Coronavirus آخرین: فرانسه ممنوعیت استفاده از هیدروکسی کلروکین

استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 شده است قانونى در فرانسه آن را به عنوان به شمار خطرات بهداشتی.

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 شده است قانونى در فرانسه آن را به عنوان به شمار خطرات بهداشتی. ما رئیس جمهور تهمت ترویج مواد مخدر و حتی اعتراف به او شده است مصرف آن را خود. دنبال DW برای آخرین.

  • مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او متعهد به برگزاری چهارمین جشن ژوئیه با وجود نگرانی از برخی از اعضای کنگره
  • چه کسی می گوید که امریکا پیشی گرفته است اروپا و آمریکا در این شماره از روزانه عفونت
  • جهانی مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس پیشی گرفته است 350,000 با بیش از 5.6 میلیون مورد تأیید
  • فرانسه را ممنوع کرده است هیدروکسی کلروکین برای COVID-19 درمان آن را به عنوان به شمار خطرات جدی بهداشتی
  • کمیسیون اتحادیه اروپا قصد دارد در پیشنهاد €750 میلیارد بسته به افزایش, اتحادیه اروپا, اقتصاد

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT).

10:34 صربستان است و قرار دادن یک توقف به ورودی پروازها از مونته نگرو را حامل پرچم مونته نگرو خطوط هوایی پس از کشور همسایه حاضر به باز کردن مرزهای خود برای ورود شهروندان از صربستان.

به عنوان یک نتیجه, صربستان را اداره حمل و نقل هوایی غیر نظامی ساخته شده حرکت می کند برای جلوگیری از این شرکت هواپیمایی به عنوان مونته نگرو عمل تاثیر متقابل در حمل و نقل هوایی.

مونته نگرو نخست وزیر Dusko Markovic گفت: کشور بود از COVID-19 روز دوشنبه اعلام کرد این امر باز کردن مرزها به مسافران از کشورهای گزارش بیش از 25 عفونت در هر 100 ، 000 نفر است. صربستان که در آن نرخ بالاتر بود و نه در فهرست کشورهای اعلام شده توسط Montenegrin PM.

09:45 به کمیسیون اروپا گزارش شده که پیشنهاد €750 میلیارد دلار ($821 میلیارد دلار) coronavirus بسته محرکبا توجه به آژانس خبری DPA و مهر. برنامه بهبود گزارش شده که عبارتند از €500 میلیارد دلار در کمک های مالی و €250 میلیارد دلار وام منابع بی نام گفت: رسانه ها.

رییس کمیسیون Ursula von der Leyen تنظیم شده است به طور رسمی اعلام برنامه های بعد از امروز. اعلام خواهد شد و پس به احتمال زیاد-پر مذاکرات در مورد چگونه به بهترین سرمایه گذاری بلوک را بهبود اقتصادی.

این کمیسیون پیشنهاد خواهد شد گزارش جمع آوری پول در بازار سرمایه حمایت غیر مستقیم دولت های عضو تضمین خواهد شد که به طور مشترک بازپرداخت بیش از چند دهه. با این حال این کار نیاز به unamimous تصویب.

ایتالیا و اسپانیا در حال انتظار برای به دست آوردن بزرگترین بخش از پیشنهاد بازیابی صندوق با توجه به اتحادیه اروپا منابع. این کشورها شده اند سخت ترین ضربه این ویروس در اتحادیه اروپا.

با توجه به منابع بی نام, ایتالیا می تواند €173 میلیارد — ساخته شده از کمک های مالی به ارزش €82 میلیارد و وام €91 میلیارد. اسپانیا می تواند در مجموع €140 میلیارد متشکل از €77 میلیارد دلار در کمک های مالی و €63 میلیارد دلار در وام.

اتحادیه اروپا و سازمان ملل موافقت کرده بود نیاز به محرک مالی خود را افزایش همه گیر زده اقتصاد اما شده است وجود دارد یک اختلاف نظر بر سر اینکه چگونه بهترین برای ارائه بودجه. اساسا غرب اروپایی از لحاظ مالی محافظه کار کشورهایی مانند هلند و دانمارک ترجیح محرک مالی در قالب وام به افزایش همه گیر زده اقتصاد. جنوبی و کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و ایتالیا و پشتیبانی توسط فرانسه مورد علاقه محرک در قالب کمک های مالی.

08:59 فرانسوی, پزشکان شده اند ممنوع از استفاده از هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان COVID-19 بيمار با توجه به دولت جدید قوانین است که معرفی شده است با اثر فوری.

اعلام می آید پس از دو فرانسوی مشاوره بدن گفت: مواد مخدر مطرح می تواند خطرات جدی سلامت.

این ضد مالاریا و ضد التهابی مواد مخدر ترویج شده است توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با وجود عدم کافی محاکمه در اثر آن و بسیاری از کارشناسان هشدار دهنده از اثرات منفی آن در هنگام استفاده نامناسب.

ادامه مطلب: چه کسی توقف آزمایش بالینی برای مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین

08:43 صنایع شیمیایی در آلمان شده است گفت: برای پیش بینی افت قابل ملاحظه ای در خروجی آن برای سال 2020 است.

بی نظیر شیمیایی سازان " گروه آن گفت: "انتظار یک کاهش قابل توجه در تولید و درآمد در, شیمیایی و صنایع دارویی در آلمان" آن را به عنوان یک گزارش در سه ماهه اول فعالیت است.

حدود 75 درصد شرکت های عضو انتظار دارند خود را به اروپا درآمد برای این سال به سقوط. در ماه های ژانویه-مارس بخش "احساس نمی نیروی کامل از این بیماری همه گیر کوروناویروس" به عنوان تقاضا برای برخی دارویی "انواع محصولات بهداشتی" و بسته بندی بالا باقی مانده است. اما به عنوان نیروی واقعی از همه گیر نیست آمار اروپا تا ماه مارس آن است که در این بخش در سه ماهه دوم که تاثیر واقعی است به احتمال زیاد احساس می شود. در حال حاضر "سقوط سفارشات مختل زنجیره تامین و فاقد ظرفیت حمل و نقل همه مشکلات نما برای شرکت های" بی نظیر گفت.

با شرکت اعم از غول های جهانی Bayer و BASF به مقدار کوچکتر و شرکت های صنایع شیمیایی است که آلمان سومین توسط درآمد حاصل پس از, خودرو و ماشین ابزار.

08:13 ملل متحد ثبت اختراع آژانس خواست بالقوه واکسن به سازندگان اجازه کپی رایت اختلافات مانع فشار برای پیدا کردن واکسن در برابر COVID-19.

"آنچه ما نیاز داریم در وهله اول در اینجا این است که نوآوری" فرانسیس Gurry سر از سازمان ملل متحد سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) گفت: از طریق مجازی در کنفرانس خبری. سازمان بهداشت جهانی کشورهای عضو در هفته گذشته به تصویب یک قطعنامه به رسمیت شناختن است که یک واکسن خواهد بود یک نیروی "جهانی خوب" و هنگامی که متوجه شد که آن را باید نسبتا توزیع و....

برخی از اعضا از جمله آفریقای جنوبی خواستار یک واکسن باید ثبت اختراع-رایگان. اما این مفهوم اخراج شده است توسط شرکت های دارویی و دولت آمریکا که مخالف هر گونه چالش بین المللی حقوق مالکیت فکری.

اما Gurry گفت که "وجود مقررات بین المللی ابزار قانونی و وجود مقررات ملی ابزار قانونی است که اجازه می دهد تا دسترسی و یا حقوق مالکیت معنوی به باطل در شرایط خاص."

07:44 , آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn (CDU) به رسمیت می شناسد که در آلمان فدرال متحده می خواهید برای تصمیم گیری خود را بیش از کاهش coronavirus محدودیت است که آنها را انجام دهید.

"ما باید هدف مشترک از کاهش تعداد عفونت های جدید و نگه داشتن آنها را تحت کنترل اما موقعیت های مختلف و سپس به طور طبیعی اجازه می دهد برای روش های مختلف" Spahn به این روزنامه گفت: Augsburger Allgemeine.

وجود دارد برخی فدرال مسئولیت او گفت:, اما آن را همیشه روشن شده است که بتن تصمیم گیری ساخته شده به صورت محلی توسط دولت و شهرداری ها. Spahn نظرات آمده در پی خارجه تورینگن, برتر, سیاستمدار حزب چپ Bodo Ramelow و گفت که دولت خود را خواهد آسانسور همه کلی محدودیت در 6 ژوئن.

ادامه مطلب: تورینگن: آلمان coronavirus گینه خوک?

07:19 تعداد موارد در هند پیشی گرفته 150,000 علامت گذاری پس از یک بار دوباره ضبط بیش از 6000 عفونت در یک روز. خبر می آید به عنوان نخست وزیر نارندرا دولت آماده مجموعه ای جدید از دستورالعمل با مرحله چهارم از مستند در سراسر هند مجموعه به پایان روز یکشنبه.

وزارت بهداشت تایید کرد که 151,767 مردم تا به حال قرارداد COVID-19 افزایش 6,387 با 4,337 مرگ و میر تا 170 در روز قبل را رقم بزند. هند شروع به کاهش محدودیت در اوایل این ماه اجازه می دهد مغازه ها به بازگشایی و ساخت به راه اندازی مجدد. برخی از قطار و پروازهای داخلی نیز از سر گرفته شد.

06:24 فرانسه اقتصاد می تواند قرارداد به اندازه 20% در سه ماهه دوم با توجه به ملی سازمان آمار INSEE.

این INSEE گفت: از سرگیری فعالیت "محتاطانه" بعد از مستند اقدامات شد و آرام در فرانسه در اوایل این ماه. اگر چه این سازمان به رسمیت شناخته شده و مصرف کننده صرف بود و بازگشت آن نیز گفت: ضریب اطمینان مصرف کننده بود و هنوز هم رنج می برند.

"خانواده در حال نمایش مشخص بدبینی مربوط به فرانسه را در وضعیت اقتصادی" گفت: INSEE. "شاخص های مورد آینده فعالیت خود را متوقف کرده اند ياوه اما اظهارات در مورد چشم انداز باقی می ماند و تلخ."

05:40 یک شرکت در ژاپن توسعه داده است یک برنامه تلفن هوشمند است که اجازه می دهد تا طرفداران برای تشویق از راه دور برای تیم های خود بازی در خالی سالن های ورزشی. ژاپن Nippon حرفه ای بیس بال لیگ تنظیم شده است به راه اندازی مجدد در ژوئن 19, با J-لیگ برتر فوتبال انتظار به سر در 27 ژوئن یا ژوئیه 4. با این حال طرفداران خواهد بود در حضور در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

از راه دور Cheerer سیستم یک نرم افزار طراحی شده توسط Yamaha Corporation اجازه می دهد تا صندلی هواداران به تشویق و یا اشتباه بازیکنان در طول بازی از طریق گوشی های هوشمند خود را ارسال یا از پیش ضبط شده فریاد یا شخصی خود پیام است.

پیام های حمایت و یا مخالفت های خود را به آن ارسال می شود و به نوبه خود طنین انداز در اطراف ورزشگاه از طریق بلندگو.

05:38 فرماندار نوادا استیو Sisolak گفت: قمار خواهد بود بازگشایی در دولت به عنوان ژوئن 4, تشویق گردشگران برای بازگشت به قمار مکه از لاس وگاسکه بسته شده برای کسب و کار برای گذشته 10 هفته. "ما خوش آمدید بازدید کنندگان از سراسر کشور به اینجا می آیند به خوبی در زمان های مختلف از آنها قبلا اما ما میخوایم محتاط" Sisolak گفت.
فرماندار همچنین گفت که او خواهد بود به رفتن به آینده در فرد مذهبی خدمات به 50 نفر از دوشنبه, مارس 29.

04:05 کره جنوبی گزارش کرده است بزرگترین روزانه پرش در coronavirus موارد تقریبا در 50 روز افزایش نگرانی در زمانی که کشور شروع به بازگشایی مدارس.

مقامات بهداشتی گزارش شده 40 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته, تقریبا تمام آنها در سئول آوردن ملی شمارش به 11,265 از جمله 269 مرگ و میر. کره جنوبی با انجام آزمایش های گسترده و ردیابی برای نگه داشتن درب ظرف را در شیوع این بیماری پس از یک افزایش سریع در عفونت اولیه در این بیماری همه گیر. در ضمن 27 ساله کره جنوبی مرد تحویل داده شد چهار ماه زندان روز سه شنبه برای نقض قوانین قرنطینه, برای اولین بار در کشور.

03:58 به رئیس جمهور السالوادور, نایب Bukele گفت که او مصرف هیدروکسی کلروکین به عنوان پیشگیری بهداشت و درمان و اندازه گیری, با وجود کشور خود داشتن آن را حذف از لیست خود را از بالقوه coronavirus درمان است.

"من با استفاده از آن به عنوان پروفیلاکسی رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن از آن به عنوان پیشگیری بسیاری از رهبران جهان استفاده از آن به عنوان پیشگیری" گفت: Bukele.

ال سالوادور شده است تحت یک مستند در سراسر کشور از مارس 21 با Bukele رویکرد جلسه داخلی مقاومت است. هفته گذشته این کشور در کنگره تصویب یک قانون برای سرعت بخشیدن به بازگشایی اقتصاد قبل از ژوئن 6 هدف تعیین شده توسط Bukele.

سفیر آمریکا در السالوادور رونالد جانسون گفت که او تایید شده از Bukele را از دست داده و همه گیر: "در شرایط بحرانی اغلب مردم باید به من بدهید تا کمی از آزادی به منظور حمایت از حقوق و آزادی های اکثریت و از کل" جانسون گفت.

ادامه مطلب: چه کسی توقف آزمایش بالینی برای مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین

03:45 تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته است 362 به 179,364 در 24 ساعت گذشتهبا توجه به رابرت کخ موسسه (RKI). ملی کشته شدگان صعود به 8,349 پس از 47 جدید مرگ و میر گزارش شده است.

در اینجا چهره های آلمانی از چند روز گذشته:
پنج شنبه, مارس 26: 432 موارد جدید; 45 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مارس 25: 289 موارد جدید; جدید 10 مرگ و میر
یکشنبه, مارس 24: 431 موارد جدید; 31 جدید مرگ و میر
دوشنبه, مارس 23: 638 موارد جدید; 42 جدید مرگ و میر
جمعه, مارس 22: 460 موارد جدید; 57 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 21: 745 موارد جدید; 27 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مه 20: 797 موارد جدید; 83 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 19: 513 موارد جدید; 72 جدید مرگ و میر

02:52 اتوبوس, شرکت های برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس در حال برنامه ریزی برای مرحله تظاهرات در سراسر آلمان روز چهارشنبه به تقاضای حمایت از دولت است. در مجموع 800 وسایل نقلیه در حال انتظار برای همگرا در پایتخت برلین با سه کاروان از 300 مربیان به رول را از طریق دولت مرکزی منطقه در حدود ظهر. اقدامات مشابه انتظار می رود در شهرهای دوسلدورف کیل ماینز, ویسبادن و اشتوتگارت. تعداد مسافر در حمل و نقل خدمات را به طور چشمگیری کاهش یافته پس از coronavirus محدودیت اجرا شد در اواسط ماه مارس آوردن برخی از کسب و کار نزدیک به سقوط است. انجمن فدرال آلمان اپراتورهای اتوبوس به نام برای یارانه های دولت و برای از سرگیری سفر با اتوبوس به سراسر کشور.

این اعتراض پس از آن دولت فدرال گفت: این برنامه ریزی برای تزریق حداقل €5.5 میلیارد (6 میلیارد دلار) به مبارزه تا حدودی دولتی راه آهن اپراتور Deutsche Bahn که دیده است تعداد مسافر در آن از راه دور خدمات قطره به 10-15 ٪ از سطح نرمال است.

02:30 به کروناویروس در حال حاضر به کشته شدن بیش از 350 ، 000 نفر در سراسر جهانبا توجه به دانشگاه جانز هاپکینز که به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی است. ایالات متحده دارای بالاترین مرگ و میر با تقریبا 100,000 مرگ و میر به دنبال آن انگلستان, ایتالیا, فرانسه, اسپانیا و برزیل.

01:45 تعداد coronavirus موارد در کلمبیا افزایش یافته است بالا 23,000پس از مقامات بهداشتی گزارش 1,022 عفونت های جدید در روز سه شنبه. بیشتر از 26 نفر کشته شدند آوردن تلفات به 776. این تنها دومین بار از زمان همه گیر آغاز شد که بیش از 1000 موارد ثبت شده در یک دوره 24 ساعته. بسیاری از کشور مورد تأیید بوده است در پایتخت, Bogota.

آرژانتین را وزارت بهداشت می گوید coronavirus تلفات صعود 19 490 در حالی که تعداد موارد افزایش 600 به 13,338. اجتماعی فاصله اقدامات اعمال شده در 20 مارس انتظار می رود در محل باقی می ماند تا ژوئن 7. مقامات می گویند آنها در حال حمل کردن ویروس آزمون در محله های فقیر اطراف بوئنوس آیرس که در آن بسیاری از موارد جدید هستند متمرکز شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus هل Latam هواپیمایی به ورشکستگی

01:35 ایالات متحده ثبت 657 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در 24 ساعت گذشته, گرفتن, آن, مجموع تلفات به 98,875. این سومین روز متوالی است که مرگ و میر زیر 700. این کشور به 1.68 میلیون فعال مورد از این ویروس است.

01:15 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد به برگزاری جشن در چهارم جولای کاخ سفید تایید کرده است. سخنگوی کاخ سفید گفت که جشن روز استقلال خواهد "باید یک نگاه متفاوت نسبت 2019 برای اطمینان از سلامت و ایمنی آن حضور می یابند." اعلام این خبر پس از برخی از اعضای کنگره نگرانی در مورد برگزاری این جشن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

00:42 سرزمین اصلی چین گزارش 1 مورد جدید از COVID-19 در 24 ساعت گذشته با توجه به ملی چین کمیسیون بهداشت. این کمیسیون گفت که در این مورد وارد شده به منطقه است. سرزمین اصلی در حال حاضر 82,993 موارد است.

00:40 پرو ثبت بالاترین افزایش در COVID-19 موارد در 24 ساعت. کشور ثبت شده 5,800 موارد در مه 26, مصرف کل آن چوب خط حساب کردن تا حدود 130,000 با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان. در مورد 3,780 که مردم از این ویروس در پرو.

00:21 مکزیک گزارش خود بزرگترین واحد-روز افزایش مرگ و میر تا تاریخ از COVID-19 on May 26. کشور ثبت 501 مرگ و میر ناشی از مصرف آن مرگ و میر به 8,134. مکزیک 74,560 فعال موارد COVID-19.

00:01 Carissa اتین که مدیر برای آمریکا و رئیس سازمان بهداشت پان آمریکا گفت که آمریکا در حال حاضر در نظر گرفته می شود جدید کانون بیماری همه گیر کوروناویروس مشاوره کشور در منطقه به سهولت محدودیت. اتین گفت که آمریکای لاتین بود و در حال حاضر پیشی اروپا و ایالات متحده در این شماره از روزانه عفونت. او اضافه کرد که برزیل روزانه COVID-19 کشته شد و انتظار می رود به اوج خود در حدود 1,020 هفته سوم ماه ژوئن است.

بیشتر بخوانید: آمریکا در حال جدید کروناویروس 'کانون' – که

00:00 برزیل در حال حاضر 391,222 موارد Sars-Cov-2 (COVID-19 coronavirus) به عنوان 16,324 موارد جدید اضافه شد به چوب خط حساب کردن. دوم بالاترین آلوده کشور در جهان گزارش شده 1,039 جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت در نظر گرفتن مجموع شمارش به 24,512 با توجه به برزیل وزارت بهداشت.

00:00 شما می توانید گرفتن در ما به روز رسانی نورد از مه 26 در اینجا.

jsi, هستم, nm/aw (AFP AP dpa رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن