Coronavirus آخرین: برزیل موارد بالا 500,000

برزیل به ثبت نام بیش از نیم میلیون نفر از COVID-19. بانک جهانی هشدار این بیماری همه گیر خواهد شد و باعث فقر به

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

برزیل به ثبت نام بیش از نیم میلیون نفر از COVID-19. بانک جهانی هشدار این بیماری همه گیر خواهد شد و باعث فقر به دو در کرانه باختری است. دنبال DW برای آخرین.

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 پیشی گرفته است 371,000

- برزیل ثبت کرده است 16,409 مورد جدید از این ویروس در نظر گرفتن این کشور در مجموع تعداد عفونت های گذشته نیم میلیون مرگ و میر 29,314

- بانک جهانی هشدار داد که عواقب اقتصادی coronavirus همه گیر خواهد شد و باعث فقر به دو در کرانه

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

00:25 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro ملاقات جمعیت حامیان خارج از کاخ دولت در پایتخت آن برازیلیا و حتی به عنوان کشور ثبت نام بیش از نیم میلیون مورد از این ویروس است.

با وجود داشتن دومین caseload از این ویروس در جهان برزیل شده است عمیقا تقسیم شده از نظر پاسخ. حامیان رئیس جمهور شعار "اسطوره! اسطوره! اسطوره!" در برازیلیا, در خط با Bolsonaro اخراج از این بیماری همه گیر.

در همان زمان صدها نفر از تظاهرکنندگان پا در اعتراض به رئیس جمهور انفعال در سائو پائولو, برزیل بزرگترین شهرستان. پلیس محلی گفت: آنها با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت زمانی که گروه ها و نیروهای نزدیک به برخورد با هر یک از دیگر.

ضد Bolsonaro مارس بود بزرگترین تظاهرات علیه رئیس جمهور پس از برزیل شد یک ویروس کانون. اما حامیان رئیس جمهور شده اند و پله در هر هفته به خواسته های خود را برای کاهش coronavirus مربوط به محدودیت های اعمال شده در کشور است.

Bolsonaro waves to supporters on horseback in Brasilia (Reuters/U. Marcelino)

Bolsonaro ملاقات حامیان سوار بر اسب در برازیلیا در روز یکشنبه

00:00 شما می توانید گرفتن در روز یکشنبه به روز رسانی در اینجا

ببینید/dr (AP, AFP ساعت و dpa)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن