افزایش تلفات در هر دو مرگ و عفونت بیش از شش هفته گذشته.

برتر گفت: وجود خواهد داشت بیشتر به اطلاعیه روز دوشنبه در مورد محل که شامل بسته شدن برخی از بخش های صنعتی. جدید مستند اقدامات گذشته برای شش هفته.

"این گام بزرگ اما آنها لازم است. ما باید به محدود کردن میزان جنبش و محدود کردن مقدار از انتقال این ویروس" اندروز گفت.

"اگر ما این تغییرات ما در حال رفتن را از طریق این" اندروز گفت. "ما نیاز به کار بیشتر. این چیزی است که این تصمیمات هستند."

ساکنان پایتخت دولت ملبورن تنها اجازه داده می شود به فروشگاه و ورزش در 5 کیلومتری (3 مایل) از خانه های خود. دانش آموزان در سراسر کشور را به بازگشت به آموزش در خانه است.

این حرکت توسط ویکتوریا حزب کارگر دولت شده است و با حمایت دولت فدرال و حکومت توسط یک مرکز-راست حزب لیبرال به رهبری ائتلاف.

در اینجا خلاصه ای از دیگر عمده داستان در مورد کوروناویروس در سراسر جهان:

آسیا

کره جنوبی مقامات دستگیر شده اند Lee Man-hee قدرتمند سر Shincheonji کلیسای عیسی مسیح است که مربوط به بیش از 5,200 coronavirus عفونت یا 36 درصد از کره جنوبی در مجموع موارد است.

کلیسا شعبه در جنوب شهر Daegu ظهور به عنوان بزرگترین خوشه در کشور پس از عفونت های مشخصی در اواخر فوریه.

هند ثبت آن شدیدترین سنبله از 57,118 موارد جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن, آن coronavirus caseload نزدیک به 1.7 میلیون نفر با تیر به تنهایی حسابداری برای حدود 1.1 میلیون عفونت. که این سهل انگاری باعث افزایش موارد ؟ ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

ژاپن در اوکیناوا منطقه با اعلام وضعیت اضطراری و خواسته مردم را به ماندن در خانه به مدت دو هفته به عنوان مقصد توریستی محبوب را می بیند "مواد منفجره گسترش" از coronavirus موارد است. بیشتر بخوانید درباره چگونه یک خوشه از COVID-19 نفر در پایگاه های نظامی آمریکا شوکه ریاست.

اروپا

برخی از 20,000 معترضان بسیج در پایتخت آلمان Berlinon شنبه با نادیده گرفتن بسیاری از اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و برچسب زدن به یک بیماری همه گیر "false alarm." پلیس در نهایت شکست تظاهرات و برخی از مردم به زور برداشته شود توسط افسران. بیشتر بخوانید درباره تظاهرات

در آلمان تعداد تایید coronavirus موارد افزایش 955 طی 24 ساعت به کل از 209,653 داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد در روز شنبه. گزارش مرگ و میر افزایش 7 به 9148 با چوب خط نشان داد.

وزیر اقتصاد پیتر Altmaier خواستار مجازات های سخت برای کسانی که نه پیوستن به کروناویروس قوانین این شامل جریمه و مجازات آن است که اگر یک ماده از "قصد و یا سهل انگاری ناخالص."

روسی, وزیر بهداشت میخائیل Murashko گفته مقامات در حال آماده سازی یک واکسيناسيون کمپین برای مبارزه با کروناویروس برای اکتبر. با توجه به Murashko این Gamaleya موسسه یک دولت مرکز تحقیقات در مسکو به اتمام بود بالینی از یک آدنو مبتنی بر واکسن و مدارک در حال حاضر در جریان ثبت نام از مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: آلمان قصد دارد اجباری coronavirus آزمون برای مسافران از لوکزامبورگ

آمریکای لاتین

افزایش مرگ و عوارض در کشورهایی مانند برزیل و مکزیک باید سمان آمریکای لاتین وضعیت به عنوان یکی از این فاصله از این ویروس به عنوان موارد در منطقه دو برابر شده اند طی ماه گذشته به بیش از 4.7 میلیون عفونت. واقعی تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد بالاتر به عنوان نسبتا کمتری از مردم در حال آزمایش وجود دارد. ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

کلمبیا که در آن مستندات برنامه ریزی شده از طریق پایان ماه اوت تصویب 10,000 مرگ معیار در جمعه tallying 10,105 مرگ و میر. Andean کشور است که انتظار می رود برای رسیدن به 300,000 مجموع موارد بیش از آخر هفته.

آمریکای شمالی

در ایالات متحده آمریکا و قانونگذاران بوده است بحث در مورد کوروناویروس امداد اندازه گیری فشار سیاسی را افزایش می دهد برای بازگرداندن به تازگی تمام شده 600 دلار در هر هفته مکمل مزایای بیکاری در حالی که ارسال پول برای کمک به بازگشایی مدارس.

"این طولانی ترین جلسه داشتیم و آن را پربارتر از جلسات دیگر گفت:" رهبر اقلیت سنا چاک شومر. "ما در حال نزدیک نیست اما این یک مولد بحث است. در حال حاضر هر طرف می داند که در آن آنها در."

در آمریکا طوفان Isaias' قریب الوقوع ورود مجبور به بسته شدن برخی از, هوای آزاد, تست سایت حتی به عنوان فلوریدا رسیده جدید روزانه بالا در مرگ و میر.

میانه

حجاج در مکه آغاز مراسم سنگسار شیطان یکی از نهایی مناسک حج پرتاب سترون سنگریزه در یک ستون با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

فقط 10 ، 000 نفر را در عربستان مستقر شده اند مجاز به شرکت در این رویداد مذهبی به جای 2.5 میلیون نفر از سراسر جهان که به طور معمول را زیارت. همه کسانی که حضور در این رویداد تا به حال تست شده برای این ویروس شدند و نیاز به پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله.

آفریقا

به عنوان قاره رویکردهای 1 میلیون و تایید عفونت مدیر آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: آفریقا هنوز یک "فرصت بسیار خوب از این ویروس" با یک استراتژی جامع است که شامل تست پافشاریای.

آفریقای جنوبی که نزدیک به نیمی از آفریقا ویروس caseload است آن کاسته 9 بعد از ظهر حکومت نظامی توسط یک ساعت.

در همین حال سازمان ملل متحد مواد غذایی آژانس هشدار داده است که نزدیک به 60 درصد از زیمبابوه جمعیت می تواند تبدیل به "مواد غذایی-نا امنی" در ماه دسامبر بدون بیشتر از 250 میلیون دلار (€210 میلیون) بسته کمک.

کنیا ایرویز از سر گرفته است و پروازهای بین المللی به حدود 30 مقصد برای اولین بار از مسیرهای بودند به حالت تعلیق در ماه مارس با توجه به همه گیر. هواپیمایی, مدیر اجرایی گفت: حامل شد, از سرگیری پروازهای بین المللی زیر تقاضا است. کنیا ایرویز که در آن Air France, KLM دارای یک خطر در حال حاضر از سر گرفته پروازهای داخلی در اواسط ماه جولای.

ادامه مطلب: آفریقا مسلمانان ضعیف بیش مدرج به پایین حج

گرفتن بهترین DW مطالب روز

با COVID-19 مجبور کلیساها برای محدود کردن فعالیت های مذهبی بسیاری از جوامع معنوی شده اند موظف به قلم مو رنگ کردن در مهارت های دیجیتال. به جای جمع آوری با هم شروع كردند به پخش هفتگی و روزانه خدمات.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

یک خرده فروشی آلمان در انجمن تجارت انتقاد کرده است مشتریان برای نادیده گرفتن coronavirus قوانین ایمنی. آن هشدار داد که یک دوم مستند خواهد بود deathblow به بسیاری از مبارزه با خرده فروشان.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در سراسر اروپا شده اند رفتن به raves و بلوک احزاب با وجود مستند اقدامات ممنوعیت تجمع جرم. چه رانندگی آنها ؟ آن را ضرب و شتم و یا یک عمل مقاومت و ادعای قدرت و هویت?

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

در آلمان هر شخص دوم بررسی احساس روانی بر دوش coronavirus بیماری همه گیر. چه پیامدهای اجتماعی بالاتر سطح استرس? مردم در حال تبدیل شدن بیشتر مهاجم ؟ سازمان دیده بان در اینجا برای پیدا کردن:

rc/stb (dpa, Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن