Coronavirus آخرین: COVID-19 می کشتن تا به 190,000 در آفریقا هشدار

تا به 190,000 مردم در آفریقا می میرند اگر اقدامات شامل coronavirus شکست که هشدار می دهد. در همین حال دونالد مغ

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

تا به 190,000 مردم در آفریقا می میرند اگر اقدامات شامل coronavirus شکست که هشدار می دهد. در همین حال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: او در برقراری ارتباط با آلمان بیش از COVID-19 پاسخ. دنبال DW برای آخرین.

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است به حدود 270,000 در حالی که بیش از 3.8 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند

- زمانی که خواسته DW اینکه آیا او در تماس با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای مشاوره در این بیماری همه گیر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "کشورهای ما ارتباط برقرار کنند."

- فرانسه افزایش یافته محدود شده و ورود برای اتباع اتحادیه اروپا تا اواسط ماه ژوئن

- سوریه به تعویق افتاد و ممکن است انتخابات پارلمانی تا ماه ژوئیه

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:06 بین 83,000 و 190,000 مردم در آفریقا می میرند از رمان coronavirus اگر اقدامات لازم برای جلوگیری از همه گیر نیست و در جای خود قرار داده با توجه به یک مطالعه جدید از سازمان بهداشت جهانی (WHO).

این تحقیقات که در آفریقا است که بر اساس مدل سازی در 47 کشور پوشش کل جمعیت 1 میلیارد و مردم آژانس سلامت سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت.

آفریقا بهداشت ضعیف و زیرساخت های بالا و نرخ فقر و جنگ بی ثباتی باعث می شود آن را به خصوص در معرض COVID-19. این ویروس تا کنون بوده است آهسته را نگه دارید در این قاره اما این که هشدار داد که این منطقه می تواند آهسته تر و طولانی مدت شیوع.

که آفریقا رئیس Matshidiso Moeti به خبرنگاران گفت که "در حالی که COVID-19 به احتمال زیاد نمی خواهد به عنوان نمایی در آفریقا به عنوان آن را در نقاط دیگر جهان آن را به احتمال زیاد خواهد اتش سوختن در انتقال نقاط."

"COVID-19 می تواند تبدیل به یک ثابت در زندگی ما برای چند سال آینده مگر اینکه یک رویکرد پیشگیرانه گرفته شده است توسط بسیاری از دولت ها در منطقه," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: COVID-19: تهدید به تلاش های صلح در آفریقا

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: 'ارتباط ما با آلمان,' مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید:

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs tg/dr (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب