Coronavirus آخرین: تازه جمع آوری خوشه های آلمان نرخ تولید مثل

نرخ که در آن یک فرد آلوده می گذرد این ویروس به دیگران صعود به 1.55. در ضمن اسپانیا در حال آماده سازی برای بلند

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

نرخ که در آن یک فرد آلوده می گذرد این ویروس به دیگران صعود به 1.55. در ضمن اسپانیا در حال آماده سازی برای بلند کردن آن 14-هفته وضعیت اضطراری در نیمه شب. دنبال DW برای آخرین.

- رییس جمهور آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن است به میزبان اولین کمپین تجمع در اوکلاهما پس از همه گیر شروع به نادیده گرفتن مقامات بهداشت مشاوره

- شیوع در یک کشتارگاه در حال حاضر در صدر 1,000 موارد

- در روز جهانی پناهندگان یونان گسترش مستند مهاجر در اردوگاه برای بیشتر از دو هفته

- در سطح جهانی بیش از 8.6 میلیون نفر تست مثبت و تقریبا 460,000 اند:

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

19:12 شیلی coronavirus مرگ و میر دو برابر شده و به بیش از 7000 پس از این کشور آمریکای جنوبی خود را تغییر روش شمارش شامل احتمالی مرگ و میر ناشی از COVID-19. به عنوان یک نتیجه 3,069 جدید مرگ و میر اضافه شد به شمارش در شنبه وزارت بهداشت گفت.

تغییر معرفی شد پس از دو هفته جنجال بر سر دولت آمار که شیلی رسانه ها گفته بودند به مراتب پایین تر از واقعی تلفات.

کشور آغاز شد اجرای محدودیت برای جلوگیری از این ویروس در ماه فوریه اما عفونت وجود دارد که در ادامه به افزایش است. آن را در حال حاضر بیش از 235,000 موارد قرار دادن آن در محل نهم در فهرست بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار, با وجود آن نسبتا کوچک با جمعیت کمتر از 19 میلیون نفر است.

شیلی تعداد کل تایید coronavirus مرگ و میر در حال حاضر در 4,075 اما با موارد مشکوک آن افزایش می یابد به 7,144.

18:42 تولید مثل رای از coronavirus در آلمان افزایش یافته است به 1.55, به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه مورد نیاز است برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

تولید مثل رای دادن یا 'R' ارزش تخمین زده چگونه بسیاری از مردم یک فرد آلوده می گذرد این ویروس به. کارشناسان می گویند که تعداد نیاز به ماندن در زیر یکی برای گسترش به پایین باقی می ماند.

رابرت کخ موسسه (RKI) بیماری های عفونی و گزارش شده است که در آن میانگین نرخ تولید مثل بیش از هفت روز گذشته بود 1.55 در حالی که چهار روز به طور متوسط در ایستاده بود 1.79. هر دو اعداد بسیار بالاتر از نرخ منتشر شده در جمعه, که 1.17 و 1.06 بود.

موسسه گفت: آمار و ارقام نشان داد تعداد موارد جدید بود و نه رو به کاهش بیشتر عمدتا به عنوان یک نتیجه از محلی شیوع بیماری به عنوان یکی از موثر کارگران در گوشت پردازش گیاه در Gütersloh غربی آلمان است.

اما هشدار داد که 'R' ارزش باید با احتیاط تفسیر کرد که آنها معمولا منعکس کننده این دوره از عفونت یک تا دو هفته پیش.

17:05 ساکنان عصبانی در حال نگه داشته و تحت قرنطینه در یک مجتمع مسکونی در شهر گوتینگن را مورد حمله پلیس و مجروح شدن چند تن از آنها.

اختلال شکست خارج از ظهر گفته یک سخنگوی پلیس در ایالت نیدرزاکسن. تعدادی از ساکنان سپس اقدام به شکستن حصار که تا به حال ساخته شده توسط مقامات شهرستان برای منزوی کردن بلوک آپارتمان.

پلیس بودند که در پاسخ به این حادثه پس از آن اشیاء پرتاب شده در آنها از مردم داخل مجتمع

حدود 700 تن از ساکنان مسکن بلوک باقی می ماند در قرنطینه. آنها شده اند تحت موضعی مستند پس از صدها عفونت ترسیم شد به قلیان نوار که باید باز شده است.

16:14 نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز مهاجم احتیاط در آخرین روز از وضعیت اضطراری تحمیل شامل coronavirus. "این ویروس می تواند بازگشت و ما می تواند به صورت یک موج دوم از عفونت" سانچز گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی. "همه ما باید به دنبال سلامت و بهداشت مقررات نزدیک است."

اسپانیا یکی از کشورهای بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر معرفی سخت مستند در اواسط ماه مارس به حاوی ویروس است که منجر به 28,000 مرگ و میر. از نیمه شب این مستند است که به برداشته شود. این مستند بسیار منفور اما سانچز گفت: آن را به حال مانع از مرگ و میر از افزایش به 450,000.

او با قدردانی از مردم برای تلاش های خود را در طول این دوره ویژه بهداشت و درمان-مراقبت از کارکنان پلیس و کلید کارگران است. این ساعت همچنین ادای احترام به زنان که اکثریت را از سلامت و خرده فروشی کارگران که ماند در خانه به مراقبت از کودکان و در برخی موارد مواجه شده استفاده داخلی.

اگر چه سیاستمداران تقسیم سانچز به نام این کشور به متحد برای بازسازی اقتصاد و نه به سادگی آن را بازگرداند اما کار به سمت پایداری بیشتر و دیجیتالی در آینده است. او همچنین در دفاع از اتحادیه اروپا برنامه ای برای بازیابی بسته برای رسیدگی به بحران انداخته توسط pandemic, گفته, گذشته, درس شده بود آموخته است و "اروپای جدید" اقدام شد از همبستگی.

14:18 وزارت امور خارجه ایالات متحده می گوید COVID-19 عفونت گزارش شده در سفارت خود در پایتخت افغانستان و تحت تاثیر کارکنان از جمله دیپلمات ها و پیمانکاران و کارکنان محلی.

وزارت امور خارجه نمی گویند که چگونه بسیاری از تحت تاثیر قرار گرفتند. یک مقام رسمی در سفارت در کابل صحبت می کردند که خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به کوتاهی رسانه ها گفت: تا 20 نفر آلوده شدنداکثر آنها در نپال Gurkhas که ارائه سفارت امنیت.

آلوده کارکنان در انزوا در سفارت در حالی که باقی مانده در این مجتمع در حال آزمایش هستند, گفت:, سفارت رسمی.

وزارت امور خارجه گفت: یک مایع از محل در حال انجام بود به "جلوگیری از شیوع بیشتر."

افغانستان 28,424 تایید coronavirus موارد است. کمک های بین المللی سازمان نظارت بر این بیماری همه گیر را در این کشور می گویند که اعداد بسیار بالاتر به دلیل عدم تست قابلیت ها و همچنین دسترسی به تست.

13:11, ترین رویدادهای ورزشی در فرانسه می باید حداکثر 5000 نفر تماشاگر از جولای 11, دولت در روز شنبه است.

مقامات تصمیم خواهد گرفت که در ماه آینده آیا کاهش بیشتر از coronavirus محدودیت می تواند در نیمه دوم ماه اوت.

فرانسه لیگ فوتبال گفت: به تازگی که می خواست آن را به شروع فصل جدید در آگوست 22 و 23. این 2019-20 فصل بود اوراق در پایان آوریل به دلیل Covid-19 pandemic, در حالی که, آلمانی, اسپانیایی و انگلیسی لیگ را پس از راه اندازی مجدد.

12:52 پاپ فرانسیس ملاقات سلامت کارگران از لومباردی ایتالیایی منطقه بدترین ضربه coronavirus اپیدمیو مورد ستایش قرار داد خود را "قهرمانانه" کار می کنند. در طول بحران بهداشت و درمان "ما احساس قوی تر از همیشه قدردانی برای پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم اجرای دشوار و گاهی خدمت قهرمانانه" او گفت:.

"آنها شده است یک قلب گرم شدن کره زمین قابل مشاهده نشانه ای از انسانیت. بسیاری از آنها مریض شدم و متاسفانه فوت کرد در ورزش حرفه ای خود را. ما به یاد داشته باشید آنها را در نماز و با خیلی قدردانی است."

فرانسیس گفت: سلامت کارگران عمل به عنوان "فرشتگان" برای Covid-19 بیماران تسلی آنها و حمایت از آنها و گاهی اوقات راه رفتن با آنها را تا زمان مرگ.

از حدود 34,500 در سراسر کشور مرگ و میر تقریبا نصف شده است در لومباردی به ایتالیا کسب و کار و پایتخت مد میلان.

12:26 بیش از یک هزار کارگر در یک کارخانه فرآوری گوشت در غرب آلمان در حال حاضر آزمایش مثبت برای coronavirus.

Sven-گئورگ Adenauer منطقه مدیر Gütersloh منطقه یک کنفرانس خبری گفت که 1,029 کارکنان کشتارگاه در ردا-Wiedenbrück در حال حاضر تایید کرد که این ویروس. با این حال او تاکید کرد که وجود داشت هیچ "قابل توجهی گسترش تاج موارد در جمعیت عمومی" به عنوان یک نتیجه از خوشه.

این گیاه متعلق به Tönnies یکی از آلمان بزرگترین تولید گوشت. آن کشتارگاه عمدتا کارکنان و کارگران از شرق اروپا که قرار دارد در شلوغ شرکت-ارائه مسکن را افزایش می دهد که خطر عفونت.

مدارس و مهد کودک در منطقه دستور داده شده است به تعطیل یک بار دیگر و این کارخانه تعطیل شده است.

حتی اگر مدیریت آن از coronavirus بحران شده است در میان موفق ترین در اروپا و آلمان دیده می شود تکرار و شیوع بیماری در کشتارگاه. آرمین Laschet دولت نخست وزیر ایالت نوردراین-وستفالن در کشور هشدار داده است که آخرین خوشه تهدید کرده است که یک تجدید مستند برای کل منطقه است.

11:45 زیمبابوه وزیر بهداشتعوبدیا Moyo, است انتظار می رود به نظر می رسد در دادگاه اتهامات غیر قانونی اعطای چند میلیون دلار قرارداد برای coronavirus تست کیتمواد مخدر و تجهیزات حفاظت فردی به یک سوال برانگیز شرکت.

این کشور در آژانس ضد فساد دستگیر Moyo در روز جمعه پس از آن که او تا به حال گفته انتخاب این شرکت برای فروش تجهیزات پزشکی به دولت در قیمت های متورم است که شامل ماسک صورت برای $28 (€25) هر.

دولت لغو قرارداد پس از اعتراض بیش از قیمت های متورم در حالی که یکی از رئيس جمهور Emmerson Mnangagwa پسران با صدور بیانیه ای انکار هر لینک کلیک کنید برای شرکت بعد از عکس نشان داد یک نماینده از شرکت صرف وقت با Mnangagwa و خانواده اش در چندین رویداد.

این نماینده Delish Nguwaya و مقامات بالای ملی مواد مخدر تدارکات آژانس نیز در مواجهه با اتهامات مربوط به رسوایی. او متهم است که دروغ گفتن در گفت که این شرکت یک داروی تولیدی شرکت مستقر در سوئیس "در حالی که آن را صرفا یک شرکت مشاور با تجربه در تولید دارو و محصولات پزشکی" با توجه به اتهام ورق.

زیمبابوه ثبت کرده است 479 موارد با مرگ و میر از چهار.

بیشتر بخوانید: COVID-19 مکان بار اضافی بر روی زنان آفریقایی

10:56 قرقیزستان تعطیل حمل و نقل عمومی در پایتخت بیشکک و مسیرهای بین تمام استان ها پس از یک افزایش در تعداد از عفونت.

به طور موقت خاموش تنظیم شده است به آخرین تا روز دوشنبه نخست وزیر Kubatbek Boronov گفت. "ما باید اطمینان حاصل شود این کشور آمادگی کامل برای بدتر شدن وضعیت اپیدمیولوژیک," او گفت:. "ما رشد روزانه در COVID-19 موارد است."

مقامات گزارش 192 موارد جدید آوردن مجموع در شوروی سابق جمهوری 6.5 میلیون نفر به 2,981. قرقیزستان دارای یک COVID-19 کشته و 35....

این کشور به پایان رسید یک وضعیت اضطراری که شامل حکومت و مستندات در ماه مه.

10:25 سوئد آب و هوا فعال گرتا Thunberg گفت که او ناراحت دمپر که coronavirus همه گیر است و قرار است در تغییر آب و هوا تظاهرات که او آغاز شد.

"یک بحران یک بحران -- و در یک بحران همه نیاز به برداشتن چند گام به عقب و عمل در جهت منافع جامعه و همنوعان خود," او گفت: رادیو سوئد پخش P1.

او افزود که پاسخ به همه گیر مناسب بودبه نشست اضطراری شد به نام بهبود اقتصادی بسته ایجاد شد و مردم تغییر رفتار خود را برای جلوگیری از گسترش این ویروس, او گفت:.

جهانی محدودیت در تجمعات آن را دشوار برای حامیان آب و هوا جنبش اعتراضی به جمع در اعداد بزرگ به عنوان ماه قبل به این بیماری همه گیر.

Thunberg کشور سوئد در حال حاضر 56,043 تایید موارد و مرگ و میر 5,053.

ادامه مطلب: گرتا Thunberg می پرسد سازمان ملل متحد به طرح دعوی در دادگاه در برابر آلمان و دیگران

09:55 فرانسه تظاهرکنندگان تحت پوشش پاریس مستقر در وزارت بهداشت با رنگ قرمز برای نشان دادن در برابر فقیر شرایط کار برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و نماد خون کسانی که از درگذشت COVID-19.

معترضان همچنین مجموعه بزرگ و مدال به شکل بنر که آنها به نام "مدال تحقیر" بر روی پله های ساختمان به نگرانی آنها چه گفته بود که شکست دولت به گوش دادن به نگرانی های کارکنان مراقبت های بهداشتی.

فرانسه نقل مکان کرد تا جایزه €1 ٬ 500 در ($1,676) جایزه به بخش مراقبت های بهداشتی کارگران برای کار خود را در طول این بیماری همه گیر. بسیاری احساس می کنید که دولت هنوز هم انجام داده است و نه به اندازه کافی.

Health Ministry in Paris being sprayed with red paint (picture-alliance/dpa/AP/R. Yaghobzadeh)

'حساب های شرم آور' خواند بنر مدال می خواند "جایزه برای تحقیر'

"برای سال سلامت کارگران شده اند هشدار ما به این واقعیت که آنها لازم نیست به اندازه کافی منابع با توجه به کارکنان تخت و تجهیزات قادر به اجازه می دهد تا ما را به نگاه پس از مردم آبرومندانه," Aurelie Trouve یک سخنگوی 'م' گروه فعال سازمان در اعتراض به رویترز گفت.

فرانسه در ابتدا یکی از کشورهای سخت ترین ضربه توسط coronavirus همه گیر در اروپا و گزارش شده بیش از 196,000 موارد با مرگ و میر 29,620. این کشور به آرامی کاهش مستند اقدامات است. کافه ها و رستوران تراس بازگشایی شد در اوایل این ماه در حالی که سینما و قمار باز خواهد شد درهای خود را در روز دوشنبه.

09:23 ژاپن و ویتنام توافق کرده اند که تا حدی بلند ممنوعیت سفر و سهولت محدودیت به عنوان یک راه برای بازگشایی تجارت بین دو کشور آسیایی.

ژاپنی, وزیر امور خارجه Tohimitsu متگی روز جمعه به خبرنگاران گفته است که ویتنام یکی از چهار کشور جهان که در ژاپن شده است و مذاکره و از سرگیری متقابل با بازدیدکننده داشته است. توکیو نیز با توجه به بازگشایی سفر با تایلند و استرالیا و نیوزیلند.

این کشور تا به حال اعمال ممنوعیت ورود به 111 ملل تحت آن coronavirus مربوط به محدودیت.

هر دو ویتنام و تایلند را تا حد زیادی خود را گرفته coronavirus شیوع بیماری تحت کنترل است. ژاپن در حال حاضر 17,700 تایید موارد و مرگ و میر 951 در حالی که ویتنام گزارش شده 349 موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر و هیچ مرگ و میر.

09:05 روسیه گزارش 7,889 موارد جدید آوردن تعداد کل تایید عفونت به 576,952. روز شنبه تعداد سازگار با عفونت ارقام قبلی روز; 7,952 عفونت گزارش شده در روز جمعه در حالی که 7,790 گزارش شد در روز پنج شنبه.

مقامات بهداشت همچنین گزارش 161 جدید و میر آوردن مجموع تلفات به 8,002. روز پنجشنبه روسیه سلامت دیده بان گفت که 489 پزشکان مرده بود از coronavirus حسابداری برای حدود 6 درصد از تمام مرگ و میر.

06:25 در سراسر جهان, دانشگاه جانز هاپکینز, ثبت 8,663,270 میلیون نفربا جهانی مرگ و میر بیش از 460,000. ایالات متحده به ثبت بالاترین مرگ و میر — بیش از 119,000 اند از COVID-19 وجود دارد.

آمریکا و برزیل و روسیه بیشترین تعداد از موارد پس از هند و انگلستان و اسپانیا است.

05:54 پاکستان گزارش جدید رکورد روزانه 153 COVID-19 مرگ و میرآوردن مجموع تلفات به 3,382. مقامات همچنین گزارش 6,604 عفونت های جدید در طول 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل موارد به 6,604.

پاکستان در حال حاضر مواجه با کمبود تجهیزات پزشکی برای درمان COVID-19 با زیر 3,000 تخت ICU برای یک جمعیت از 220 میلیون نفر است. با وجود این امکان حتی بیشتر شیوع بیماری مرگبار نخست وزیر Imran Khan دهکدهای ممتنع از اجرای سخت مستند بیش از ترس است که این امر به اقتصاد صدمه دیده.

در این کشور نرخ فقر افزایش یافته است و از 30% به 40% در سه ماه.

05:18 آلمان وزیر اقتصاد پیتر Altmaier می خواهد به نگه داشتن کشتارگاه به حساب برای سوء استفاده علیه کارگران و حفظ اعتماد به نفس در گوشت "ساخته شده در آلمان است."

کشتارگاه باید به بهبود مسکن و شرایط کار و همچنین به عنوان با کیفیت از عقد قرارداد با اروپای شرقی کارگران گفت: Deutschlandfunk رادیو.

Altmaier نظرات دنبال شیوع کروناویروس در یک کارخانه بسته بندی گوشت می آمد در شمال غربی شهر ردا-Wiedenbrück ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دیدم که بیش از 800 نفر تست مثبت برای این بیماری است. مدارس و مهد کودک در منطقه مجبور به تعطیل کردن دوباره و NRW برتر آرمین Laschet هشدار داده است از تعطیلی کامل برای منطقه است.

03:35 کار در آلمان وزیر Hubertus Heil به نام برای حفاظت بهتر برای کارگران در بسته بندی گوشت می آمد صنعت پس از دیگری بزرگ شیوع کروناویروس در کشتارگاه این زمان در گوشت پردازش گیاه و اجرا توسط Tönnies.

"ما می خواهیم برای تقویت قوانین و حتی بیشتر قبل از قانون جدید در محیط کار ایمنی در صنعت گوشت در محل" هایل گفت: روزنامه آلمانی گروه RND. او گفت: قانون جدید حفاظت از حقوق کارگران در صنعت گوشت.

آلمان "گوشت ارزان صنعت" آمده است تحت بررسی و حمله به چندین coronavirus شیوع گزارش شده در بسته بندی گوشت می آمد و امکانات کشتارگاه در ماه های اخیر. در آلمان بسیاری از صنعت گوشت کارگران از کشورهای اروپای شرقی از جمله رومانی و بلغارستان.

آمار اخیر از دولت آلمان نشان می دهد که کارگران مهاجر می توانید انتظار برای کسب درآمد چند صد یورو کمتر در هر ماه نسبت به همتایان آلمانی خود را که منجر به تمدید خواستار اصلاحات به این صنعت است.

بیشتر بخوانید: چگونه آلمان در صنعت گوشت کار می کند ؟

02:43 در کره جنوبی دیده می شود بالاترین روزانه سنبله در سه هفته گزارش 67 موارد جدیدی از کروناویروس در روز شنبه.

پس از کاهش های اجتماعی فاصله اقدامات در این کشور شده است شاهد یک روند رو به بالا در عفونت. کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: 31 مورد در آمد از خارج از کشور در حالی که بقیه به صورت محلی منتقل می شود.

بسیاری از موارد گزارش شده در سئول شهری که پر جمعیت است. آنها عمدتا نشات گرفته در کاباره ها, کلیسا, خدمات تجارت الکترونیکی انبار و درب-به-درب فروشندگان.

02:18 آلمان وارد 601 جدید کروناویروس موارد و 11 جدید مرگ و میر در کشور بهداشت و درمان آژانس موسسه کخ رابرت (RKI) گزارش کرده. تعداد کل موارد می ایستد در حدود 190,000 در حالی که تقریبا از 9000 نفر کشته شده اند.

پس از نورد آن coronavirus ردیابی برنامه در روز دوشنبه RKI در توییتر نوشت در روز جمعه که 9.6 میلیون نفر آن را دانلود.

"این مهم است که به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است به ما بپیوندید" آنها نوشت.

بیشتر بخوانید: یک روز با استفاده از آلمان coronavirus ردیابی نرم افزار

02:15 فرانسوی سینما سالن مجموعه به بازگشایی در نیمه شب روز یکشنبه این کشور همچنان به سهولت coronavirus مستند محدودیت. سالانه تابستان جشنواره موسیقی نیز برنامه ریزی شده برای شروع در شهرهای مختلف و شهرستانها که شامل چند کوچک و حوادث در مقیاس بزرگ.

مهم این عرصه در پاریس تنها قادر خواهد بود به میزبان یک دهم ظرفیت آن با توجه به اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

قمار نیز بازگشایی در روز دوشنبه. استادیوم و racetracks به علت باز در جولای 11, با حد 5000 نفر است.

فرانسه در حال حاضر بازگشایی تراس کافه ها و رستوران ها. در حالی که تجمعات عمومی بیش از 10 نفر هنوز اجازه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که پلیس اجازه خواهد داد, هوای آزاد, جام جم جلسات به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله پروتکل به دنبال دارد.

02:06 چین گزارش شده 27 مورد جدید از COVID-19, 21 در که در پکن به مقامات راش شامل یک امکان تازه گسترش ویروس. پایتخت شهرستان در حال تلاش برای مدیریت جدید شیوع آن در بزرگترین بازار محصولات کشاورزی.

چهره های جدید در فشار تعداد موارد شناسایی شده به عنوان بخشی از پکن خوشه بالای 200. Interprovincial اتوبوس و پرواز از پکن تا حد زیادی لغو شده است و مدارس و دانشگاه ها بسته شده اند.

01:57 ایالات متحده گزارش 705 جدید و میر ناشی از کروناویروس در روز جمعه. این علائم نهمین روز متوالی که روزانه تلفات باقی مانده است زیر 1000 و حتی به عنوان آن باقی مانده است و سخت ترین-آمار کشور در جهان است. حدود 120,000 اند وجود دارد 2.2 میلیون موارد تایید شده.

ما لیگ اصلی بیس بال نیز شاهد آن شانس بازگشت به حالت عادی فصل مرطوب پس از چهار تیم بسته آموزش امکانات در میان شیوع کروناویروس. پنج بازیکن از فیلادلفیا فیلیز آزمایش مثبت برای coronavirus در اردوگاه های آموزشی در فلوریدا و سه تیم دیگر تعطیل در نزدیکی اردوگاه به عنوان به خوبی.

00:25 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در مکزیک پیشی گرفته 20,000 پس از وزارت بهداشت و درمان گزارش 647 جدید مرگ و میر و 5,030 موارد جدید. مجموع موارد پیشی گرفته اند 170,000.

دولت هشدار داده است که تعداد واقعی موارد ممکن است به مراتب بالاتر از موارد تایید شده.

زودتر Mexico City تاخیر در بازگشایی اقتصاد در یک هفته به زمان بیشتری برای موارد به رها کردن. بازارها و رستوران ها و مراکز خرید و هتل ها و اماکن عبادت بسته باقی خواهد ماند برای حداقل یک هفته دیگر.

00:15 یک مقام ارشد در کاستاریکا گفت: کشور را توقف بازگشایی اقتصاد با توجه به افزایش تعداد coronavirus موارد است.

"این شماره به فکر می کنم که هیچ چیز اشتباه است و که ما می توانیم همچنان با بازگشایی" گفت: وزیر بهداشت دانیل Salas. این کشور با ثبت یک رکورد 119 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته با 12 جدید مرگ و میر.

00:10 چندین ایالت آمریکا از جمله ایالت آریزونا و فلوریدا دیده اند رکورد روزانه خوشه در موارد در 24 ساعت گذشته. خبر می آید به عنوان بسیاری از کشورهای در ادامه به بازگشایی اقتصاد خود را حتی اگر روزانه مثبت نرخ بیش از این که موظف 5% در 16 متحده است.

بیشتر بخوانید: چگونه میلیون ها نفر در امریکا به طور موقت اخراج می تواند دائمی

آمریکا نیز رد چینی شرکت های هواپیمایی درخواست های اضافی هفتگی پروازهای بین دو کشور به عنوان دولت هایشان به تدریج سهولت و محدودیت های مسافرتی. مقامات ایالات متحده گفت که این حرکت بود و نه به معنای تشدید تنش اما برای حفظ توازن بین مقدار از ما و چینی پرواز. هشت هفتگی پروازهای در حال حاضر مجاز بین ایالات متحده و چین است.

00:05 برزیل را تایید کرد coronavirus مورد تعداد گذرانده 1 میلیونبا 48,954 مرگ و میر با توجه به آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت.

برزیل بدترین دوم-آمار کشور در جهان پس از ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: به عنوان coronavirus و جنگل زدایی افزایش می یابد در برزیل, گروه Bolsonaro به دادگاه

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus به روز رسانی در اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

اد lc/ng (AP, Reuters AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب