Coronavirus آخرین: آلمانی عفونت رای بالای 1 برای دومین روز

نرخ که در آن یک فرد آلوده گسترش این ویروس به دیگران در آلمان در حال حاضر افزایش یافته است برای چند روز. معاون

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

نرخ که در آن یک فرد آلوده گسترش این ویروس به دیگران در آلمان در حال حاضر افزایش یافته است برای چند روز. معاون رئیس جمهور مایک پنس خود منزوی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای COVID-19. دنبال DW برای اطلاعات بیشتر.

  • معاون رئیس جمهور مایک پنس شده است خود منزوی بیش از آخر هفته
  • عفونت رای (R-value) در آلمان صعود دوباره پس از محدودیت های سست شد
  • فرانسه و اسپانیا در حال کاهش ویروس محدودیت به عنوان جهان نگران موج دوم

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

04:05 coronavirus گسترش در آلمان ممکن است شتاب دوباره با توجه به یک شاخص است. رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی می گوید: این به اصطلاح تولید مثل (R) تعداد باقی مانده است بالای 1 برای دومین روز در 1.13 برای یکشنبه از 1.10 یک روز پیش از آن.

R-شماره نرخ که در آن یک فرد آلوده گسترش این ویروس به دیگران است. RKI بارها تاکید کرد که برای شیوع بیماری به تدریج پایین رفتن نرخ باقی می ماند و باید زیر 1 اما آلمان پیشی گرفته است که نرخ از روز شنبه.

این موسسه گفته است که به دلیل نوسانات در آمار است که می تواند تشدید شده به طور کلی کاهش در تعداد آن هنوز می تواند ارزیابی می شود "آیا این روند از عفونت های جدید است که در حال سقوط در هفته های اخیر ادامه داده و یا اینکه آیا تعداد موارد افزایش یافته است دوباره."

RKI بود نیز گفت: در ماه آوریل که پویایی coronavirus همه گیر شود باید مورد بررسی با تعداد کپی به عنوان تنها تمرکز. آن است که یک "عامل مهم" اما "تنها یک اندازه گیری در میان بسیاری از" گفت: RKI جمهور Lothar Wieler.

تعداد coronavirus عفونت در آلمان مشخصی توسط 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. مرگ و میر افزایش 22 به 7,417.

03:16 تعداد coronavirus عفونت در آلمان افزایش یافت 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. آخرین آمار از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد افزایش در مرگ و میر 22 به 7,417.

 03:14 دیزنی لند شانگهای افتتاح شد به بازدید کنندگان در روز دوشنبه با ماسک-پوشیدن کاربران ریختن برای اولین بار در بیش از سه ماه. با چین آغاز به سهولت آن coronavirus محدودیت پارک اجازه خواهد داد که تعداد محدودی از بازدید کنندگان.

برخی از جاذبه های این پارک خواهد شد باقی می ماند بسته تحت اجتماعی فاصله پروتکل های. روز دوشنبه بازدید کننده بودند برای بررسی تب در ورودی.

02:10 معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ای برای بازگشت به کاخ سفید روز دوشنبه پس از خود جدا برای آخر هفته. یک دولت رسمی گفت که او به طور داوطلبانه نگه داشتن فاصله خود را از دیگر افراد در خط با راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی در بیانیه ای گفت.

پنس مشاور تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 هفته گذشته پس از آن سه کلید مقامات ما coronavirus پاسخ تیم خود در انزوا.

01:45 چین گزارش کرده است 17 موارد جدیدی از کروناویروس که بالاترین افزایش روزانه از مارس 28. پنج مورد جدید گزارش شده در ووهان که در آن شیوع اول آغاز شد. این موارد در شهر هستند که بالاترین سطح از آوریل 11. هفت از عفونت های جدید وارد شد موارد است. تعداد کل موارد در چین در حال حاضر در 82,918. با هیچ جدید, مرگ و میر, مرگ و میر همچنان در 4,633.

01:43 یک فرد آلوده 533 دیگر کارگران در یک ماهی-پردازش کارخانه در غنارئیس نانا Akufo-Addo گفت: در روز یکشنبه. این موارد جدید نمایندگی 11.3 درصد از غنا مجموع عفونت.

Akufo-Addo گفت: این موارد از کارخانه بودند در میان جمع شدن حدود 921 موارد که رفتن تا آنجا که مارس 26 و تنها بودن گزارش شده است. با توجه به آمار رسمی 22 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در کشور تا کنون. غنا انجام داده است 160,501 coronavirus آزمون پس از وقوع آغاز شد.

00:37 ژاپن در حال برنامه ریزی یک دوم بسته کمک به کوسن ضربه به اقتصاد خود را از این بیماری همه گیر کوروناویروس ملی روزانه از Nihon Keizai Shimbun گزارش روز دوشنبه. جهان سوم بزرگترین اقتصاد در آستانه رکود است.

جدید بسته خواهد شد و بنا به گزارش ها شامل کمک به شرکت هایی که در حال تلاش برای پرداخت اجاره و بیشتر یارانه به شرکت های مبتلا به ياوه فروش. نیز وجود دارد که اقدامات برای حمایت از دانش آموزان که از دست داده اند پاره وقت شغل روزنامه گزارش شده است.

تکمیلی بودجه تصویب خواهد شد از طریق زمان جلسه مجلس است که اجرا می شود از طریق ژوئن 17, مقاله, گزارش, بدون استناد به منابع. ژاپن نورد یک بسته محرک اقتصادی از $ 1.1 تریلیون (€1 تریلیون دلار) در ماه آوریل است.

00:03 یکی از بزرگترین قطار در شبکه راه آهن هند را راه اندازی مجدد عملیات "به تدریج" از شنبه به این کشور آغاز می شود به سهولت آن coronavirus مستند. با توجه به هند راه آهن, وزارت, حدود 30 سفر با قطار را از پایتخت دهلی نو به چندین شهر از جمله بمبئی بنگلور و چنای. این سفر را تشکیل می دهند 15 جفت از سفر بازگشت.

وزارت گفت: این امر می تواند الزامی برای مسافران به پوشیدن ماسک یا صورت را پوشش می دهد. آنها را نیز تحت غربالگری در خروج و تنها بدون علامت مسافران اجازه خواهد داشت در قطار.

هند گزارش کرده است در مجموع 62,939 COVID-19 عفونت و 2,109 مرگ و میر. این کشور دیده می شود رکورد خوشه به تازگی و کارشناسان نشان می دهد که هند coronavirus منحنی ممکن است تنها در اوج بین ماه های ژوئن و ژوئیه.

00:02 این رئیس ما گارد ملی است که در انتظار یک سوم coronavirus نتیجه آزمون در روز دوشنبه پس از receving نتایج متناقضی بیش از آخر هفته مقامات آمریکایی به رویترز گفت. جنرال جوزف Lengyel تا به حال در ابتدا آزمایش مثبت اما دریافت یک نتیجه منفی در یک پس آزمون. او خدمت در خط مقدم داخلی نظامی پاسخ به این رمان coronavirus.

00:01 ایالات متحده آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس وارد self-جداسازی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته است. پنس بارها آزمایش منفی برای ویروس خود کرد. آخرین تست انجام شد در روز یکشنبه. پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای ویروس. پس نتیجه سه مقامات کاخ سفید را coronavirus نیروی کار نیز قرار داده شده خود را تحت قرنطینه .

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی گفت. "علاوه بر این معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی هر روز و برنامه در کاخ سفید فردا."

پنس باعث شده است تا کاخ سفید coronavirus نیروی کار برای بیش از دو ماه است. دیگر مقامات بالا که وارد قرنطینه شامل Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی; دکتر رابرت Redfield, مدیر CDC; و این کمیسیون از سازمان غذا و دارو دکتر استفان هان.

دبیر مطبوعاتی میلر دوم کسی که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس این هفته است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus خبر: جهان ترس موج دوم از عفونت.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv/aw (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن